Ik zag weer een mooi streepje voorbij komen!! Gefeliciteerd! En voor alle andere dames, vol van spanning, ik duim voor jullie! Dames op rood, hè verdomme..
Nee snap dat je graag positieve verhalen hoort. Daar is iedereen eigenlijk ergens wel naar opzoek. Terwijl iedereen weet dat een eerlijk verhaal beter is. Maar je weet het nooit natuurlijk. Bij mij was het in ieder geval niks.
still waiting sinds vrijdag heel veel slijm, sindsdien elke dag getest (kan dat niet laten) en elke dag negatief. geen echt idee van eisprong, maar cyclus pas 1x langer gehad dan 35dagen. Dus ten laatste vrijdag moet ik mijn ms hebben. Maar ja.... vandaag was ook al negatief. Klachten van vandaag: iets 'gevoeligere' borsten, maar niet extreem anders of speciaal. Daarnaast sinds deze avond een erg gevoelige onderbuik, mijn peuter mocht er niet op zitten/stampen/... indien geen rood deze nacht, dan test ik morgen opnieuw. Kunnen de mensen op roze anders hun symptomen eens meegeven? misschien herken ik er iets van? Ik moet ergens mijn hoop vandaan halen, want die negatieve testen terwijl mijn gevoel echt wel goed zit, is echt supermoeilijk te plaatsen in mijn hoofd...
Als ik er niet zo mee bezig was, had ik echt nul vermoeden. Iets gevoeligere borsten misschien, maar die heb ik al sinds ik in mei stopte met de pil. Verder niets. Ik had gewoon een gevoel dat het 'raak' zou kunnen zijn. Ok, geen gevoel, ik had het gewoon uitgerekend... Zelfs nu zou ik niets merken, ware het niet dat ik nu overal op let natuurlijk.
Pfff slopend dit.... hier nog helemaal niks.....en nog steeds niks wat er op lijkt of het wel of niet gaat komen Voor de dames met beetje bruinverlies enzo... nog niet direct op rood gaan.... pas als het bloeden goed is doorgezet....en als het niet doorzet na een paar dagen voor zekerheid nog een test doen
Mijn bericht hierboven neem ik terug. Vanaf 3:00 ben ik kotsmisselijk en hondsberoerd. Ik hoop dat het tijdelijk is; heb straks een belangrijke bespreking op m'n werk. (Er zijn ergere dingen, dat weet ik. Maar ik voelde me even zo sneu. Sorry 😟.
Paar dagen, vrij snel, na ei heftige buikkrampen gehad. Vanaf week na ei gevoeligere borsten aan zijkant, maar dit heb ik elke ronde gehad dus bij mij zakte toen de hoop. 8 dpo keelpijn en verkouden worden. 9 dpo licht positief getest. Vanaf toen ook naar gevoel s morgens, misselijk vlagen. Moe. meer buikkrampen (met wc als gevolg) vooral na eten. Meer honger gevoel. iets andere eet en drinkbehoeftes (water ipv cola bv) Mijn buik voelt heel licht gekneusd aan. En nu 2 dagen na NOD doen meer de tepels pijn dan de borsten zelf. Wat ik lastig vond/vind met een aantal dingen, is dat ik al de hele tijd zwaar verkouden ben. Dus de combinatie van niet fit zijn en zwanger zijn maakt dat ik me zo voel denk ik.
Appelsientje.......GEFELICITEERD!!! Espoir.... ik zie wel op beiden wat staan.... miss was je urine vandaag minder geconcentreerd dan gisteren... Ik zou later weer even testen
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (7) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (7) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 Leodepeo - 30 jaar - eerste kindje - ronde 3 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (4) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 12 (ronde 1 na ma) 7. (3) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78 - 38 jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 36 Wachtbankje (8), ♡ Zwanger! ♡ (10), Ongesteld (14), MMM (3), Negatieve test (1), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)