Net snel naar trekpleister gegaan voor testen. Testen van eigenmerk 2v5 mega tuurtreep.... Ben nu aan het wachten op de clearblue. Die had ik ook gekocht..
Wel echt de hele tijd het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Dus duimen dat het goed gaat.
Wauuw dat is toch duidelijk!! Gefeliciteerd! Andere is idd tuurstreepje maar ik zie wel iets. Maar de andere zegt genoeg. Mocht ik niet ongesteld worden moet ik misschien ook zo eentje doen is tenminste gewoon duidelijk
@JChris en @mloess89 had ik jullie al gefeliciteerd? Zo niet, bij deze van harte, geweldig!! @deeerstekeer afscheuding en krampen zegt echt helemaal niets, het kan dus echt nog prima! Maar ben bij jou wel benieuwd wanneer nou precies je eisprong is geweest! @mama-van-marlinda wat ontzettend klote voor jou, heel veel sterkte en een knuffel.. @Stretchfield verdorie, ik had toch nog hoop bij jou @DN2017 wat fijn dat je eisprong eraan komt, nou go go go! Heftig trouwens wat je vertelde van dat je op je 17e al een dochtertje hebt gekregen, zo verdrietig... Wat betekent trisomie 7+13 trouwens? @GiGi01 Ik had eerst iets heel anders getypt, maar zie nu dat je positieve testen hebt woehoeee, gefeliciteerd!! @Miekje87 hmm balen van die test, al klink je wel erg zwanger hoor.. En als je de vorige keer ook pas laat hcg ging aanmaken... Wat naar dat je ook een mk hebt gehad trouwens... Maar je voelt dus blijkbaar wel heel goed aan wanneer je zwanger bent, dus ik blijf hard voor je doorduimen! Oh en wat de opvliegers betreft, die heb ik nog niet gelukkig hihi @Lia1986 rot van die test, op hoeveel dpo zit je nu? @anonymousje 7, 6 en 5 dagen voor nod is idd wel héél erg vroeg ja haha, dus ik duim gewoon dat het echt te vroeg was nog hoor! @maansneeuw jij ook ongi zie ik, heel erg jammer!! Alle geluk voor de volgende ronde!! Sorry als ik iemand vergeten ben! Hoe gaat het nu met de anderen, @Marleen1 , @Belle8 en @Ana leigh bijvoorbeeld?
Ik heb helemaal geen bloed meer. Het nam steeds meer af en nu niks meer. Dit is zooo spannend!! Maandag NOD, argh!
En ik heb weer getest vanochtend, hij is wel goed opgelopen toch? Op die foto waar je de data niet bij ziet staan is de onderste test die van vandaag, beiden zijn van de testen hoe ze waren binnen de afleestijd, de andere foto (waar ook de cb digi bijstaat) is na indrogen
Dankjewel allemaal @Gruffalo spannend zeg @Miekje87 ik was blij dat ik die erbij had gepakt wel duur maar wel een stuk duidelijker . Het gekke is dat ik deze maand gewoon precies alle pms klachten had die ik normaal heb. Was uitgegaan van weer niet zwanger... Toen die krampen en het roze bloedverlies op NOD... en daarna niks meer. Alleen elke dag krampen... kunnen jullie zien dames. Dit geeft wel hoop. Dat je niet van de symptomen kunt uitgaan.
@Elizia wauw mooie testen!! Loopt heel mooi op en overduidelijk!! @Gruffalo, dat klinkt goed hoor! Lijkt echt op innestelingsbloeding! Duim, duim!! @GiGi01 precies ja, die krampen!! Dat heb ik nu dus ook. Ik maak me helemaal gek hier.. 20 x naar de wc om te kijken of er echt niks doorkomt, maar nog steeds niks... Ik vind t zoooooo spannend pfff.....laat het lossss laat het gaaaaaan
Jep, doe als Elsa! hahaha! Hier ook aan het wcpapierstaren (" Ik had net een lichte kramp, ik zal straks vast bloed hebben!! Het is zoals het is.... Ontspan... YES!! Geen bloed!! Of... Zie ik nou toch wat? Misschien in een ander licht? "). Hoezo neurotisch
Ziet er goed uit hoor! Gefeliciteeeeeerd!!!!!!!!!! Ja dat was wel heftig. Dat betekent dat ze trisomie 7 en trisomie 1 3 had. Een d ubbele chromosoomafwijking helaas. ik heb zojuist een hard bultje ter grootte van een speldenknopje op mijn baarmoedermond ontdekt. Heb maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts voor aankomende maandag, moet een verwijzing hebben en dan kan ik 21 augstus (PAS) bij de gyn terecht zo lang nog... ik had gehoopt maandag bij de gyn terecht te kunnen dan zou ik gelijk vragen om even met een inwendige echo naar mn eierstokken enzo te laten kijken, kijken waar ik in mn cyclus zit. Maar helaas..
Dames met positieve testen vandaag gefeliciteerd! Er wordt hier zoveel geschreven dat ik het allemaal ff niet bij kan houden sorry!
Hoi elizia, ik ook heb woensdag voor het laatst getest... die was Omo wit maar een innesteling kan lang duren heb ik gelezen... boobs zijn wel wat groter en gevoelig en vanmorgen kwam ik beneden en stonk het vies naar knoflook wat ik normaal niet heb als ik pizza op heb voor de rest kei moe... denk dat dinsdag me eisprong was of woensdag
@DN2017 jeetje wat ontzettend vervelend!! En dan pas zo laat bij de gyn terecht kunnen pff.. Laat je weten wat je huisarts zei?