Oh over boobs gesproken, hier zijn ze nu ook weer wat gevoeliger haha. Verder niet echt symptomen nog, wat meer emo misschien
Ik weet het niet, weet wel dat ik altijd last van wat misselijkheid heb in de wachtweken. Het vervelende is dat ik vorig jaar zwanger was en juist die dingen nu niet voel zoals gevoelige borsten. En deze ronde is ook zo anders als alle wachtweken van vorig jaar. Wat aan de ene kant toch wel hoop geeft.. want iedere zwangerschap is toch anders denk ik maar haha!
Ik ook nog niet getest morgen of maandag nod dus ik wacht ook rustig af en als ik woensdag nog geen rode duivels heb dan zal ik wel gaan testen het voelt wel als zwanger miss beetje vies dit maar tijdens gezellig doen voelde het wel soppig wat ik normaal nooit heb en me baarmoedermond zit hoog k ben benieuwd spannend
@Elizia, nou eigenlijk alleen moe.. had ik de vorige zwangerschap ook, toen ook nauwelijks (vervelende) symptomen. Hopelijk blijft t zo!!
Alle zwangeren gefeliciteerd! Voor iedereen op rood balen zeg! Ik heb zelf al even niet gereageerd om mijn testdrang te onderdrukken xD Bij deze is dat niet gelukt en zoals verwacht was de test witter dan wit... Dus nu is het wachten tot ik ongesteld word.
Alle zwangeren gefeliciteerd! Voor iedereen op rood balen zeg! Ik heb zelf al even niet gereageerd om mijn testdrang te onderdrukken xD Bij deze is dat niet gelukt en zoals verwacht was de test witter dan wit... Dus nu is het wachten tot ik ongesteld word.
Zien jullie iets ik twijfel nog heb best buikpijn alsof ik alle minuut rode duivels kan krijgen zit 1 dag voor nod nu... dus doe morgen nog een test
Ja ik zie zeker wat!! Maar ik denk wel dat je eisprong dan wat later is geweest en je niet op 13 dpo nu zit. Wat spannend!!
Ik heb bij mijn eerste twee zwangerschappen ook buikpijn gehad, bij de eerste was het zelfs zo erg dat ik echt dacht dat het mis ging. Maar het is normaal en kan juist een goed teken zijn. Ik heb nu af en toe ook een zeurderige buik trouwens
Ik zie ook iets! Hier had ik bij mijn vorige zwangerschap ook veel last van krampjes in het begin! Voor nod zelfs even heftige krampen gehad en gekleurde afscheiding vd innesteling vermoedelijk .
Ik had pas na NOD getest . Dat was de eerste keer. Over paar dagen nog alleen eentje om te kijken of die opgelopen is. Daarna VK bellen voor afspraak
Ik zie wel iets Ik heb trouwens paar keer per dag nog steeds buikpijn. En al 2 dagen savonds hoofdpijn.
Ik zie ook iets! Spannend!! En dat gevoel van rode duivels is heel normaal had ik bij Sem ook, het lijkt zo erg op ongesteld worden! Heb het zelf nu ook, gisteren dacht ik dat het echt door ging breken zeker met die negatieve test. Maar nu is het weer rustig, voel nog genoeg en ook menstruatie achtige krampen maar lichter. Nog steeds geen rode duivel te zien ( wel steeds een beetje plakkerige doorzichtige of witte afscheiding) en nog steeds grotere borsten en misselijk. Had net zoooooon zin in chocolade ijs en t avondeten stond me enorm tegen.. 3 x raden wat ik gedaan heb Bohh man wat een spanning hier ... Hoop inderdaad echt dat ik gewoon te vroeg getest heb en langzaam hcg aanmaak, maar ik houd er ook rekening mee dat t misschien niet goed zit en alsnog dalijk ongesteld word.
Jeetje wat spannend! Ik voel me je mee, ik had net ook weer wat krampen en een beetje bruin slijm (duizendmaal excuses voor dit ranzige detail ) en nu twijfel ik opeens of het echt wel goed zit.. Only time en de Kruitvat test will tell!
Ik ben echt bang dat de duivels doorkomen was op bbq en maar wc papier gebruikt dus ik ben benieuwd morgen