@mama Alex, van harte Gefeliciteerd!!! @ weetutniet, ik lijk iets te zien. Maar kan het niet goed zeggen omdat die inderdaad vrij geel is. @moppie, je testen lopen mooi op zeg! @ leodepeo, ik zie wel een duidelijke streep Hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! Wanneer moet je ongesteld worden. @teuntje en moppie jullie al eerste echo gepland? @dames op rood.. Heel erg balen meiden.. Heel veel geluk in de volgende ronde! Hier heb ik 29 september de eerste echo gepland staan. Dus spannend!
Gefeliciteerd dames met een positest. Altijd mooi zo iets! Maandag is mijn nod, en ik blijf lekker wachten 😉😊
Mama alex ziet er goed uit, gefeliciteerd! Moppie testen lopen mooi op! Meiden op rood echt balen, ik leef met jullie mee Weetutnie ik denk bij jou ook iets te zien, slopend is dit he ik krijg mijn test niet eens op de foto zo'n vaag iets staat er. Moet hem ook echt naar het licht draaien enzo en dan nog twijfel ik of er wel of niet iets staat. Maar geen bloed geeft moed. Als ik maandag nog steeds niet ongesteld ben dan nog maar eens testen. Vandaag gelukkig afleiding met een feestje. Maar denk dat ik voor de zekerheid wel wat meeneem voor als ik ongesteld word. Het blijft dus nog ff spannend hier
Gefeliciteerd mama Alex Gefeliciteerd Leodepoe Pff begint me t kriebelen. Vorige keer was ik t weekend ongi Dus ik wacht op maandag en dan als nog niks is dan testen
Hallo allemaal!! Nog zo'n 3 dagen voor nod. Gisterenavond verging ik van de steken in me buik.... Zou dat een innesteling kunnen zijn? I hope so!! Ronde 6
Ik spiek ook weer even.. Gefeliciteerd zwangere dames! Ik zie ook nog wat tuurtestjes die er toch wel goed uit zien ! Spannend! Ik help duimen. Dames op rood.. Ontzettend balen.. Veel succes in de volgende ronde! Ik wacht 'geduldig' af tot dinsdag.. Voel werkelijk helemaal niks.. Vorige ronde voelde, of wilde ik vooral vanalles voelen denk ik.
Julia, ik mag 30 september. Ben dan bijna 8 weken. ik heb 'geluk' dat ik bij de gynaecoloog onder behandeling zit. Want bij de verloskundige hier krijg je pas tegen een week of 10 een eerste echo. 4 lange weken Ik ging vandaag weer testen. en ik heb ergens geschreven dat die kruitvat/wondfo testen zo lang duren voor ze droog zijn. Heb nu foto gemaakt net na het druppelen. Dan na 5 en dan 10 min. Zo gek, als je net druppelt zie je in eerst niks?!
Is dat een en dezelfde test? Mijk test van deze morgen ligt k9g uit. Zal deze nm eens kijken of ze mss veranderd is
Jup zelfde test. viel me afgelopen dagen al op. Dus dacht, ga het vast leggen. op die eerste op de foto zie je zelfs al een mini streepje, maar net na het druppelen, als de controle streep er al staat, zie je helemaal echt niks.. Dus inderdaad, wel even geduld voor je ze na 2 min weggooit
Klopt viel mij ook op, is bij de kV test en die van wondfo ook. Volgens mij staat er bij kV ook dat je 5 minuten moet wachten? En spannend de 30e een echo! Vier lange weken inderdaad..
Ja dit is wondfo. Er is ook wachttijd ja, klopt. Maar ik schrok er wel van eerst. Dan heb je positief getest, en dan denk je de volgende dag, help, ik zie niks meer!?
Oh miszy wat rot! Hoop voor jou dat het snel raak mag zijn! Ik heb zo'n test drang maar de testen zijn op en geen tijd om nieuwe te halen. Dus mss maar goed ook. ben erg benieuwd maar zie et nog steeds somber in. Stom zo'n gevoel...
Ik zie trouwens 2 tuurtesten. Bij allebei zie ik het streepje! Morgen nog eens proberen zou ik zeggen. spannend!
Pfff ikmspoor niet helemaal... euhh helemaal niet... Ik heb de test nogmaals doorgespoeld want was toch nog erg geel.... Nu nog iets vaags te zien... alleen ver naar buiten.. Ding uitelkaar gehaald.. nu zit er een opstaand stukje plastic van binnen.. maar t rare streepje staat ernaast... In het licht houden staat die er ook nog... Er zit iig niks anders op dan wachten....misschien morgen maar weer testen ipv maandag... Wat zien jullie?
Volgens mij is een test die uit elkaar geweest is niet meer geldig. Je zou het zo moeten zien anders echt noh even wachten hoor.
Ik ga er niet vanuit dat de test kan veranderen na uitelkaar halen.... het stripje steunt op van plastic streepjes en daardoor wel uitelkaar gehaald omdat het misschien zou kunnen dat die afdruk op de test zit.. maar het zit er een paar mm naast.... Ik beschouw deze test ook als negatief en test morgen of maandag weer...