Ik vrees het ergste appelsap, hoop het natuurlijk niet voor je maar als er al een rood sliertjes bij zit weet ik het niet.
Pff net raar hier, ik ging zitten en het voelde alsof er een bal in mijn onderbuik zat die tegen mijn darmen stootte toen ik ging zitten. Voel nu zelfs een soort kramp alsof ik me "gestoten" heb van binnen.of spieren wat verrekt heb ofzo. Heel raar.
Van harte gefeliciteerd Brechtjee! Die is duidelijk! Dames op rood, ontzettend balen.. Heel veel geluk in de volgende ronde gewenst! En vervelend die witte testen.. Geeft geen duidelijkheid:/ Nog anoniem, zie aan je banner dat je over tijd bent? Nog getest?
Heb gisteren getest, zag wel "iets" maar was zooooo vaag. Als ik vandaag niet ongesteld wordt test ik morgen weer. Maar als ik van mijn eisprong uitga heb ik morgen pas mijn NOD dus ben officieel nog niet overtijd denk ik
Gefeliciteerd brechtjee! Mooi hoor. Voor de andere meiden jammer van de witte testen. Hier zo raar... Had me gisteren op eood gemeld aangezien ik vrijdagavond bij het afvegen rood had en zaterdagochtend ook. Verder is het rood daarbij gebleven. Wel een beetje bruin, maar verder niets. Temp ging vanochtend ook weer omhoog, dus tegen beter weten in toch nog maar een testje gedaan, maar die was wit. Baal ervan dat mijn lijf zo 'hapert'. Kom maar door met het echte rood!
Dankjulliewel dames! Goede nieuws moet nog wel even bezinken, erg blij (en ook snel)! Ml geloofde de Kruidvat test niet en wilde het graag in tekst bevestigd zien. Lang leve de cb digital haha Vervelend Toto en Nog anoniem, wat dat betreft zou het fijn zijn wanneer je wat meer duidelijkheid krijgt van je eigen lijf.. Ik hoop uiteraard op nog meer mooie testen!
Toto hier precies hetzelfde, had gister ook bruin en temp flink gekelderd maar heeft niet doorgezet en vandaag temp weer omhoog :S
Nog anoniem ben je zeker van je cylcus? Hier vandaag nod bekeken op vorige ronde die 30dagen telde. Test negatief maar nog geen bloed. Zal mss tovh langere cyclus zijn... pff onzekerheid..
Nee ik ben niet zeker van mijn cyclus. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen en ook altijd netjes op tijd eisprong maar deze keer had ik op die dag dat de piek zou moeten zijn geen piek, de dag erna was de test wel donkerder dan weer de dag daarna maar nog geen knaller. Heb de testen vergeleken met vorige cyclus en toen kwam de knaller nog een dag na die donkere test en de lichtere test maar deze cyclus waren mijn testen op dus ik gok dat de eisprong op maandag de 22ste was, heb de zaterdag en zondag ervoor steken in mijn zij gehad dus de follikel groei gevoeld. Hoop dat je het een beetje kunt volgen haha
hier ook nog te vroeg om te testen maar blijf de hele dag krampjes houden... dus ik kon t niet latem en smel eetje bij de jumbo gekocht. zo eentje zonder merk, en die je vanaf de dag van ongesteldheid zou kunnen gebruiken.. toch zag ik een heeeel licht roze streepje...het zou wel allemaal heel snel zijn. net maar een clear blue gekocht. kijk morgen nog maar eens.
Als je met middagurine al een heel licht streepje ziet is dat een goed teken. Succes morgen Hier net opeens erge ongi krampen ik dacht oh nee. Was op de wc nog niks te zien maar wil niet echt zakken. Hoop niet dat ongi nu doorbreekt
Brechtje, wat een super mooie testen! Gefeliciteerd hoor! Nadje, dat klinkt goed, spannend zeg.. Nog anoniem, ik duim voor je hoor meid.. Hier nu 12 dpo en nog steeds een negatieve test... Zal wel niks goeds betekenen. Denken jullie wel?
Ik begrijp het volledig. Hier vandaag nod op vorige cyclus maar negatieve test en ik zie dat ik op forum zette: duidelijke steken op 24 aug. Mss nod op 7 sept ipv 4sept. Hopelijk dan is er nog wat hoop want ik geef het bijna op voor deze ronde. Anders symptomen? Hier steken onderbuik, borstennsoms gevoeliger, duizelig geweest gisteren en ongeduldig gevoel
Ik denk dan idd dat je je eisprong later hebt gehad. Hier zijn de krampen gelukkig weer weg was echt ff bang. Ga vanavond niet te laat naar bed, dan is het tenminste eerder ochtend. Pff wachten duurt veel te lang wordt er onrustig van
Hee dames, Geen bruinverlies weer gehad.. Misschien kon ik het ook geen bruinverlies noemen.... Het was iets verkleurt... Anders dan normaal... Afwachten...
Krampen blijven komen en gaan hier. Ik vrees dus dat ik elk moment ongesteld kan gaan worden. Maar toch als er morgenochtend nog geen bloed is ga ik testen. Echt slopend dit 😔
@nog_anoniem.. Dat heb ik dus ook de hele dag,..ongesteldheidskrampen.. Ik ben benieuwd naar jouw test.