Vandaag voel ik echt van alles... En het kan weer allemaal wijzen op ofwel ongesteldheid ofwel zwangerschap. Een collega werd tijdens de lunch boos over iets wat een andere collega had gezegd en stormde weg; vervolgens had ík moeite om niet te gaan zitten huilen (hahahaha, klinkt echt erg als ik het zo opschrijf). Hoop dat ik me zometeen een beetje kan inhouden, want heb zo een behoorlijk heftige zitting voor m'n werk . Daarnaast ben ik misselijk, heb hoofdpijn, voel ik me niet helemaal top en heb ik een raar gevoel in m'n buik. Nog drie lange dagen te gaan!
Tuurlijk komt er nog meer roze! Zijn er nog te weinig. En we beginnen net pas officieel aan deze lijst. Ik heb veel goede hoop!
Meer roze klinkt goed, ik ben benieuwd naar jullie allemaal! Hier is nog steeds het plan zondag te testen, al neig ik stiekem al een beetje naar zaterdag.. Ik lees alles steeds mee, maar probeer niet al te veel te posten om wat afstand te nemen zodat ik er niet teveel mee bezig ben. Dit is overigens ook maar schijn want ik spendeer dus aardig wat tijd met lezen op het gehele forum (toch leuk!)
Wishfuldreaming. Elke ronde is er eenje t veel. Duimen dat er nog heel veel roze bij kom. Dat daar ook eentje van mag zijn.☺️
Nou niet opgeven hoor!!!!! je bent gewoon te vroeg geweest. Zijn heel veel die op NOD nog niet eens positief testen. maar begrijp je wel hoor. Je hebt een witte test gehad en bent daarover nu erg teleurgesteld van en geeft de moed op. Niet doen hoor. Kan nog wel! Hm Net als voor Reyna, het is wel vroeg nog natuurlijk. Kan nog echt wel oplopen. Dus gewoon over 3 of 4 dagen weer proberen. Ik heb me nu ook voorgenomen pas op mn nod te gaan testen. Maar ja de drang is dan zo groot dat je gewoon eerder wilt weten of er misschien al iets is. Ik ga me volgende ronde proberen in te houden.
Kleine beetje hoop probeer ik t houden. Maar nu kan het teleurstelling alleen maar minder groot worden☺️ Anders volgende ronde dat hulp krijg😱
nou ik ga me dus nu ook maar eens hier aanmelden... we gaan voor nummer 2...ronde 1... NOD 7 September...
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (6) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (9) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (5) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 1 7. (1) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78-??jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 35 Wachtbankje (22), ♡ Zwanger! ♡ (4), Ongesteld (3), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Wel fijn dat ik zo vroeg voor deze NOD data al klaar ben met deze rond. (ik maak er gewoon iets positiefs van) Jullie zijn nu allemaal eerst nog aan de beurt en ik kan elke dag nu jullie dingen lezen. Mooie afleiding van mijn lange wachten tot ik mn ei weer heb. Misschien dat een aantal van jullie straks weer in mijn groepje zitten.
Ohh Moppie wat een mooie testjes! Ik word zoooo blij van roze dus alsjeblieft blijf spammen! Balen Reyna van je test maar tis ook nog erg vroeg dus wie weet.... Andere dames succes nog even met wachten... zoooo moeilijk eh... @hier: had vandaag ongesteld moeten worden... heb eergisteren en dag ervoor bruinverlies gehad maar sinds gisteren niet meer... wel steeds gevoel dat t elk momentkan doorbreken, beetje zo'n stekend en drukkend gevoel in onderbuik... Temp was ook vanmorgen onder de lijn.... vind t maar vaag allemaal... hoop dat t snel doorbreekt en anders gooi ik er morgen nog maar een testje tegenaan...
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (6) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (9) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (5) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 12 (ronde 1 na ma) 7. (1) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78-??jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 35 Wachtbankje (22), ♡ Zwanger! ♡ (4), Ongesteld (3), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Gefeliciteerd Moppie en Teuntje! Hier helaas 4 dagen eerder dan verwacht vanuit het niets ongesteld. Snap er niets van! Maar goed, we gaan weer vol goede moed naar de volgende ronde! Succes aan iedereen op het wachtbankje! Ik duim voor veel roze.
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (7) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (6) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (4) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 12 (ronde 1 na ma) 7. (3) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78-??jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 36 Wachtbankje (22), ♡ Zwanger! ♡ (4), Ongesteld (5), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Oww balen dat jullie op rood zitten...hopelijk meer geluk in de volgende ronde Hier nog niks dat erop lijkt dat het eraan komt of wegblijft... Ben alleen al een paar dagen humeurig van het wachten en weet niet hoelang ik het nog volhou om niet te testen... Ik zou morgen al willen testen ipv zondag...maar toch denk ik dat het nog te vroeg is... naja beetje in de war dus... Zooo lastig dat wachten