♡ NOD-lijst 1 t/m 7 september 2016 ♡ 1. (4) Ashley rose - 28 jaar - derde kindje - ronde 3 Maagd - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Cadi - 26 jaar - eerste kindje - ronde 4 Mama Alex - 23 jaar - tweede kindje - ronde 3 2. (3) Julia88 - 27 jaar- tweede kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 na MA Nog anoniem - 38 jaar - eerste kindje - ronde 11 3. (4) Suzel - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Ellada - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 WishfulDreaming - 31 jaar - tweede kindje - ronde 6 Reyna - 30 jaar- eerste kindje - ronde 8 4. (5) Nooortje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 10 (ronde 1 na MK) Innas - 34 jaar - tweede kindje - ronde 4 Wianhalu - 30 jaar - tweede kindje - ronde 2 Weetutniet - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 Mixed - 30 jaar - tweede kindje - ronde 9 5. (4) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 5 Saar24- ? jaar - derde kindje - ronde 4 na MK Florina - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 Blosjes - 36 jaar - tweede kindje - ronde 7 6. (2) Appelsientje89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - derde kindje - ronde 5 7. (1) Kimm17 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 13 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 23 Wachtbankje (0), ♡ Zwanger! ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve test (0), Twijfel/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) -------------------------------------------------------------------- Esmy, je staat erbij hoor !
Oh wat spannend allemaal... vanavond 1e ovutest gedaan... heeeel licht streepje te zien, hoefde niet te turen. Heb sinds vandaag ook wat dikke slijm. Anderen al 1e test gedaan?
Spannend Maagd! Hopelijk komt je eisprong er snel aan! Ja ik heb een ovulatietest gedaan.. Sloeg nergens op, zit pas op dag 7.. Maar dacht, waarom niet.. Haha. Had best al een duidelijke tweede streep vond ik
in principe heeft iedereen toch ongeveer 14 dagen voor volgende menstruatie een eisprong? Ik zou die volgende week donderdag dan moeten hebben. Dus dat ik nu al vast begin is niet zo gek. Maar dat jij dan nu ook een streepje ziet is ook niet zo gek toch?
Nee, ik verwacht m ook volgende week donderdag. Maar ben pas twee dagen niet meer ongesteld, dus vandaar dat ik twijfelde om er 1 te doen. M'n cyclus is heel regelmatig.
Hopelijk is deze ronde jouw ronde! Heel veel succes! Spannend Ben benieuwd wanneer je eisprong is! Hopelijk lekker snel. Hopelijk gauw een knallende ovulatietest ! Toevallig net eentje gedaan, slaat nergens op want ik zit pas op dag 8 maar voelde wat steekjes die ik normaal rond m'n eisprong heb. Zag wel een duidelijk streepje, mijn streepjes lopen eigenlijk altijd op dus wie weet dit keer een vroegere eisprong (eerder dan dag 19 of 20).. Oh, hier dus hetzelfde haha!
Ik heb er gisteren een gedaan voor een basismeting met clearblue (dubbele hormoon indicator) vandaag sla ik over met testen en ga vanaf morgen weer testen. Reageren jullie testen ook al op oestrogeen of alleen LH dat jullie wel al een streepje zien?
Ik heb van die goedkope ovulatietesten, dus die meten alleen LH. Vandaar dat ik al een streepje zie..
Goedemiddag allemaal... Mooi om te lezen dat veel meiden raakvlakken met elkaar hebben... Mijn oudste (bijna15jaar) was totaal geen uitslaper en had ook koemelkallergie... vanaf 2 maanden at hij met de pot mee want de speciale melk ging er sneller uit dan in. Mijn jongste (12jaar) was wel een uitslaper Maar ik vond het heel druk met een peuter en een baby.. Wel gezellig druk maar had totaal geen tijd meer voor het huishouden.. Mijn arts vertelde mij dat omdat ik 1 eileider heb de kans theoretisch groter is om snel zwnager te worden omdat die ene eileider de eitjes van beide kanten opneemt... Naja of dat echt waar is weet ik niet.. zolang ik maar weer een kindje in mijn baarmoeder mag hebben vind ik het prima.. Bij mijn eerste heb ik er 1.5 jaar over gedaan om zwanger te mogen worden(eigenlijk 4 jaar vanaf mijn 16e geen anticonceptie meer gebruikt) maar blijkbaar was mijn lichaam nog een beetje in de war, ik had toen hele lange cyclussen tussen de 37 en 45 dagen ongeveer... Na de bevalling is het regelmatig tussen de 27 en 30 geworden en nog steeds eigenlijk... Ik wil wel een hart onder de riem steken voor iedereen die lang bezig is met zwanger worden... mijn zus is 15 jaar bezig geweest om zwanger te worden... medisch gezien heeft ze van alles en moest aan veel dingen houden voor ze hulp van het ziekenhuis kreeg... en nu is ze zwanger zonder hulp... het kan dus allemaal... heb respect voor haar en ze hoopt dat ik ook snel zwanger ben.. want iedereen in de familie zit in de grote kinderen en geen wensen meer... oke ik heb ook 2 pubers.. maar goed.. Mijn schoonzusje is ook zwanger dus het kan een gezellige boel worden... Ik heb vroeger ook geprobeerd te temperaturen deed dat een half jaar lang als ik net mijn ogen open had.. Maar het schommelde zo erg dat dat bij mij geen zin had. Afgelopen ronde heb ik ovulatietesten gebruikt.. maar ik raak daar helemaal gestresd van dus dat doe ik niet meer... ik had dat ook gedaan omdat mijn menstruatie na de operatie een beetje anders liep.. Deze ronde gaan we gewoon van dag 9 t/m dag 16 van de cyclus elke dag seksen en zien of dat helpt.. Naja het moet eerst nog gebeuren want mijn ventje is vaak moe... dus moet hij zich maar even op offeren hij is er tenslotte meer mee bezig dan ik hihihi dusse... hahaha Heel verhaal... ik ga even verder vakantie vieren en kom af en toe wel even meelezen/kletsen
Hey hebben jullie dit ook? Volgende week verwacht ik mijn eisprong maar sinds deze week heb ik steeds al steekjes en zwaar gevoel in mn onderbuik. Echt wel laag zo net boven mn schaambot. Dacht eerst dat het mn darmen waren maar ben deze week uiteraard al paar keer naar toilet geweest en het is dus niet over. Herkenbaar? Vanavond weer ovutest doen, als het een naderende eisprong is zou die op moeten lopen.
Ik kan het nooit voelen aan mijn buik omdat ik altijd buikpijn heb vanwege de endometriose. Wel denk ik dat ik het goed aan mijn tepels kan voelen. Die worden super gevoelig! Maar weet niet of je dat herkent!? Wie weet wat je test zegt! Toch wel fijn die testen!
Ik heb er gisteren en vandaag al 1 gedaan. Maar is wel vroeg omdat ik pas op dag 8 zit. Ik zou het een dag of 3/4 voor je denkt dat je eisprong komt gaan testen.