Hier gisteren bloed. Maar tbleef bij oud bloed. Tis dus nog steeds niet echt doorgebroken. Ik heb ook niet meer getest. Maar ik hoop wel dat et snel doorbreekt eigenlijk. Dit is irritant.
Nog geen bloed te zien, ik dacht nochtans de hele morgen dat het voor vandaag ging zijn. Wel nog veel helder slijm. Al bijna een week! Nu in de zetel, misselijk. Heb nochtans net van een badje genoten, man wat een rare cyclus. Gelukkig ben ik dus niet alleen
Spannend hier nog. Ik had ook een vreselijk rare cyclus. Ook een lf die ineens 3 dagen langer was dan normaal. Zou het komen omdat ik ook eerst op 4 sep stond voordat ik het heb aangepast naar de 3e? 😉
Hahaha ik stond ook op 4. Heb em toen verplaatst naar 6. Het is nog steeds een beetje bruinverlies hier met afvegen. Wel vreemd dit.
Goedemorgen, @weetutniet: oh nee, spijtig dat het dan toch is doorgebroken. Enig idee waarom je cyclus langer kan geweest zijn? @eerstekindje: haha, doet me denken aan een verhaaltje van Jip en Janneke. Ze planten aardbeitjes en gaan elke dag kijken of ze al groeien. Het lijkt zo traag te gaan, want elke dag lijkt er weinig verandering. Tot ze eens een week niet gaan kijken, en ze terugkomen en alle aardbeitjes mooi gegroeid zijn Ik bedoel dus: door eens een dag of 2 niet te testen, eindig je bij je volgende test hopelijk ineens in een duideljk resultaat Ik denk dat ik straks toch weer een test ga kopen, en morgenvroeg weer test...
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (7) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 Mirte85 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 28 - MMM Annelie566 - 26 jaar - derde kindje - ronde 2 Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 2. (1) ACP0309 - 30 jaar - eerste kindje ronde 4 3. (7) Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming- 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Reyna - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 Moppie 35 - 35 jaar - eerste kindje - ronde 4 Aag - 32 jaar - eerste kindje - ronde 3 Marni1 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 4. (7) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Eerstekindje12 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 20 (?) - MMM Brechtjee - 29 jaar - eerste kindje - ronde 1 Leodepeo - 30 jaar - eerste kindje - ronde 3 5. (8) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 Patries2310 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Kimc84 - 32 jaar - vierde kindje - ronde 6 na BMHK Appelsap89 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 5 Teuntje83 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 9 - MMM Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 6. (4) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 Cheerio - 35 jaar - eerste kindje - ronde 12 (ronde 1 na ma) 7. (3) Alatariel - 30 jaar - eerste kindje - ronde 2 Espoir - 28 jaar - tweede kindje - ronde ? nadje78 - 38 jaar -tweede kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) 30 augustus Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Totaal: 36 Wachtbankje (6), ♡ Zwanger! ♡ (10), Ongesteld (16), MMM (3), Negatieve test (1), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Mixed en weetutniet jammer dat het voor jullie toch heeft doorgezet. Gelukkig nu wel duidelijkheid en door naar de volgende ronde.. ipv de onzekerheid. Eerste kindje en aag... jullie dus ook nog steeds geduld. Haha geweldig die vergelijking van dat verhaaltje! Ik ken hem idd van t voorlezen aan mn zoontje. Zo is het zeker.. Ik heb sinds dinsdag niet meer getest..wil morgen ochtend of zaterdag ochtend weer testen. Kan niet langer geduld opbrengen om te wachten tot na t weekend. Dikke knuffel! Wat alles ook brengen mag... de zon schijnt iig!
Die vieren achtervolgen me... Ik was vannacht wakker en keek op mn telefoon.. toen er stond 4:44 met batterij op 44%
Ik heb geen idee waarom het dit keer langer duurde... misschien iets teveel hoop..... Haha ja leuk en herkenbaar het verhaaltje van jip en janneke.... heb t boek ook tig keren moeten voorlezen... Ik hoop dan niet dat je pas op 4 oktober duidelijkheid hebt.... maar wel zo snel mogelijk... voor jullie allen eigenlijk..... Ik was ook eens bij eerdere nod weken aan het kijken... maar ik denk dat het misschien leuk is wanneer iedereen duidelijkheid heeft om als laatste de lijst weer aan te passen... gewoon om te checken voor onszelf en anderen hoeveel er zijn en hoeveel er wel en niet zwanger zijn.... tot nu helaas blijft rood de overhand houden...
Haha nee mag hopen dat ik niet tot 4 oktober hoef te wachten. Vind morgen wel een leuke dag om positief te testen.. Dan zou ik 4 weken en 4 dagen zwanger zijn, volgens de calculator. Eerst maar geduld.. en zien wat er uit komt