NOD-lijst 1 t/m 8 augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Patchwork, Jun 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Jchris: hou moed zolang je niet bloed! Makkelijker gezegd als gedaan maar het kan alle kanten op

JChris likes this.
  2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Zelf zit ik een beetje in de put. Naak me ernstige zorgen aangezien mijn bloeding een normale menstruatie lijkt alleen veel te vroeg. Gebruik tampons maar die zijn net als met andere menstruaties, daarnaast ook wat zeurderige buikpijn net als anders. Niet heftig of vreemd dus.
    Maar na 17 dgn dat is wel vreemd, ben nu gelijk bang dat we een derde kindje wel kunnen vergeten, dat het misschien de overgang is of dat mijn eitjes gewoonweg opraken. Voel me depri en zie het even niet zo helder meer. Als het goed is is mijn menstruatie thuis over en dan zal ik wel ovu testen kopen, als mijn cyclus dan weer kort is ga ik naar de huisarts.

3. Belle8

Belle8 Lid

Jul 1, 2017
    77
    34
    18
    Sunnycloud dat is echt vreemd een cyclus van 17 dagen. Zou dat echt je ms al zijn? Kan toch haast niet. Sterkte meis!

Ik heb niet getest, had vanochtend wat lichtroze met afvegen dus ga maar uit van ongi :(

4. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ik kan echt niets anders bedenken als dat het mijn ongi is ondanks dat het heel erg raar is. Als ik het nou vaker had maakte ik me misschien minder zorgen maar ik maak mezelf helemaal gek nu.

5. Elfi

Elfi Bekend lid

Dec 17, 2014
    551
    65
    28
    @sunnycloud dat is idd wel een hele korte cyclus, maar ik denk wel dat het zou kunnen. Lichamen veranderen toch steeds? Misschien cyclussen nu wat wisselen? Ik heb dat wel gehad... van heel regelmatig, naar soms van 30 en dan weer van 19. Misschien heb jij dit ook wel.

@Belle8 Ah wat klote. Misschien innestelingsbloed? (Probeer hoop in te praten...)

Ik had zelf ook roze met afvegen gister.
    Vanochtend toch maar een test erg tegenaan. Helaas hardstikke wit :cry:
    Nog een keer testen deze week, maar denk dat de 1ste ivf mislukt is :cry:

Ik heb al maanden het gevoel dat de innesteling niet lukt bij mij... hoop toch niet dat het ook zo is!

6. deeerstekeer

deeerstekeer Niet meer actief

Denk bij mij niet raak, voel ook niks meer... maak mezelf er alleen maar gek mee en valse hoop voor me mannetje... denk dat innesteling vrijdag was en hebben dinsdag ervoor gezellig gedaan en daarna niet meer omdat ik dacht dat woensdag me eisprong was dus denk dat er teveel tijd tussen zit... we wachten maar gewoon af gisteren nog wel gezellig gedaan maar dat is dan weer te laat ivm de tijd die er tussen zit...

7. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

@sunnycloud he wat naar. :( In januari heb ik ook zo'n rare cyclus gehad, 4DPO al ongesteld. Februari 6DPO, maart 7DPO en april 9 dagen overtijd (en nee, echt niet zwanger). Daarna "normaliseerde" m'n LF naar 12/13 dagen. Om deze reden ook sterk het gevoel dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat inderdaad, net als jij. Maar misschien een troost dat het tijdelijk zou kunnen zijn?

Hier 11DPO en omowit getest. Ik word morgen of overmorgen gewoon ongesteld hoor, had er al geen vertrouwen in en dat wordt met de dag minder.

8. Elizia

Elizia Bekend lid

Jul 6, 2017
    992
    352
    63
    Female
    Nou zeg, ik had echt op wat positieve berichten gehoopt hier.. :(

Lieve @sunnycloud ik begrijp het helemaal, dus het is toch echt je menstruatie denk je he?
    De enige keren dat ik zo'n korte cyclus had was toen mijn cyclus weer op gang kwam tijdens de borstvoeding. Toen zat ik ook op een dag of 17 en ik schrok ook, maar uiteraard werden mijn cycli toen vanzelf weer langer, al duurde dat wel even. Hopelijk is het bij jou ook van tijdelijke aard of liever gewoon éénmalig natuurlijk. Het lijkt me dat dat best kan, soms doet je lichaam/de natuur gewoon rare onverklaarbare dingen!
    Maar hoe komt het dat je bang bent dat het al overgangsverschijnselen zijn? Zit vroege overgang in de familie? (Ik neem even aan dat je niet al 50 bent ;)).
    Het rotte is natuurlijk ook nog dat je nu net op vakantie bent, ik hoop dat het toch gaat lukken daar nog een beetje van te genieten!

@Elfi :( wat kl*te... Kunnen ze dat trouwens onderzoeken of het aan de innesteling kan liggen? Sterkte lieverd

@Belle8 hmmz.. ik hoop maar gewoon dat het niet doorzet en toch een innestelingsbloeding is ofzo...

@Patchwork wat jammer!!! Het kan natuurlijk nog wel, maar snap dat je de moed hebt laten zakken ja..

@deeerstekeer je bedoelt dat je denkt dat je vrijdag je eisprong hebt gehad? Je zei innesteling nl. Maar als je dinsdag nog seks hebt gehad dan kan het nog best raak zijn. Hier zwanger geworden terwijl ik 4 dagen voor de eisprong seks had gehad...
    Nu zit hier ook ruim 2,5 dag tussen. Donderdagavond laat gezellig gehad en zondagmiddag eisprong gehad. Zondagavond laat het toen ook nog gedaan, maar ik vermoed dat dat al 9 uur na de eisprong was.

@Max25 Wat ben jij een bikkel dat je gewoon kunt wachten met testen zeg :D, ik duim voor je!!

@Stretchfield Heb jij nog een keer getest?

@Marleen1 Hoe gaat het bij jou?

En hoe gaat het bij de anderen, een aantal zijn niet echt actief geloof ik?

Hier nu 7 dpo en vind het echt wel heel erg spannend worden nu al. Maar ik moet hoe dan ook nog 5 nachtjes wachten tot ik mag testen.. Ik weet echt niet wat ik moet denken, zit tussen hoop en vrees in.. ;)
    Ook wel een beetje bang geworden door de vorige ronde, dus ik durf sowieso niet teveel te hopen en er is eigenlijk ook echt niets waaruit ik kan opmaken dat het misschien raak is..

9. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

Sep 23, 2014
    545
    456
    63
    He bah! Klinkt allemaal niet echt hoopvol... maar bij de meeste nog een kwestie van afwachten dus...
    Heb al behoorlijke testdrang maar probeer te wachten tot dinsdag! Gelukkig goed wat afleiding dit weekend. Dat is ook wel heel belangrijk!! Duurt nog lang he @Elizia !

10. Elizia

Elizia Bekend lid

Jul 6, 2017
    992
    352
    63
    Female
    @Marleen1 hopelijk is die testdrang over een maand of 8 veranderd in persdrang :roflmao:

Maar idd, het duurt langgg... Ik ga zo lekker even de deur uit met de kinderen, ook even afleiding zoeken

maansneeuw likes this.
  11. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

Sep 23, 2014
    545
    456
    63
    Hahahaha die is leuk!!! Ik hoop het voor jou ook!!

Elizia likes this.
  12. Belle8

Belle8 Lid

Jul 1, 2017
    77
    34
    18
    Ik snap er niks meer van. Normaal gesproken heb ik vanaf een dag of 3 voor nod wat roze/bruine spotting, maar echt heel weinig alleen met afvegen. Vandaag 9 dpo en dit lijkt wel ongi, heb een verbandje nodig en normaal niet eens een vlekje in m'n onderbroek. En nog nooit een kortere LF gehad. Zou het een innestelingsbloeding zijn??

13. Elizia

Elizia Bekend lid

Jul 6, 2017
    992
    352
    63
    Female
    Jeetje @Belle8 je weet het wel spannend te maken... Kan natuurlijk prima, even afwachten of het van korte duur is denk ik! Mijn duimen draaien voor je!

14. ProudMammie

ProudMammie Actief lid

Jul 30, 2017
    284
    240
    43
    Female
    Administratief medewerker
    Limburg
    Hoi Dames,

Ook ik wil graag meekletsen op dit forum.
    Ik ben al mama van een zoontje van 2 jaar, en ben 27 jaar. Ben na mijn bevalling nooit meer aan de anticonceptie gegaan en hebben nu besloten dat we graag een broertje of zusje willen.

We zitten nu in ronde 1 en ik verwacht dat mijn nod 31-7/01-08 plaatsvindt.

Vind het zo spannend, omdat het de vorige keer 13 rondes heeft geduurd

Gezellig dat ik mee mag kletsen.

15. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

Jun 3, 2015
    603
    108
    43
    @Stretchfield Heb jij nog een keer getest?

ja, en de test is het zelfde, echt heel ver streepje. Is met k2v5. Ik wil eigenlijk zo even naar stad voor ander soort test die gewoon zegt zwanger of niet zwanger.

Iemand tips welke test? Graag een die gevoelig is ook..

DN2017 and Luuna like this.
  16. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Nou dames, ik weet get toch niet zeker.. Dat rood van gister was het enige rood. Nu al de hele dag geen druppel meer te bekennen :eek: Snap er niks meer van, hopelijk een goed teken.
    Dus nu toch niet op rood en ga een paar dagen langer wachten (ben op vakantie en geen mogelijkheid om testen te halen).

Had ondertussen wel gehoopt al meer mooie testjes langs te zien komen van jullie.. Waar blijft dat spul?

DN2017 and qwerty123 like this.
  17. Elizia

Elizia Bekend lid

Jul 6, 2017
    992
    352
    63
    Female
    @Stretchfield ik hoor nu veel goede verhalen over de predictor early, die heb ik zelf ook aangeschaft. Maar deze is niet digital. Als je een digitale zoekt zou ik een clearblue met indicator nemen, die is ook gevoelig, alleen is het natuurlijk niet met zekerheid gezegd dat ie gevoelig genoeg is om nu al een positieve uitslag te geven.

@ProudMammie welkom, wat spannend!

18. Elizia

Elizia Bekend lid

Jul 6, 2017
    992
    352
    63
    Female
    @Luuna wow jij maakt het ook al zo spannend! Ik hoop heel erg voor je dat het innestelingsbloed was!

19. ProudMammie

ProudMammie Actief lid

Jul 30, 2017
    284
    240
    43
    Female
    Administratief medewerker
    Limburg
    @Elizia dank je wel

Vind het zelf ook enorm spannend. Mijn man zal wel gek van me worden hihi.

Heb al een aantal dagen van die ongesteldheidskrampjes en dan denk ik het zal wel elk moment komen. Maar dan is het gewoon heel veel afscheiding.

Ik moet zeggen dat toen ik de vorige keer in verwachting raakte ik het totaal niet had verwacht en ook telkens dacht me ongesteldheid komt eraan vanwege de buikkrampjes. Dus ik hoop echt dat dit een goed teken is.

DN2017 likes this.
  20. deeerstekeer

deeerstekeer Niet meer actief

Hoi @Elizia dan heb ik het verkeerd getypt Idd dacht dat ik dinsdag of woensdag eisprong had dus dat weekend ervoor seks gehad en dinsdag ook maar nu zag ik vrijdag glibberig eiwit spul en gisteren pas weer seks gehad ruim 12 uur later na de vermoedelijke eisprong dus het is echt afwachten heb wel buik krampen

Share This Page