Ik ben van maart van de pil af. In april zwanger maar helaas ma. Daarna 5-7 menstruatie dus nu afwachten...
Ik lees net op de kruidvat test dat je die een dag na je nod moet gebruiken. Nog steeds een klein kansje dus! Ben nog niet ongesteld. Morgen doe ik er nog 1 en ik neem er eentje mee voor de zekerheid. In beide gevallen test ik na een paar dagen nog eens zonder bloeding. @Stretchfield : Hoelang is jouw cyclus normaalgesproken? Want je hebt toch ook al wel een kansje nu! Heb je al symptomen? Misschien heb je het al een verteld hoor, maar ik probeer zo snel mogelijk op de hoogte te raken van iedereen
Hmmm... Die krampen van mij lijken toch wel erg veel op menstruatiekrampen. Ik denk niet dat dat het 'm wordt deze maand.
Wat gek he! Ik krijg helemaal geen meldingen meer van dit topic dacht al wat is het rustig hier maar zijn al zo'n 13 pagina's bijgeschreven! Gefeliciteerd voor de zwangeren! Hier inmiddels 8dpo en voel me naast veel maagpijn en misselijkheid verders goed en nergens last van.
Normaal 28 dagen, maar ik temp niet en doe geen ovu testen. Dus zou vandaag menstruatie moeten hebben. Heb wel getest maar staat heeeel vel streepje. Man lief ziet hem niet. Vriendin wel maar die denkt negatief. Dit streepje heb ik al ander halve dag(1ochtend test en 2middah testen). Dus wacht op mijn menstruatie... maar heb wel toeschiet reflex. Merkte vandaag op dat mijn urine ineens sterk ruikt, en soms misselijk.. dus daarmee zou je zeggen dat... maar ja de testen wijzen niks uit. Een early test is spierwit... dus ja afwachten maar
Nou wij zitten dan wel lekker in hetzelfde schuitje zeg hihi. Ik probeer er allemaal vanuit te gaan dat ik ga menstrueren heb nu wel echt krampen telkens. Mijn hoop is nu toch wel echt hoger dan de andere maanden, maar dat komt door die allergie. Misschien hebben we gewoon te vroeg getest. Kuirdvat moet sowieso de dag na de verwachte menstruatie staat er, maar lees ook op internet dat veel vrouwen pas rond vier dagen overtijd een positieve test hadden. Die normaliter ook heel regelmatig zijn. Ik ben benieuwd ik duim voor ons! Wij zijn allebei pas net bezig dus het mag nog voor mijn gevoel heb ik dat een beetje.
Ik doe ook niet aan ovulatietesten nog en ook niet aan temperaturen ik heb veel rekbaar slijm dat mij er toch wel aan herinnert hihi. Daarom weet ik dat ik wel gewoon geovuleerd heb deze maand en is het zo super spannend. Is er al iemand overtijd die nog niet positief heeft getest?
Ahnee... je kent je eigen lichaam het beste natuurlijk, jij weet of het mogelijke zwangerschaps krampen kunnen zijn of niet.... duim toch voor je!
Toch weer een teleurstelling maansneeuw. Schuiven we gewoon weer een maand door. Was vandaag ook je nod?
Zolang je niet bloed kan alles nog! Het schijnt echt hetzelfde te zijn lees ik overal. Ik loop al een hele dag met maandverband in voor niks. Had gisteravond al krampen. We duimen voor elkaar!
Qua klachten voor opkomende menstruatie heb ik niks... ben het zat. Gewoon ja of nee zou zo fijn zijn. Niet alleen voor mij maar voor alle vrouwen.
Ik wist niet wanneer mijn nod precies was, maar dacht wel gisteren of vandaag.. Voelde het alleen totaal niet aankomen, jammer is dat.
Haha ja lagen we gewoon opstand komen haha. Ik ben er waarschijnlijk ook te veel mee bezig, misschien blijft het daarom uit. Maar zal wel een stomme grap zijn als ik in Spanje pas ongesteld word morgen en mijn cyclus ineens onregelmatig is. Wij zijn natuurlijk ook pas net begonnen en dan ben je nog optimistisch denk ik. Het is pas ronde 2. Maarja het is echt die stomme Allergie die ineens weg is en de dokter dan zegt ben je niet zwanger en dat je dan denkt misschien en de test gewoon negatief is. Ik voel wel echt krampen dus ik probeer er zoveel mogelijk vanuit te gaan dat ik gewoon met tampons in moet zwemmen haha. Maar toch zonder bloed heb je gewoon hoop. Ik kan daar niks aan doen
Ik hoop het zo. Ik wil morgen lekker over de boulevard lopen en denken: Yes het is gelukt. Een vrouw haar grootste angst is denk ik toch dat ze onvruchtbaar is met haar partner. Is het bij jou al doorgezet?
Ja had ik bij Sem ook, maar als je een keer zwanger bent geweest herken je het verschil, althans ik denk dat ik het voel hahah... het lijkt er echt heel veel op! Daarom is het ook zo eng. Maar bij mij komt en gaat het weer en als ik ongesteld word dan blijft het, is het ook heftiger en ga ik ook meteen bloeden zo gauw die krampen beginnen maar dat is bij iedereen anders natuurlijk. Balen maansneeuw! Veel geluk in de volgende ronde!! Duim duim duim voor de wachtende dames! Ben benieuwd hoe lang we onze testdrang kunnen bedwingen
Ja, ik denk ook echt dat ik ongesteld word, heb van die pijn in mij bekken die me wel heel bekend voorkomt en meer rood verlies. Deze maand begint de menstruatie dan wel weer anders dan anders, nu meteen rood en normaal een hele lange aanloop met oud bloed. Vreemd. Het is wat het is, maar ik vind het wel echt jammer... Het voelt ook wat raar, wat onwerkelijk. Ik denk niet dat ik het verwacht had ofzo, omdat het bij mijn twee kids meteen de eerste ronde raak was. Volgens mij had ik toen helemaal geen symptomen. Ik was er totaal niet mee bezig. Heel irrationeel schieten er meteen van die gedachten in mijn hoofd als: wat als ik nu al een stuk minder vruchtbaar ben, wat als het heel moeilijk zal gaan? Maar goed, straks op vakantie maar weer lekker veel wijn drinken en sushi eten, dan ben ik het zo vergeten! ;p
Volgens mij moeten we allemaal een beetje proberen te vergeten dat we een kindje willen, haha. Beter voor onze gemoedsrust. Maar die hormonen en die gekke lichamen met al die kwaaltjes, hè? Kon je die maar even negeren. Gewoon plotseling verrast worden door de gedachte: 'Hé, ik ben overtijd' en dan een test doen en dan boem, positief Als iemand een app of knopje heeft gevonden om de gedachten en gevoelens uit te zetten hoor ik het graag