Moppie jij ook gefeliciteerd! Stom, maar ben alleen al blij dat mijn LF nu al 1 dag langer is dan vorige maand! Werd toen op 10dpo ingesteld met op 8 en 9 dpo al spotting :-S
Moppie dat ziet er super goed uit, geweldig!!! andere meiden, moeilijk he, wel of niet testen, toch nog even wachtne? veel meiden die negatief testen op 9 dpo dus er is nog genoeg hoop denk ik dan maar. Ik stem ook op veel roze deze maand. Maar ben bang dat is er weer niet bij zal zitten. Ergens in mijn achterhoofd toch een gevoel dat het weer niet gelukt zal zijn, al hoop ik natuurlijk van wel. heb lichte menstruatiekrampen soinds gisteren en vandaag wat hoofdpijn. De koffie als ik uit bed kom maakt me misselijk, das wel anders, maja kan ook door de warmte in huis komen IK WIL HET GEWOON WETEN hahahaha maar nog heel even geduld, zaterdagochtend even testen. Vervelende gevoel in mijn armen is trouwens al stukken minder, dar ben ik blij om, werd er gek van. en idd gewoon lekker spammen met die testfoto's hoor, vind ik altijd juist leuk om te zien, vooral als ze oplopen.
Goeiemorgen allemaal. Weet niet of het nog kan maar denk gister me innesteling gehad. 🙈😱 Duimen jullie voor me dat dat zo was en dat het blijfplakken En dat ik dan op roze kan volgende week☺️☺️☺️
Hmmm, dag 3 met ongikrampen maar geen bloed. Zegt niets, heb ik vorige cycli al gemerkt. En ik ben te bang voor teleurstelling dus ik test voorlopig nog niet
Teuntje, had een klein streepje oud bloed echt heel weinig. Dus dacht eerst ong moet door komen maar die is niet door gekomen en voel me okk niet of ong moet worden. Dus duim heel hard heel heel hard☺️☺️☺️
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (7) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (6) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (4) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 12 (ronde 1 na ma) 7. (3) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78 - 38 jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 36 Wachtbankje (22), ♡ Zwanger! ♡ (4), Ongesteld (5), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Ik wil ook op de lijst en hoop dat ik het zo goed doe. Als ik er een potje van heb gemaakt, verwijder ik het weer en heeft dit bericht nooit bestaan
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (7) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (7) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 Leodepeo - 30 jaar - eerste kindje - ronde 3 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (4) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 12 (ronde 1 na ma) 7. (3) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78 - 38 jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 36 Wachtbankje (22), ♡ Zwanger! ♡ (4), Ongesteld (5), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
SPAM Best donker voor 12 dpo of valt dat mee? mijn ei kan haast niet eerder zijn geweest, want had zaterdag 20 augustus de knaltest ovulatie.. Dus dan is hij zondags gegaan.. denk nog steeds vroege innesteling.