Ik denk dan, of ik nou teleurgesteld word als ik ongesteld word, of als ik negatief test, het blijft een teleurstelling en rot gevoel. En als je echt wat vroeger test, is er nog steeds lichte hoop (dan was je bv te vroeg). Maar is ieder zijn ding. Maakt mij natuurlijk verder niks uit succes!
Teuntje, jij ben beetje nieuwschierg 😉 Ikke ook. Manlief is nu weg. Twijfel is de wel maar moet zo naar me ouders en als nou goed zou zijn miss dan blij en dat die dan zeggen he wat is er of dat perongelijk vertel. 😂 Hoe hebben jullie dat voor je gehouden? En wanner zou je het vertellen aan je ouders?
Ik mag op rood! Temp gekelderd en net de eerste druppel. Ik had er al weinig vertrouwen in gezien de omstandigheden, dus haal er een positief ding uit: LF van 11 dagen t.o.v. 9 vorige maand
Ik mag nu ook officieel op rood. Had verwacht dat het gisteren al zou doorbreken, maar bleef de hele dag veel bruin, maar dan nu echt doorgebroken. Eén voordeel, had wel een lekkere korte cyclus, dus heb mijn volgende nod gewoon nog deze maand
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (7) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (7) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 Leodepeo - 30 jaar - eerste kindje - ronde 3 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (4) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 12 (ronde 1 na ma) 7. (3) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78 - 38 jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 36 Wachtbankje (16), ♡ Zwanger! ♡ (5), Ongesteld (10), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Balen meiden op rood! Ik mag mij binnenkort bij jullie voegen hoor Mama Alex mooie test, gefeliciteerd!!
@ dames die op rood moeten: balen man hopelijk volgende ronde meer geluk! @mama Alex: gefeliciteerd! Duidelijk! Had je al eerder getest? En je was overtijd nu? hoe voel je je? @Reyna: Jup, ik ben heel nieuwsgierig. Wij hebben het de buurvrouw verteld, die wist van ons MMM traject. En gister mijn bazin verteld, moest vrij hebben voor de echo Verder vertellen we het nog niet, wacht op de eerste echo denk ik. Bij mijn eerste ook gedaan, maar toen was de echo wel iets later. Is ook wel lastig niks te zeggen. Scheelt, ik drink nooit alcohol, dus daarmee val ik niet door de mand @ zwangere dames: eerste echo al gepland, zo ja wanneer?
Ik deze morgen nog negatief wel weer superveel slijmverlies. Nig geen menstruatie te zien wel krampen
@ meiden op rood: ik voel met jullie mee, die teleurstelling... @ mama van Alex: wat n mooie test!!! Proficiat. Hier mijn spam... Het tweede streepje stond er nu echt meteen, en loopt op
Goeiemorgen! Ik ben vreselijk nieuw hier (op 3 berichten iit 2009 na), en vraag me af wanneer jullie je op roze zetten in deze lijst. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden, maar heb nu 3 vage tests (ben ingeduldig van aard). Deze was van gisterochtend: Nu moet ik mijn geduld zien te bewaren en zonder ongesteld te worden dit weekend uitzitten
Hier mijn test van vanmorgen...pfff ik zie een licht streepje staan.. (die ik vanmorgen binnen de tijd al zag staan) maar is ook weer zo geel... ik spoel m even door enndan probeer ik weer een foto te maken... Eerst ff bijkomen liep een beetje uit op t werk Dames op roze.... gefeliciteeeeeerd Dames op rood..... hoop meer geluk in volgende ronde De laate positest test in de reacties (ben naam kwijt) hij isbsuperpositief zonder te turen gefeliciteerd
Pfff heb m doorgespoeld ik zie zelf nog steeds iets vaags staan maar ben zeker niet overtuigd Morgen of maandag maar weer testen