Ik doe met je mee hoor. Mijn bloedinkje is nu helemaal gestopt. Zo vaag. Meestal neemt het bloedverlies alleen maar toe, owww... Zal mijn man gelijk hebben en is het een innestelingsbloeding geweest?! Die heb ik nog nooit eerder gehad, dus ik weet het niet Ik had me nog zo voorgenomen om niet zo miepperig te doen en nou is mijn verbeelding in overdrive. Ik wil niet denken dat het raak kan zijn, want dan valt het straks zo tegen als ik wel ongesteld word. Ik heb geen zin om straks weer totaal van slag te zijn als ik ongesteld word Ik heb ook opeens last van haarverlies. Mijn kleren zitten eronder (nou ja, dat is misschien een beetje overdreven -zelfs voor een dramaqueen als ik- maar het valt wel op). Is dat nou ook een symptoom? O help, ik ben zo'n miep!
Ergens een keer gelezen dat een ovulatietest positief kan zijn omdat hcg erg lijkt op lh. Of het betrouwbaar is ? Denk het niet maar ik wacht gewoon nog af. Soms flink krampen maar nog geen bloed gespot verder.
Meiden ik ga later bijlezen en op jullie reageren hoor, maar moet even kwijt dat ik ineens zo bang ben om morgen weer te testen... Ben zo bang dat het streepje niet zal zijn opgelopen/minder duidelijk is geworden/er niet meer zal staan... Mijn borsten zijn ook niet gevoelig vandaag, dus dat baart me ook zorgen..
Aaahw wat vervelend gelukkig zegt dat van je borsten niets, het kan echt alle kanten nog op met symptomen!
Die symptomen kunnen alle kanten op, je had een hele mooie test, komt vast goed, maar spannend blijft het toch.. Hoop op een mooie knaltest morgen voor jou!! Knuffel
@DN2017 en @Miekje87 lief zijn jullie, thanks! Had ik even nodig om te horen.. Die rottige onderzekerheid ook altijd he XX
Komt helemaal goed. Hier ook geen symptomen en vandaag de clearblue test met wekenindicator gedaan! Veel plezier morgen
Hoe lang is het geleden de laatste test? Toen ik in 2014 zwanger was heb ik een normale test gedaan toen 4 dagen gewacht toen een digital en daarna niet meer. Maar ik had mijn eerste echo dan ook wel al rond 6,5 week bij de gynaecoloog. Toen klopte het hartje al dus vandaar.
Ahnee balen.... Maar geen bloed t kan nog. Heb net ook helaas omo wit getest en dat terwijl ik me zo zwanger voel. Ik weet wel niet of ik inmiddels op mijn nod zit en ik testte bij mijn eerste kindje ook laat positief en nooit echt knal maar toch... het voelt tegenstrijdig, kan mijn lichaam misschien dus toch niet vertrouwen maar denk eerder dat het in een vroeg stadium is afgebroken ofzo
Nee wat kloteik heb nog hoop voor je, al helemaal gezien je symptomen! Zolang je niet bloed kan het nog. Misschien zit je gewoon nog te ver voor je NOD.
Jammer zeg . Ik had me ook voorgenomen dat niet meer te doen. Geen testen meer in huis gehaald. Maar wat zouden jullie doen. Mijn NOD was 1 augustus maar cyclus doet raar. 1 malig dinsdagavond / woensdagochtend bij afvegen roze/bruine afscheiding gehad. Vanaf maandag ongikrampen elke dag soms best flink. Maar nog steeds niet vloeien. 16-7 positieve ovulatietest gehad. Testen of wachten?
Ik heb mijzelf ook voorgenomen om niet meer voor mijn NOD te testen, en ook niet om op alle symptomen te letten van mijn lichaam. Maar ja, onbewust doe je dat wel he . Ik zit nu 3 dagen voor mijn NOD. Gisteren menstruatiepijn gehad, ik dacht dat ik de duivels elk moment kon krijgen. Vandaag voel ik echter niets meer. . Maandag is mijn NOD. Snap niet veel van mijn lichaam. Ik heb op -4 NOD een negatieve ovulatietest gedaan ( was zelf niet een klein minivaag streepje te zien ). Op -5 NOD een negatieve zwangerschapstest van Kruidvat Early. Op -7 NOD een negatieve zwangerschapstest van Predicator Early ( -6 NOD ). Ik doe mijn testen te vroeg maar dat kwam omdat ik echt niet kon wachten. Zo heb ik wel veel testen verspild haha. Nu gewoon wachten op mijn duivels, maar vrees dat het voor de volgende ronde zal zijn.
Dag Mieke, ik snap wat je wil zeggen. Maar volgens mij denken we allemaal een beetje te veel en letten we teveel op de symptomen. Ik ben al 2x zwanger geweest, 1x na 6 weken miskraam en 1x na 11 weken. Ik herinner mij dat ik de keren ervoor van alles leek te voelen, en telkens was ik niet zwanger. De keren dat ik er totaal niet op dacht, en dat ik niets voelde was ik zwanger. En telkens ging ik een test doen omdat ik zware ongi pijn had en de duivels er maar niet door kwamen ( ik hield zelf mijn NOD niet meer in de gaten ). Dat was het enige symptoom dat ik had. Pas weken achteraf zwaar misselijk geworden en moe. Beide zwangerschappen waren ook anders. Bij de eerste was ik pas laat misselijk en verschrikkelijk moe. Bij de tweede was ik heel vroeg doodziek en was het gelijk dat ik de griep had!
Ja aan de ene kant gaat het inderdaad vaak zo maar bij mijn zoontje ging het precies zo en voelde ik dus ook vanalles en het bleek dus wel zo te zijn. Daarvoor ook mk gehad met 6,5 week toen voelde ik het ook ruim voor nod alleen kreeg ik toen ( na pos test) helaas zware krampen en die had ik bij de zwangerschap van mn zoontje niet. Dus in mijn geval heb ik echt 2 keer aangevoeld dat ik zwanger was, hoefde beide keren eigenlijk alleen ter bevestiging te testen, alleen dat gevoel heb ik nu ook dus dat is wel gek. Heel spannend dus maar ga ook maar uit van rode duivels binnenkort.