Ik heb nog steeds geen idee of ik nou al wel of niet een eisprong heb gehad... We hebben om de dag sex dus het zou goed moeten komen maar ik word er toch een beetje zenuwachtig van, stel ik heb helemaal geen eisprong? Dat kan door het ontpillen toch? We hebben besloten 15 augustus te testen. Als ik uitga van een cyclus van weer 46 dagen, dan is 18 augustus (op mijn verjaardag), mijn NOD. En dus rond 4 augustus mijn eisprong. Als ik uitga van een cyclus van 34 dagen dan is 6 augustus mijn NOD. Maar ik heb het idee dat ik nog geen eisprong heb gehad. En het vervelende is, als het deze ronde niet raak is dan wachten we tot januari voordat we het opnieuw proberen, dat komt beter uit i.v.m. werk. Ik vind het VRESELIJK maar het kan even niet anders. Het is echt de beste keus. Dus, 'no pressure'. Het voordeel daarvan is wel dat ik mijn cyclus even rustig aan kan kijken. Dus duimen maar dat het deze ronde raak is...! Spannend @Stretchfield !!!
@JChris jeeeeeeeeej!!! Waar is dat ouderwetse blije hysterisch juichende msn emoticonnetje als je hem nodig hebt
Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar dan kan je wel lekker wat wijntjes drinken in je vakantie. Veel plezier!
Hier vanochtend helaas omowit retest. Begin de moed een beetje te verliezen. Op naar ronde 10 dan maar. Maar begin wel steeds meer te denken dat er iets niet klopt, wachten tot de HA terug van vakantie is en dan daar maar eens gaan praten. Gefeliciteerd voor de zwangeren!!!!
@JChris Wooow is jouw test even mooi opgelopen zeg, geen twijfel meer nu, gefeliciteerd!!!! @Stretchfield kun je een scherpere foto maken? Misschien in ander licht of evt. met flits? @Belle8 oooh die onzekerheid is zo slopend he, misschien morgen een ander soort test proberen? @GiGi01 zolang er geen bloed is is alles mogelijk! Mijn duimen draaien voor je! @XRose maar jouw streepje op de kv 2v5 was hartstikke mooi! Maar idd, een digitale is altijd leuk om te doen haha, magisch momentje als in het schermpje ineens het woord zwanger verschijnt! @Patchwork he bah, heel erg jammer!! Heel veel geluk volgende ronde!! Hoe gaat het met de anderen? Leuk dat het hier nu wat drukker is trouwens en meer meiden actief zijn! Hier echt aan het aftellen tot ik van mezelf mag testen hahaha. Nu op 9 dpo, dus "officieel" kan ik testen met predictor early, maar ik moet écht nog een paar dagen wachten... Gister een felle steek/pijnscheut in mijn schaambeen en natuurlijk vroeg ik me meteen weer af of het wat te betekenen had. Maar ik kan verder niet zeggen dat ik al kwaaltjes heb hoor, dus ik weet het eigenlijk gewoon echt niet.
Twijfel twijfel het voelde gisteren en zondag als innesteling pijn zon last gisteren gestest negatief, twijfel om vandaag opnieuw te testen
Sorry ik heb gewoon de helft van de berichten gemist @Piewy klote van je negatieve test. Je bent ook al een tijdje bezig he, dus goed idee om dan toch maar naar de HA te gaan, al hoop ik dat je gewoon dikke pech hebt gehad tot nu... @DN2017 hmm lastig als het zo onduidelijk is! Hier merk ik het altijd heel goed als ik vruchtbaar ben, door meerdere symptomen, maar dat komt bij jou misschien ook wel, al hoop ik van niet natuurlijk, omdat je gewoon snel zwanger gaat zijn! Beetje herkenbaar trouwens, wij kunnen het hierna nog twee rondes proberen en dan twee maanden niet omdat de uitgerekende datum anders ook ontzettend slecht uit zou komen ivm het werk van mijn man... Daarna kan het weer drie maanden en dan weer vier maanden niet...
@deeerstekeer je schreef over flinke pijn aan één kant he, misschien stom dat ik het zeg hoor, maar dat klinkt mij meer als een eisprong in de oren, zou het dat niet gewoon geweest kunnen zijn? En als je gister nog negatief testte zou ik sowieso vandaag nog niet opnieuw testen.
Je nod staat niet vast van tevoren, maar is afhankelijk van de dag van je eisprong, niet van de eerste dag van je menstruatie. Zo heeft de ene vrouw al op dag 9 van haar cyclus een eisprong (heb ik zelf vaak) en de ander pas op dag 20 bijvoorbeeld en per cyclus kan dit ook nog eens verschillen
Lief van je! Bijzonder om te horen dat wij niet de enigen zijn die daarmee kampen! Vind jij het daardoor ook extra spannend?
Jeeeejjjj gefeliciteerd Jchris !!!! super duidelijk nu. Heb nog nooit knal gehad met kv 2 voor 5 maar deze is gewoon duidelijk hoor!!! Balen Patchwork, veel geluk in de volgende ronde!! Voor dames die negatief hebben getest maar nog niet ongesteld zijn geworden. Het kan nog... Ik duim voor jullie. Dn2017 en Elizia, heftig dat jullie dan zo lang gaan wachten... bij mij komt het ook totaal niet uit op werkgebied maar dat komt bij mij nu op de tweede plaats. Maar soms heb je misschien inderdaad geen keuze. Duim extra hard dat het raak is voor jullie ! Ik zit ook in spanning!! Ik heb geen idee wanneer precies mijn ei is geweest maar heb allerlei kwaaltjes. Mijn period tracker app zegt dat 7 aug mijn nod pas is maar met mijn (waarschijnlijk) eerdere eisprong kom ik eerder op 2 augustus uit. Heb net ook negatief getest met action en eergisteren dacht ik tuur te zien op Kruidvat test. Ik heb nog 1 Kruidvat test liggen. Twijfel of ik vanavond nog een keer zal testen ( dan is manlief weg zou hem zo graag willen verrassen) of echt pas 6/7 aug. Had bij Sem ook laat pas duidelijke streepjes ook op kruidvat dus pfff...... Even iets anders, hoe krijgen jullie iedereen zo mooi getagged hier? Met zo'n ander kleurtje Duim voor jullie allemaal dames!!
Dankjewel dat is lief van je! Ik zou wachten tot 7 augustus dan, dan heb je ook direct echt zekerheid. Maar dat duurt nog wel erg lang heh? @+naam
Gefeliciteerd @JChris ! Hier vanmorgen negatief getest... heb ook geen geduld. Ik had vorige week zaterdag een positieve ovulatietest dus als hij zondag gesprongen is zit ik nu nog maar op 9dpo ipv 10dpo. Ik wil nog donderdag pas weer gaan testen. Het kan dus nog alle kanten op..... wordt er wel chagrijnig van eigenlijk