NOD lijst 1 t/m 7 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ashley Rose, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Hoe gaat het met de wachtende dames? Hebben jullie al wat meer duidelijkheid?

2. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Vandaag getest en omowit dus zeker niet zwanger maar ook nog geen menstruatie, vorige week enorm veel dik slijmverlies misschien late eisprong ofzo. Ik weet het niet, maar deze ronde is al minimum 36 dagen, vorige 30 dagen. Kheb in het verleden ooit een 54dagen gehad, hopelijk niet weer van dat...

3. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Ben je al lang gestopt met anticonceptie? Misschien dat het eerder al eens gemeld had hoor....heb ik dan overheen gelezen...
    Dat kan soms wel de redenen zijn dat je cyclus in de war kan zijn....

Blijft balen dat wachten....

4. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Lief dat je er naar vraagt, weetutniet. Dit topic heeft immers haar vervaldatum al gehad :)

Hier nog steeds niets te zien. 9 dagen overtijd.

Sinds vrijdag weer af en toe menstruatiekrampen, heb al vaak gedacht als ik naar de WC ging: 'nu denk ik echt dat ik bloed ga vinden'... Maar niets te zien...

Ik weet nu echt niet goed wat de opties zijn:

- Late eisprong? Dan hoop ik dat die al is geweest, maar behalve de menstruatiekrampen heb ik precies niets gevoeld dat daarop lijkt. Kans op bevruchting is in dat geval ook heel klein, want na mijn (wat ik dacht) vruchtbare dagen, hebben we eigenlijk nog maar 3 keer sex gehad.
    - Eisprong moet nog komen? Ai ai, dan kan het nog lang duren eer ik ongesteld wordt. Anderzijds: Toch nog een kans om deze ronde een bevruchting te krijgen, maar dat zal dan dik toeval moeten zijn, want heb nu echt geen zin om op zoek te gaan naar mijn ei, terwijl ik verwacht elk moment ongesteld te worden.
    - Er is een bevruchting geweest, maar iets is mis gegaan bij innestelling? Of zou er dan ondertussen toch al iets duidelijk moeten zijn?
    - Ik ben toch zwanger. Ik weiger deze week nog te testen, want ik probeer rationeel te blijven en dan zeg ik na de negatieve test op dag 5 overtijd: ik ben niet zwanger! Maar ik mag vooral niet te veel googlen en verhalen lezen van vrouwen die pas na 10 dagen positief testten :)

Wel goed kunnen ontspannen dit weekend...

5. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Jeetje wat vervelend... ik zou als ik jou was om de zoveel dagen juist wel een test tegenaan gooien en als het te lang duurt... bijv 2 weken overtijd even navragen bij de huisarts....
    Ik had ook eens iets gelezen over dat als je geen eisprong hebt gehad je ook niet ongesteld wordt....
    Maar of dat klopt weet ik niet ..
    En om je niet onnodig blij of niet blij te maken..
    Bij mijn oudste testte ik tussen de 7 en 10dgn overtijd...en een hoop testen tegenaan gegooid

Maar goed... heeel veel sterkte iig
    Wel fijn dat je van het weekend hebt kunnen genieten

6. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    gestopt met de pil in juni, dan na 14 dagen al opnieuw menstruatie. Dan cyclus van 30 dagen en dan nu, al reeds dag 37. Heb ooit eens een cyclus gehad van 54 dagen, dat was eenmalig. Het hoeft niet weer zo te zijn :)

7. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    eerstekinde... Jeezus, 54 dagen?? Dat wens ik je niet toe... Hopelijk sneller duidelijkheid nu!

Ik heb sinds gisteravond bruinverlies. Veel slijm en bruin... Normaal begint mijn menstruatie altijd rozig en wordt dan rood, en nooit met zo veel slijm... Maar goed, het voelt toch als de voorbode van menstruatie.

Het lijkt me raar als ik dan mijn ei 14 dagen geleden had (normaal is mijn menstruatie wel altijd 14 dagen na ei), want toen had ik helemaal geen vruchtbaar slijm. De dagen erna had ik wel ineens heel erg waterige afscheiding (normaal bij eisprong witter/ meer crèmig en vóor en rond ei, niet erna). Mijn theorie nu is dat ik mijn ei had op het moment dat ik dacht (3 weken geleden), er dan 2 weken geleden een innestellingpoging was (die dat waterachtig slijm veroorzaakte) en die mislukt is... Is er iemand die dit kan bevestigen/ontkrachten?

Maar goed, ontknoping dus, denk ik. Op naar een volgende ronde. Geen idee wanneer ik mijn ei moet gaan zoeken (ronde 1: 28 dagen, ronde 2: 31 dagen, ronde 3: 40 dagen), dus misschien laat ik het komende ronde wel allemaal even op zijn beloop..

Veel succes nog aan de laatste wachtenden van deze groep! 'en wie het vorige week al wel wist, veel succes met de nieuwe klusronde die er weldra aankomt :)

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoe gaat het hier? Aag al meer duidelijkheid?

En alle zwangeren? Nog steeds alles goed?

9. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    Hier hetzelfde verhaal..

10. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Wat een onzekerheid voor jullie

11. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames door vakantie helemaal niet mee kunnen kletsen hier maar ik mag op rood helaas

12. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wat een onzekerheid allemaal. Hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben meiden.

Ashley rosé balen voor je meid. Hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt.

Ik zit al weer dicht tegen mijn eisprong aan. Hopelijk deze ronde wel eindelijk op roze. Ik doe in ieder geval geen testjes deze ronde. Hou me er minder mee bezig nu. Voelt wel prettiger

13. eerstekindje12

2 dec 2014
    415
    32
    28
    We zijn gestrand op 41dagen, eerste bruin/bloed gespot! Maar ik ben heel gelukkig. Had al zoveel negatieve testen, dan wens je zo snel mogelijk dat de menstruatie doorbreekt, alleen bleef het maar duren en duren. Maar OEF, helemaal buiten de lijst maar wel heel gelukkig met mijn rood. ik was de laatste 14 dagen totaal niet te genieten...

Deel Deze Pagina