Dat geeft toch helemaal niks? Hier kan je het juist kwijt! Ik merk het ook hoor, je hebt toch behoefte aan een soort zekerheid, een soort bevestiging, een hoopvol bericht Maar ik vind het online eigenlijk nooit, omdat elke situatie en elk lichaam weer uniek is. Al die uitzonderingen waarover je dan leest (zoals ongesteld maar toch zwanger) maken de onzekerheid eigenlijk alleen nog maar erger. Wat doen we onszelf aan! Sterkte met wachten. Hoop dat je gauw zekerheid krijgt.
@Gruffalo Ik snap dat je je een beetje zorgen maakt nu. Het zou idd een innesteling bloeding kunnen zijn. Frustrerend om nog te moeten wachten...
Bedankt allemaal! Ik sta echt nog perplex... En ik probeer mijn vreugde nog enigszins in te dammen, want ik zit dus pas op 10 dpo en gezien mijn vorige ronde.. Maar het voelt wel anders dit keer (ik ben blij en rustig, vorige keer was ik heel emo en nerveus) en vorige keer had ik op 10 dpo nog een negatieve test. Zo'n duidelijke als deze heb ik toen sowieso niet gehad (tijdens mijn andere zwangershappen bleek ook dat ik snel hcg aanmaak). Ik ga vrijdag weer testen om te zien of ie mooi is opgelopen en als dat zo is dan geloof ik het helemaal haha. @mloess89 ik zie zeker wat! Wat spannend!! @Sharonneke88 welkom!! Wat jammer van je negatieve test! Kan het niet toch nog te vroeg zijn? Wel erg fijn dat je allergie nu ineens over is, dan zal dat ook zo blijven neem ik aan. Ik ben voordat we voor een eerstje kindje gingen 13 jaar aan de pil geweest. En ondanks dat mijn cyclus meteen regelmatig was en ik zwanger werd in de 5e ronde denk ik wel dat ik echt even moest ontpillen, dat kan dus gewoon even duren! Hier reageren we zeker ook op elkaar hoor, geen ego-clubje Fijne vakantie! @Gruffalo als het zo weinig was dan zou ik toch wel gokken op een innestelingsbloeding. Ik duim iig voor je!! @Stretchfield die onzekerheid is zeker heel vervelend. Ik hoop dat je niet ongi wordt en over een paar dagen gewoon een mooie positieve test in handen hebt. @deeerstekeer ik zit dus pas op 10 dpo, dit is een gevoelige test die je kunt doen vanaf 9 dpo. Qua symptomen, nee die heb ik eigenlijk nog niet hoor, die kwamen de vorige keren ook niet zo vroeg, vanaf week 5 ofzo. Maar ik denk dat ik eergisteren de innesteling gevoeld heb. Ik kreeg heel kort een felle steek/pijnscheut in mijn schaambeen. Sowieso voelde ik de afgelopen week regelmatig kleine steekjes aan de kant waar mijn ei gesprongen is, dat is nu helemaal weg. Dus ik denk dat ik voelde dat de bevruchte eicel zich verplaatste en ze bij die hele felle steek haar bestemming bereikt had hihi
1 augustus Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 2 Max25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7 Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 11 MMM iui 2 GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 2 augustus Stretchfield, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Piewy, 34 jaar, 2e kindje, ronde 9 ST2015, 30 jaar, 1e kindje, ronde 17 3 augustus XRose, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 augustus Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Jchris, 26 jaar, 2e kindje, rondec4 Mloess89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Ingie85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elfi, 32 jaar, 1e kindje, ronde 37 MMM ivf terugplaatsing Belle8, 36 jaar, 8e kindje, ronde 0 5 augustus Marleen1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 na miskraam Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 augustus DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Maantje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 16 Dalya, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2 Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 4 Lia1986, ?? jaar, 3e kindje, ronde 14 Elizia, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 7 augustus Miekje87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 TiToTam, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20 MMM iui 5 Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 Selma83, 34,3e kindje, ronde 8 Anonymousje, 29, 1e kindje, ronde 1 8 augustus Hb89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Tassie11 , 21 jaar, 2e kindje, ronde 3 Star2017, 28 jaar, 2e kindje* ronde 1 MMM IUI 1 Totaal: 33 Wachtbankje (19), Zwanger (2), Twijfel/Tuurtest (0), Ongesteld(2), MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hallo allemaal, ook ik zit op het wachtbankje. Zou maandag mijn NOD moeten hebben. Maar aangezien ik niet precies weet wanneer ik men eisprong heb gehad en ik een wisselende cyclus heb, ben ik hier niet zeker van. Via men app in men gsm kom ik uit op 30 dagen, en dit geeft maandag als NOD. Op basis hiervan heb ik al een paar vroeger zwangerschapstesten gedaan ( niet met ochtendurine ), en deze waren allemaal negatief . Ik vind het wachten verschrikkelijk moeilijk. Hopelijk weet ik snel meer! Ik hoop dat er hier voor veel meiden positieve resultaten op de test zullen verschijnen de komende dagen! En anders: op naar de volgende ronde! Voor alle zwangere dames: proficiat! Groeten Anonymousje. ohja, wat wil dpo precies zeggen?
@Elizia wauuwww proficiat!! Die is mooi!! Zo vroeg al positief testen scheelt een hoop onzekerheid zeg wat fijn!! @Sharonneke88 welkom! Balen dat je negatief getest hebt, maar je kunt ook later positief testen daar ben ik ook een van. Zolang je niet ongesteld bent kan het nog. Fijne vakantie alvast! @deeerstekeer raar lichaam van ons he, maar nog niet ongesteld dus het kan nog, maarovergeven kan ook van de spanning zijn, Maar ik hoop dat jegewoon laat positief test! @mloess89 ik zie ook wat hoor!!! Hoop dat hij mooi oploopt!! @Gruffalo dit klinkt wel echt als een innestelingsbloeding, super spannend!! @anonymousje en @Stretchfield ik begrijp jullie spanning en frustratie.... super spannend! En hier ook zo'n enorme testdrang!! Pfff... Die ongesteldheidskrampen zijn echt killing he! Ik heb ze ook en ik vind het zo eng. Gisteravond dacht ik echt nu ga ik ongesteld worden maar het is wel minder heftig en het gekke is dat die krampen komen en gaan en dat heb ik niet als ik ongesteld moet worden. Ik weet dat die krampen een goed teken zijn maar het is zo eng! Mijn borsten en tepels zijn nog steeds warm, vol gevoelig en opgezet en ik ben misselijk. Heb enorme testdrang maar ik durf gewoon niet te testen!! Zeker omdat ik weet dat ik pas laat positief test.
Nou ongelofelijk erg had met kruidvat 2v5 getest negatief moet maandag of dinsdag nod krijgen pffff twijfel of ik de predictor vroeg zal halen maar dadelijk is die ook niet gevoelig genoeg
Ik heb ook net getest met 2v5 kruidvat en de early kruidvattest -4d NOD. Zit nu op -5 NOD en het was niet met ochtend urine. Was dus bij beide weeral dik negatief! Ik moet maandag normaal mijn NOD krijgen. Ik begrijp jouw frustratie hoor. Weeral tegen beter weten in moeten testen hier . Nu kan ik niet anders dan wachten op mijn NOD, want de testen zijn op
Wat goed dat je volhoudt! Ik heb die krampen ook, vanochtend dacht ik echt dat ik Mega ongesteld was geworden, aan de krampen te voelen, maar: Niks! Denk je echt dat het een innestelingsbloeding was? Ik hoop het!
Hey! Ik kom ook om het hoekje kijken. Heb als het goed is zondag mijn NOD. Ben erg onregelmatig (Pcos) maar had 3 dagen een positieve ovulatietest en daarom hoop ik nu zondag of maandag mijn NOD te hebben.
Ik ken het gevoel haha ik moet vandaag ongesteld worden maar nog niks. Gister dreigende krampjes nu weer niet. Het is gekmakend. Heb negatief getest ook vanmorgen dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld moet worden. Zul je zien word ik morgen in het vliegtuig ongesteld haha. We helpen je mee hopen!!
Haha ja elizia dat was echt. Al die meiden praatten gewoon over elkaar heen. Ik dacht hier heb ik helemaal niks aan haha! Ik denk dat jij gewoon hartstikke zwanger bent! Ik hoop het! Laat weten hoe die test gegaan is! Ben benieuwd!
Ja we hebben nog een test gekocht voor daar te gebruiken. Ik hoor zoveel verhalen over later positief testen dat je toch nog hoop houdt als er geen slagveld plaats vindt haha. Hoe is alles bij jou? Hoe lang ben jij al van de pil af enzo?