appelsientje gefeliciteerd!! symptomen : vlagen van misselijkheid 'smorgends , en moe . heb af en toe nog wel steken maar ik denk dat die van mijn darmen komen
Ik voel eigenlijk heel weinig!! Wel dat onderbuik en onderrug gevoel alsof je ongesteld gaat worden. Was ervan overtuigd! En vaker plassen en poepen (ja heel gek) Verder noppes!! Hoe reken ik uit hoe ver ik ben?
proficiat appelsientje!!!!! Ik heb vanmorgen helaas negatief getest, 3 dagen na NOD, maar verder nog geen ongi... wel menstruatiekrampen sinds vrijdag, niet constant, soms voel ik niets, soms denk ik dat het echt begonnen is...
Dankje!! He wat verwarrend?! Ei later geweest? Hoor dat sommigen traag hcg aanmaken en laat positief testen.. Geen bloed is goed
Weet je wanneer je ei was? of makkelijker gezegd, op je NOD ben je 4 weken. Dus nog 36 weken erbij tellen. half mei kom je ongeveer uit
Eerst dag laatste menstruatie en daar 40 bijop tellen... maar via google kan je zo n zwnagerschaps calculator doen... je vult dan eerste dag laatste menstruatie in en hoelang je cyclus en en de uitgerekende datum komt dan in beeld
Je kunt beter van je ei uitgaan, tenzij je mooie cyclussen hebt van 28 dagen. voor mij werkt die eerste dag van laatste menstruatie namelijk niet bij cyclussen van 40+
Ei weet ik niet precies! 2aug was eerste dag laatste menstruatie.. Cyclus onregelmatig maar nu zou ik 36 verwacht hebben. Dit bij elkaar via internet kom ik op 17mei Das de dag dat we elkaar hebben leren kennen haha'
Gefeliciteerd!!! Ik heb een lange cyclus dus bij mij telt de regel van 1e dag laatste menstruatie niet. Bij mijn zoontje lag mijn uitgerekende datum 13 dagen verder dan als ik ging tellen vanaf mijn menstruatie. Wat je wel kan aan houden is dat je op je NOD 4 weken zwanger bent. Als je ongeveer weet wanneer je ei was dan zou je daarnog 38 weken bij op kunnen tellen (ei is vaak 14 dagen voor je NOD) De datum zal in ieder geval in Mei uitkomen
Gefeliciteerd appelsientje! Lastig espoir. Zie nog wel wat, morgen nog een keer testen en dan zou hij tov gisteren wel opgelopen moeten zijn. Ik duim voor je! Ik had me hier zaterdag al op rood gemeld, maar het zette niet door. Toen ging temp weer omhoog, maar vanochtend dan toch weer een flinke drop en eindelijk het rood doorgebroken.
Mooie testen komen er weer voorbij. Gefeliciteerd meiden!!! Dames op rood, balen zeg... Ik mag ook op rood helaas. Op naar ronde 6.
Nog steeds geen menstruatie, nog steeds geen positieve test man ik baal daar echt van. Duidelijke steken in onderbuik, deze morgen zelfs met tampon gewerkt maar neen. Niets te zien. Geen rood en geen roze. Deze nm getest maar urine was heel licht. Morgen opnieuw. Gelukkig kosten de tests niet veel geld.... vandaag al 32 dagen cyclus. Vorige zwangerschap reeds 4d voor nod positief... :
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (7) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (7) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 Leodepeo - 30 jaar - eerste kindje - ronde 3 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (4) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 12 (ronde 1 na ma) 7. (3) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78 - 38 jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 36 Wachtbankje (7), ♡ Zwanger! ♡ (10), Ongesteld (15), MMM (3), Negatieve test (1), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (7) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (7) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 Leodepeo - 30 jaar - eerste kindje - ronde 3 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (4) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 12 (ronde 1 na ma) 7. (3) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78 - 38 jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 36 Wachtbankje (7), ♡ Zwanger! ♡ (10), Ongesteld (15), MMM (3), Negatieve test (1), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Appelsientje, gefeliciteerd!! Espoir, ik zie op de bovenste wel iets en op de onderste niet.. Maar het is nog vroeg of niet?