Nog anoniem, ik verwacht eigelijk dat gewoon ongi word.☺️ Dat vind ik dat ik maar in me hoofd moet hebben. Liefst wel wachten maar manlief zou graag testen met ze tweeën maar denk dat ik er maar niet over begin☺️.
Mooi te zien dat er wat roze ol de lijst bij komt! Ik moet wachten tkt woensdag maar heb sinds gisteren ongi krampjes. We zullen wel zien. Succes voor de testers van de komende dagen.
Ik heb vandaag NOD zo'n beetje. En heb met vlagen wel echt buikkrampen met dunnere ontlasting ja.. Dus zou kunnen
Dames op rood, ik zal voor jullie duimen de volgende ronde! Hoe je jezelf hier ook op instelt het blijft jammer natuurlijk. Dames op roze, gefeliciteerd! Hopen op een voorspoedige voortgang! Uit alle macht heb ik geprobeerd om het testen uit te stellen tot vandaag en dat is gelukt! Volgens mij is er niet heel veel twijfel... Wat denken jullie, mag ik op roze?
Nog anoniem vind nu wel moeilijk worden☺️ Als je testen ziet van anderen😂 Maar vind zo mooi om t zien. Nu wel steeds bang als na wc ga of niet ongi ben☺️
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (7) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (7) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 Leodepeo - 30 jaar - eerste kindje - ronde 3 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (4) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 12 (ronde 1 na ma) 7. (3) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78 - 38 jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 36 Wachtbankje (15), ♡ Zwanger! ♡ (7), Ongesteld (11), MMM (3), Negatieve test (1), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Ik zit ook bij elk krampje op de wc haha verschrikkelijk hé. Maar ik vind het ook mooi om al die testen voorbij te zien komen. Wanneer wil je gaan testen? In de lijst is vandaag je nod. Hoeveel dpo ben je nu?
Brechtjee...... gefeliciteerd!!!! Hier: omowit test van gisteren is denk ik apart opgedroogd ofzo.. of urine te geconcentreerd Ik ga iig mijn menstruatie eerst maar eens afwachten.. als er teveel dagen overheen komen waag ik nog ene test en anders hoop ik op meer geluk in de volgende ronde
Nog anoniem nu 12 dpo. En was aan t twijfel over nod of zaterdag maar de laatste keer was maandag. En bij jou?
Gefeliciteerd dames op roze! Andere meiden dikke knuffel en veel klusplezier voor de volgende ronde.. of succes nog met wachten.. Ik heb deze ronde het forum een beetje ontweken.. ik merkte de vorige ronde dat ik er zo mee bezig was, dat ik de symptomen ook veel meer ging zien.. terwijl t niet zo was. De teleurstelling was ergens dan ook groter omdat ik er zo mee bezig was. . Gisteren had ik behoorlijk wat last van mn onderrug en van steken en buikpijn.. lekker met een kruik gezeten en dacht.. dat wordt vannacht / morgen ochtend op rood. Op gestaan met ook buik kramp.. en ik denk ja.. t is zo ver.. Maar nu helemaal geen rood te bekennen?! Ben nog 2 keer gegaan vanmorgen om te kijken.. maar geen rood.. Ik ga kijken of ik morgen af kan wachten met testen.. dan ben ik 1 dag over tijd. Spannend!
Als ik uitga van een eisprong op ma 22 dan zit ik vandaag op 13 dpo Weetutnie, balen van je witte test. Hoop dat je niet ongi wordt en over een paar dagen een streep hebt
Het kan nog alle kanten op... daarom ook eerst maar afwachten of menstruatie gaat komen.... testdrang is nu wel even weg hahahahaha naja tot woensdag denk ik Bij mijn oudste testte is ook dikke week 1.5 week na nod..
Gefeliciteerd voor de dames op roze Ik heb morgen m'n nod, maar vandaag met afvegen toch wat bruinig. Zelfs 1x met een rood sliertje... Voor de rest al 1,5 week hoofdpijn. Maar nog niet dat ik denk van het komt er aan. Terwijl ik dat normaal wel goed kan voelen. Ik ben er bang voor dat het vandaag of morgen doorbreekt. Wat denken jullie?