Hallo dames, sorry ben ook een paar dagen weg, dus weinig gereageerd hier. Wat spannend allemaal zeg! Wil wel even zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschap serieus met 2 dpo al duidelijke symptomen had ( warme handen, zware benen, steken in lies, tepels die verkleurden) dus het kan echt! Nu voel ik weer vanalles, maar ik durf niet er vanuit te gaan dat het weer zo is. Mijn borsten zijn groter/zwaarder en mijn tepels zijn weer aan het verkleuren( heb ik anders nooit) verder al vanaf 3 dpo zoiets ( weet niet precies wanneer ei was) echt super misselijk en geen eetlust, en mijn darmen rommelen behoorlijk en voel ook steekjes en krampen in onderbuik. Ook dagelijks soort witte afscheiding in slipje. Ik kon het ook niet laten en heb vanmorgen een testje gewaagd ( 11 dpo) maar was negatief al zag ik na 5 min opeens wel een tuurstreepje dus ik geef de moed nog niet op. Vorige keer testte ik met 13 dpo pas een heel licht streepje en het resultaat logeert nu bij opa en oma . Bohh man ik vind t zo spannend! Ik duim voor jullie allemaal!!!! Kom maar op met die roze lijst!!
Net een vroege test gedaan, geen digitale. Dezelfde is Omo wit dus ga ervan uit dat ik toch ongesteld ga worden. Ik ga dinsdag nog een keer testen.
@Elizia: geen idee waarom ik dat denk, ben 35 en ik vind 35 stiekem wel oud. Voel me niet oud hoor hahahaha vroege overgang zit niet in de familie maar ja eens moet de eerste zijn denk ik dan maar in een depri bui. Vandaag van de zon genoten en gelezen, ietsje bijgetrokken dus. Hopelijk is mijn volgende cyclus weer normaal!!!! Hier wordt ik heel verdrietig van aangezien ik al vind dat de tijd wel dringt
He wat een hoop verdrietige berichten meiden Bij ongesteldheid hoop ik maar altijd dat het gewoon snel echt doorzet, dan weet je het tenminste zeker. Maar er zijn er dus een paar hier die het nog even spannend maken! Duimen blijven draaien! @sunnycloud snap je bezorgdheid, balen dan om op vakantie te zijn! Zie dat je ook in Kroatië zit, ik ook! Waar zit je ergens? Wij zitten in het zuiden van Istrië, bij Pula in de buurt. Dokter is dan idd wel lastig. Had ik vorige week ook met m'n blaasontsteking maar daarvoor kon ik dan wel weer iets halen hier gelukkig, wel na medisch overleg met Nederlandse arts. Hier echt nog ruim een week tot nod en dus geen testen mee, dus ook nog niks te testen!
Helaas, voor mij is het voorbij. Ik ben ongesteld geworden. 1ste ivf mislukt @Elizia Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik wens iedereen succes deze ronde! Hopelijk toch nog veel roze!!
@TiToTam wat leuk dat je hier ook in de buurt bent. Wij zijn in de buurt van rovinj. Kom al heel erg lang in kroatie, voordat hier oorlog was al met mijn ouders en ik blijf het een prachtig vakantie land vinden
@Elfi veel sterkte. Ik zat vanavond lekker relaxt op de bank tv te kijken en werd in een keer super misselijk. Dan denk ik direct zal het aan het eten hebben gelegen terwijl ik hetzelfde als mijn man en zoontje heb gegeten en ze hebben nergens laat van. Vind dit zo slopend, met als resultaat dat ik dus niet kan slapen.
Oh dat is vervelend! Hopen dat je volgende keer beter nieuws hebt.. Bij mij wisselen de gedachten ook van links naar rechts. Van ik ben niet zwanger tot misschien krijg ik nog een streep op dat ding.. onrustig. Wil minimaal tot dinsdag wachten.
Ik ga buiten deze lijst vallen. Ik had vandaag namelijk rekbaar slijm, dus mijn cyclus is weer iets langer.
Hmm, temperatuur toch flink gestegen vandaag (11 DPO). Krijg ik toch weer een beetje hoop! Tegelijkertijd hoop ik dat het niet door de gebroken nacht van mijn zoontje komt.. Fingers crossed
@Elfi oh nee toch!!! Hier al een paar dagen diverse "kwaaltjes" maar ik weet na een jaar inmiddels wel hoe goed mijn lijf me voor de gek kan houden . Moet vandaag naar de action dus denk dat ik dan meteen een paar testen haal, hou het nooit vol om te wachten tot mn nod . Ben morgen 8/9 dpo en met onze jongste had ik toen al een tuurstreepje.
Oh nee @Elfi wat enorm balen Knuffel! @sunnycloud das idd in de buurt! Zijn zaterdag in Rovinj geweest, leuke stad! Wel een uitdaging met bijna-peuter in de wandelwagen met al die gladde, steile straatjes, maar dat is eigenlijk overal hier Wat ik nog zat te bedenken, heb zelf via App de Vakantiedokter (is een app uit de AppStore) dus gechat met medisch personeel uit Nederland. Zou dat misschien niet ook iets voor jou zijn? Ze kunnen misschien weinig omdat je niet onderzocht kan worden maar misschien net voor een stukje geruststelling?