NOD-lijst 1 t/m 8 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Patchwork, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Max25

Max25 Lid

3 jul 2017
    51
    24
    8
    Vrouw
    Ik zou 1 augustus ongesteld moeten worden..

DN2017 vindt dit leuk.
  2. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    @Elfi wat moet het voor jou toch elke keer zenuwslopend zijn... wat moet je toch een lange adem hebben! Wacht je tot je ongesteld wordt of test je nog wel eens? Ik hoop het echt voor je dat jullie tijd snel komt.
    @Patchwork inderdaad balen maar waarschijnlijk nog te vroeg.. had me denk ik ook niet kunnen inhouden..;)

Patchwork vindt dit leuk.
  3. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @Marleen1 ik hoop dat jullie wens heel snel uit mag komen (binnen een weekje ofzo hihi)

@Tassie11 wat vervelend zeg, heb je de huisarts inmiddels gebeld?

@selma83 bij jou vind ik het extra spannend hoor, er moet toch een verklaring zijn voor al die zelfde streepjes!

@TiToTam slaat de antibiotica al goed aan? Neem je ook iets van probiotica eigenlijk?

@Max25 heb je nog steeds buikpijn? Hoop eigenlijk dat die buikpijn door iets anders komt... Ik had bij beide zwangerschappen ook zo'n zeurende buik in het begin, bij de eerste was het zo erg dat ik dacht dat ik elk moment alsnog ongi kon worden...
    Maar je temp was ook gezakt zei je, is dat dan altijd een teken dat je menstruatie eraan komt en dat je dus niet zwanger bent?

@DN2017 Wat irritant dat je je ei nog niet gespot hebt en dan ook nog eens zo ontzettend moe zijn.. Heb je niet iets onder de leden, een griepje ofzo? Wie weet wordt daardoor ook je eisprong uitgesteld door je lichaam? Ik ben juist na mij ovulatie altijd veel meer moe, ervoor heb ik ook echt minder slaap nodig. Weet je zeker dat je je ei misschien niet toch gehad hebt?

@Elfi ooh ik kan me echt voorstellen dat voor jou de tijd nóg langzamer gaat!! Op hoeveel dagen na de punctie zit je nu precies? Kun je niet al een testje doen? Of wil je dat liever niet? Het aparte is dat ik zelf altijd liever eerst een negatieve test zie, dan kan ik me erop instellen dat ik ongesteld ga worden.. Maar de meesten bemerken liever hun menstrustie dan dat ze een negatieve test zien geloof ik, wat ik ook wel goed kan begrijpen.

@Patchwork jammer!! Maar goed, 9 dpo is dan ook echt nog wel heel erg vroeg, dus wie weet..

Hier nu op 5 dpo. Ik ga pas over een week testen, met 12 dpo en eerder niet.
    Nog steeds heftig aan het dromen 's nachts, vannacht ook echt een nachtmerrie gehad. Maar gisteravond had ik veel teveel overheerlijke (en door mijn man gemaakte) macarons gegeten, dus ik denk echt dat het daardoor kwam... :oops::rolleyes:
    Ik heb trouwens zo'n onrustige huid sinds een tijd, ontzettend vervelend en het lijkt echt samen te hangen met mijn cyclus. Vooral voor mijn eisprong heb ik veel last, maar ook nu lijkt mijn huid weer vettiger te worden :confused:

Marleen1 vindt dit leuk.
  4. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    @Marleen1 Nee ik test bijna nooit. Vaak ook omdat ik al een aantal dagen voor de menstruatie gekleurde afscheiding heb.
    Het is nu zeker super spannend! Anders dan normaals gesproken, omdat ik nu weet dat er een bevruchting is geweest.

@Elizia Ik zit nu 11 dagen na de punctie.
    Ik wil wel eerser testen, maar ben bang dat ik vals positief test! Ik weet niet wanneer die ovitrelle eruit is.
    Heb met mijn man afgesproken donderdag te testen, omdat hij dan thuis werkt en omdat in de ivf folder staat dat je dan sowieso moet testen.
    Maar het is zo moeilijk!!!
    Jij moet ook nog een week wachten zie ik! Super spannend!

Ik hoop dat iedereen het lekker druk heeft en dat de tijd heel snel gaat!

DN2017 vindt dit leuk.
  5. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    @Elizia

Nee, zeker weet ik het niet:(. Heb alleen geen symptomen gehad van een eisprong behalve sinds een paar dagen gevoelige tepels. Dat bleek ik vorige cyclus ook gehad te hebben vanaf ongeveer een week voor mijn eisprong. Ik denk inderdaad een virusje. Sowieso krijg ik al snel keelpijn zonder dat ik perse ziek wordt. Een beetje zo van 'als ik keelpijn heb dan is mijn weerstand gewoon even laag (geweest)'. Ik ben zelden echt grieperig, misschien 1 keer per jaar of anderhalf jaar. Keelpijn heb ik zo'n 3 keer per jaar. Heb ook een beetje hoofdpijn dus zal wel iets zijn qua verkoudheid of zo.

Ik heb nog niet zitten klagen of ik ontdek vanmiddag wat rekbaar slijm. Niet in mijn ondergoed, ik moest wel even een stukje met een vinger naar binnen maar het was zeker oprekbaar tot 4 cm! Gisteravond wel sex gehad dus het was niet erg eiwit-achtig, iets meer richting lotion zeg maar, maar kon er wel een dun draad van maken:D (in mijn ervaring is sperma totaal niet oprekbaar). Dus misschien tot een eitje in aantocht nu! (al dacht ik dit vorige cyclus ook te ontdekken en terugrekenend zat ik er toen nog zeker 2 weken vanaf HAHAHA, ik houd dus sowieso een mega slag om de arm)

Jeetje, toch best heftige symptomen als ik het zo hoor. En naar dat je zulke nachtmerries hebt, je kunt ook levendig dromen en dan zijn het gewoon leuke dingen. En opvallend dat je juist rond je eisprong een onrustige huid hebt! De meesten rond menstruatie juist. We zouden toch 'op ons mooist' moeten zijn voor het mannelijk geslacht rond die tijd:p. Oh zelfgemaakte macarons:|.

urfebe vindt dit leuk.
  6. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Wat vreeeeeeselijk spannend! Ik kan me voorstellen dat je nu andere hoop hebt dan voorheen, toen hoopte je op bevruchting en nu hoop je op innesteling. Toch best anders! Heel veel succes, het is je zeker gegund!

7. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Frappant dat jij dus ook last van je keel hebt! Zal inderdaad wel heersen of zo. Hier inderdaad ook zulke honger haha, maar wel met vlagen. Ik kan echt ineens vet trek hebben en opeens echt geen trek.

Ik vind de dagen gelukkig vrij snel gaan. Ik werk 40 uur per week en heb daarnaast een eigen webshop waar ik in het weekend lekker mee bezig ben dus voor ik het weet is er weer een week voorbij:confused:. Met name het weekend gaat altijd snel:roflmao:. En al helemaal nu ik zoveel slaap gaat het snel:o:.

Wel uitkijken dat je duizeligheid niet te erg wordt! Eet je wel goed verspreid over de dag?

8. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Dat is lief! Dank je wel!
    Voor jou ook succes natuurlijk!

DN2017 vindt dit leuk.
  9. deeerstekeer

deeerstekeer Niet meer actief

Pffffff ik weet niet wat ik er nog van moet denken ging uit van 23 24 dagen cyclus slijm in de gaten gehouden en die was flexibel dinsdag of woensdag en nu ging ik vandaag naar de wc en had hele blubberige afscheiding leek wel pudding doorzichtig nu vraag ik me af of dit nou niet me eisprong was en me cyclus nu weer 28 dagen is :( ben al wel misselijk Maarja je lichaam kan je gek maken... sorry voor vieze details

10. Max25

Max25 Lid

3 jul 2017
    51
    24
    8
    Vrouw
    Nog wel last van buikpijn ja en voel me moe. Mn temperatuur was vanmorgen weer hoger. Als tie laag is , is dat teken van menstruatie ja. De vorige cyclus had ik ook wel 4 dagen buikpijn voordat ik ongesteld was. We wachten af!!

11. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Elfi Ovitrelle blijft max zo'n 10 dgn in je lichaam zitten! Ik spuit het ook! Succes met wachten tot donderdag! Ik wacht ook altijd wel tot 14dpo met testen

12. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Is 14 dpo dan 14 dagen na je punctie? of 14 dagen na de ovitrelle?
    Jij ook succes! Hoeveel dagen dpo zit je nu?
    Ik zit nu op dag 11 na de punctie :)

13. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    14 dagen na IUI (hier geen ivf;)). Is 16 dgn na Ovitrelle dan! :)
    Ik zit pas op 3 dagen na IUI dus nog een lange tijd wachten haha!
    Voor jou begint het al spannend te worden!

14. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 1 augustus t/m 8 augustus 2017

1 augustus
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 2
    Max25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 11
    MMM iui 2
    GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4

2 augustus

Stretchfield, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Piewy, 34 jaar, 2e kindje, ronde 9
    ST2015, 30 jaar, 1e kindje, ronde 17

3 augustus
    Xrose, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

4 augustus
    Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Jchris, 26 jaar, 2e kindje, rondec4
    Mloess89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3

Ingie85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Elfi, 32 jaar, 1e kindje, ronde 37 MMM ivf terugplaatsing
    Belle8, 36 jaar, 8e kindje, ronde 0

5 augustus

Marleen1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 na miskraam

6 augustus
    DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Maantje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 16
    Dalya, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2
    Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 4
    Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Lia1986, ?? jaar, 3e kindje, ronde 14
    Elizia, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2

7 augustus
    Miekje87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    TiToTam, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20 MMM iui 5
    Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Selma83, 34,3e kindje, ronde 8

8 augustus

Hb89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Tassie11 , 21 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Star2017, 28 jaar, 2e kindje* ronde 1 MMM IUI 1

Totaal: 28

Wachtbankje (14), Zwanger (0), Twijfel/Tuurtest (0), Ongesteld(0), MMM (4)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

15. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 1 augustus t/m 8 augustus 2017

1 augustus
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 2
    Max25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 11
    MMM iui 2
    GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4

2 augustus

Stretchfield, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Piewy, 34 jaar, 2e kindje, ronde 9
    ST2015, 30 jaar, 1e kindje, ronde 17

3 augustus
    Xrose, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

4 augustus
    Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Jchris, 26 jaar, 2e kindje, rondec4
    Mloess89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3

Ingie85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Elfi, 32 jaar, 1e kindje, ronde 37 MMM ivf terugplaatsing
    Belle8, 36 jaar, 8e kindje, ronde 0

5 augustus

Marleen1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 na miskraam

6 augustus
    DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Maantje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 16
    Dalya, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2
    Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 4
    Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Lia1986, ?? jaar, 3e kindje, ronde 14
    Elizia, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2

7 augustus
    Miekje87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    TiToTam, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3

Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20 MMM iui 5
    Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Selma83, 34,3e kindje, ronde 8

8 augustus

Hb89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Tassie11 , 21 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Star2017, 28 jaar, 2e kindje* ronde 1 MMM IUI 1

Totaal: 28

Wachtbankje (15), Zwanger (0), Twijfel/Tuurtest (0), Ongesteld(0), MMM (4)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

16. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Mezelf even op wachtbankje gezet. De krampen die ik nu steeds voel schrijf ik toch echt toe aan de medicatie. 1 op de 10 heeft laat van misselijkheid en diarree las ik in de bijsluiter dus daar zal ik dan wel bij horen. Vertrekken morgen naar een ander huisje in Kroatië, wrs zonder WiFi dus ben hier weer minder actief vermoedelijk. Meiden die volgende week al hun nod hebben, ik duim voor een hoop positieve testen! Voor de rest trouwens ook!

@Elizia nee gebruik geen probiotica. Zou dat preventief werken tegen blaasontsteking dan? Dit is de derde keer dat ik blaasontsteking heb in, denk 5 jaar tijd? Dus nooit echt noodzakelijk geweest. Alhoewel mijn darmen eigenlijk best een beetje ondersteuning kunnen gebruiken want stoelgang verloopt niet altijd even soepel.

17. Belle8

Belle8 Lid

1 jul 2017
    77
    34
    18
    T wordt spannend nu op het wachtbankje met al die gekke kwaaltjes!! Hopelijk veel kwaaltjes van zs bij ons allemaal!

Vandaag 8 dpo en heb sinds gisteren: bandenpijn scheuten en een soort drukgevoel laag in m'n buik, rare smaak in m'n mond en een soort hongergevoel de hele dag, ook als ik net gegeten heb. En heftig dromen.

Pffff, nog een paar daagjes wachten en dan testen en hopen op een streepje en uitblijven van bloedverlies!

DN2017 vindt dit leuk.
  18. GiGi01

GiGi01 Actief lid

6 dec 2012
    208
    87
    28
    Iemand toch al stiekem getest ??
    Hier allemaal symptomen al die lijken op aankomende menstruatie aankomende week :(.
    Doe nu 4 maanden ovulatietesten maar wel al 10 maanden gestopt met anticonceptie. Deze maand de dag voor positieve test gemeenschap gehad en tot en met 3 dagen na positieve test. Ik wordt hier echt moedeloos van. Vooral omdat ik weet dat het bij mijn dochter pas na 2 jaar 'gelukt' is zonder medische verklaring van gynaecoloog :confused:.

19. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Hey meiden, voor veel is het alweer afwachten zie ik. Ook voor mij trouwens, nu een week na mijn eisprong. Ik reageer niet zoveel omdat ik in het buitenland ben, heerlijk van mijn vakantie genieten! Vanochtend ineens wat vers bloed bij het afvegen, roze zeg maar. Nog nooit gehad.

urfebe, GiGi01 en DN2017 vinden dit leuk.
  20. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Hmmm, spannend! Veel plezier op vakantie! Waar ben je heen?

Deel Deze Pagina