NOD-lijst 1 t/m 8 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Patchwork, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Ik heb een tuurstreep en vanochtend rood bloed in de wc pot. Ik denk dat het vroeg mis is gegaan. Ik kan nog even afwachten maar mijn cyclus was erg regelmatig het afgelopen jaar dus er had al een dikke streep moeten staan als ik zwanger was. Het is niet anders. Beter vroeg dan laat. Wel erg jammer :(

2. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Aahw balen, inderdaad erg jammer:(

3. Gruffalo

Bijgevoegde bestanden:

4. Gruffalo

Je ziet hem hier niet eens. In real Life wel. Zelfs mijn man ziet 'm. En die gaat nooit mee in dat soort dingen.
    Hè bah! So close!!

5. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Ah wat balen he!!
    Op je fotootje zie ik nu geen streepje

6. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
  7. Gruffalo

Deze is misschien iets duidelijker. Maar niet heel.

Bijgevoegde bestanden:

8. Gruffalo

Nou niet echt. Maar ja, maakt ook niet uit. Aan de wijn vanavond ;)

9. deeerstekeer

deeerstekeer Niet meer actief

Nou spannend kwam er maar duidelijkheid dit is niks had weekend van 30 31 juli buikkrampen en afgelopen zaterdag zondag ook steken buik alsof de duivels eraan kwamen maar helemaal niets....

10. deeerstekeer

Erg vervarrend bij mij ook niks te zien terwijl alles wel zo voelt

11. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Groot gelijk heb je!
    Ik zie op dat fotootje ook niets. En uit ervaring weet ik dat als je het niet op de foto krijgt het neg is.

12. XRose

XRose Actief lid

23 apr 2017
    314
    296
    63
    Vrouw
    Ja ik wel! Heb een echo als ik rond de 7 weken ben. En inderdaad zwanger van de 2e

DN2017 vindt dit leuk.
  13. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid meid!

14. deeerstekeer

Idd erg spannend, je lichaam kan je goed voor de gek houden zeg... als ik van cyclus 27 dagen uit moet gaan dan word ik het dus of donderdag of vrijdag en vandaag getest en negatief... snap er werkelijk niets meer van terwijl mijn gevoelens echt zeggen dat het raak is heb meer energie voel me gelukkiger echt apart

15. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Ja, nog erger ongesteld haha. Helaas dus echt over en uit voorlopig:oops:lief dat je t vraagt!

16. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Hoe is het vandaag bij jou?

XRose vindt dit leuk.
  17. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @Gruffalo ah nee he!! Ik had zoveel hoop bij jou! Als ik het zo hoor denk ik idd ook dat het heel vroeg is mis gegaan, net als bij mij de vorige ronde, toen ik alsnog op mijn nod een negatieve test had en ongesteld werd, terwijl ik op 12 dpo nog een cb digi zwanger 1-2 had...
    Hopelijk gaat het dan bij jou net als bij mij en raak je de volgende ronde hartstikke zwanger!

@DN2017 verdorie, ik had het jou zo gegund ook! Helemaal omdat je nu zo'n tijd moet wachten! Misschien een hele stomme vraag maar vind je dat erg moeilijk of heb je daar wel vrede mee?
    Veel succes/sterkte bij de huisarts vanmiddag!

@TiToTam hoe gaat het nu??

@deeerstekeer jammer van je negatieve test, ik blijf voor je duimen zolang je nog geen bloed ziet

@Stretchfield 2 dagen is idd wel heel erg kort, misschien voor de zekerheid even navragen bij de huisarts?

@GiGi01 prima oploop lijkt mij hoor, fijn!
    Oh ja, ik was jou vergeten roze te maken op de lijst! Je kunt ook het nummer onderaan nog aanpassen trouwens, die staat met jou erbij op 5 :)

@Miekje87 hoe gaat het vandaag?

Hier alles vrij rustig en daar ben ik blij om. Mijn buik zeurt soms wat, ik ben wat warrig, droom nog altijd levendig, heb soms koude rillingen (juist geen opvliegers) en gisteravond ineens superveel honger, maar verder nog niet veel aan de hand. Mijn duidelijkste symptoom zijn mijn zwangerschapstesten. ;) Vandaag had ik een clearblue digi met als uitslag zwanger 2-3 en zoals ik me had voorgenomen als hij 2-3 aangaf, is dat dan dan meteen de laatste test, hier laat ik het qua testen bij.
    En ik hoop eigenlijk dat het qua symptomen verder vrij rustig blijft haha (maar dat zal wel niet), vorige keer ben ik een paar weken flink misselijk en ontzettend moe geweest en als dat nu weer gebeurt zal dat wel even heavy zijn met twee kinderen die ook mijn zorg en aandacht nodig hebben. Maar uiteraard neem ik het dan voor lief. Ik voel me verder gewoon heel blij en dankbaar.

Hier in Noord-Italië (Zuid-Tirol) sta je onder controle van de gynaecoloog, de eerste echo zal ook zo rond 7 weken zijn, moet nog een afspraak maken. De vk doet ook controles tussen de echo's bij de gyn door: wegen, bloeddruk opmeten, hartje luisteren, groei buik opmeten, positie kindje bepalen etc.

Vraagje aan de andere zwangeren: hebben jullie het al aan mensen verteld? Hier weten alleen mijn twee beste vriendinnen het, mijn familie en schoonfamilie weet bijvoorbeeld nog van niks.

qwerty123, DN2017 en XRose vinden dit leuk.
  18. deeerstekeer

Klinkt misschien ranzig Idd steeds geen bloed wel sinds vrijdag krampen maar mijn baarmoedermond zit hoog en dicht weet niet wat dit inhoud meestal als ik ongesteld zou worden zit ie laag en is ie zacht en nu is ie hard iemand ervaring :)

19. Gruffalo

@Elizia: dankjewel. Dat doet me heel erg goed. Ik denk ook dat dat het is. Zonder test hadden we het misschien niet eens geweten. Wie weet volgende ronde! Gefeliciteerd met je zwangerschap nogmaals! geniet er van!

Elizia vindt dit leuk.
  20. XRose

XRose Actief lid

23 apr 2017
    314
    296
    63
    Vrouw
    Hier weten ook alleen 2 vriendinnen het. M'n ouders enz, ga ik op de hoogte stellen na (hopelijk) een goede echo :)

DN2017 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina