Ik weet niet of dit mag maar ik kwam dit plaatje tegen op internet.... Ik vond m zooo toepasselijk dat ik m even wilde delen
die ongesteldheidskrampen, ik kan daar van meespreken... onnozel kom ik er van! duimen jullie allemaal mee? Ik moet mezelf hier vandaar echt oppeppen. Niet normaal
Hier ook buikkrampen. Ik hoor mn buik ook de hele dag. Er is veel gaande daarbinnen. Maar dat heeft geloof ik een andere oorzaak. Nog steeds veel naar het toilet moeten. Blehh Ik ga morgen ook testen! Kan niet meer wachten. Spannend hoop dat lijst morgen mooi word bij gekleurd met roze.
Ik ben ook zeer benieuwd naar de testen morgen. Kramp is er nog steeds maar nog geen bloed. En ik kan ondertussen wel janken word er emotioneel van. Ik ga nu maar slapen. Hopelijk geen bloed al's ik morgen opsta. Succes meiden die morgen ook gaan testen. Ik hoop ook op meer roze in de ljjst
Ja, kan. Ik had het de vorige ronde erg, toen ben ik als een malle gaan googlen en toen las ik het ergens. Maar ik geloof dat alles er nu bij kan horen, als je maar goed zoekt Wanneer ga je testen?
Mijn test is helaas negatief 😔 Ah nee Reyna, dat is echt kl@#$ misschien had je een voorgevoel omdat je niet wilde testen.
Hoi hoi, Vannacht moest ik plassen om 04:00 toen was het weer wat glibberig bruin..( net als een snottebel )Vanochtend weer... Erg troebele urine... Maar gevoelsmatig in m'n buik iets van krampen of zo, nee niks.
Manlief heeft nog hoop. Heeft t veel dingen gelezen van ja als je nou 1 dag heel licht bloed zou verliezen kan het wel zijn dst je zw ben want je hersens weten nu nog niet dat je zw ben en daar door kan dat... Ja nu heel licht bloed verlies erg slijmerig (sorry)
Oh reyna, de enige manier is om er achter te komen is een test doen. Maar bloed klinkt vaak niet goed. Nog anoniem; balen! Had echt gehoopt op een mooie positieve test! Ik heb geen testen in huis marr ik ga vanmiddag even naar de kruidvat en test dan.
Wat zitten er veel meiden in spanning.. wat een rot gevoel he.. Ik hen gisteren op mn nod getest omdat ik niet ongesteld was geworden.. maar wit.. krampen en af en toe steken blijven.. vannacht een enorme slapeloze nacht.. en vandaag weer geen bloed.. en weer een negatieve test.. Ik had al ongesteldheid verwacht zondag op maandag.. omdat ik zo dag zo'n ongesteld zijn rugpijn en buikpijn had.. Onzekerheid is niets..
spannende dag in deze groep, ik zie veel voornemens om vandaag te testen. Ik duim voor veel roze! Ik ben nog steeds niet ongesteld, twee dagen na NOD. Kan 2 dingen betekenen. Ofwel ben ik zwanger (wat ik niet geloof, ik voel me echt niet zwanger, ik vind eigenlijk niets dat in die richting wijst), ofwel heb ik mijn NOD fout berekend (waar ik voor vrees). Vandaag lange werkdag, als tegen het einde er nog steeds geen menstruatie te zien is, loop ik voor sluitingstijd nog even langs Kv voor een test. Als ik me kan inhouden doe ik die dan morgenochtend. Dan is het met ochtendurine en geef ik het nog een nacht meer de kans om door te breken. Ik voel sinds vrijdag wel wat menstruatiekrampen, af en toe denk ik echt dat ze nu gaan doorbreken, maar nog steeds niets. Vandaag voelt het nog 'echter' , dus misschien is de ontknoping binnen een paar uur al. Succes, dames!
Appelsap en reyna.... zolang het bloeden nog niet doorgebroken is kan het nog alle kanten op.... ik zou nog even afwachten en als dat niet lukt een test er tegenaan gooien...al hoeft dat nog steeds geen duidelijkheid te geven... helaas blijft het nog wachten Espoir..... zonder te turen zie ik een duidelijke 2e streep Hier..... nog niet ongesteld en ik ga nog niet weer testen...ik loop wel 100x naar de wc om te checken... zometeen druk tot begin middag... bij mij kan het dan ook zijn dat het dan is gaan bloeden... l Op dit moment voel ik nog niks waarvan ik zeg dat het komt of juist wegblijft. Mijn langste cyclus van afgelopen jaren was 30 dagen.. morgen de 30ste dag... dus als er morgen nog niks is ga ik woensdag weer testen