1 juli: Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 2 juli: 3 juli: 4 juli: 5 juli: 6 juli: 7 juli: 8 juli: 9 juli: 10 juli: 11 juli: 12 juli: 13 juli: 14 juli: 15 juli: Datumloos: Totaal (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) MMM (*) Twijfel- tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. * Pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik word 8 juni 'ongesteld', omdat ik daarvoor dan ben gestopt met de pil Ik kan nog niet zeggen wanneer ik daarna weer voor het eerst echt ongesteld ga worden, dat kan natuurlijk veel langer duren Maar vind het leuk om mee te lurken hier. Ik hoop dat ik gauw een regelmatige cyclus te pakken heb! Dames, ik denk roze voor jullie!
Ik moet over een paar dagen ongesteld worden en dan gaan we voor ons tweede kindje adhv deze ronde kan ik goed zeggen wanneer mijn nod is. Op naar een volle roze lijst
Hoi meiden, Sluit me hier ook aan! 27 jaar, 2e kindje, ronde 3, NOD 1 juli. Gister na een beetje rommelige cyclus ongesteld geworden. Dacht misschien is het toch raak, maar helaas! Hopen op een hoop roze!
1 juli: Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 2 juli: 3 juli: 4 juli: 5 juli: 6 juli: 7 juli: 8 juli: 9 juli: 10 juli: 11 juli: 12 juli: 13 juli: 14 juli: 15 juli: Datumloos: Totaal (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) MMM (*) Twijfel- tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje * Pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIEREN! DAT WERKT NIET!
He, ik meld me hier ook. Ik ben nu aan het wachten op een v.mk Ik zet mijn NOD op 3 juli, maar ik weet het nog niet zeker. Mijn gegevens: Lieflief, 31 jaar, 2e ronde (1e na v.mk), 2e kindje. NOD 3 juli.
Hallo dames, Ik gok dat ik 1 juli mijn NOD heb. Het word de 1e ronde voor ons tweede kindje, ben 28 jaar.
1 juli: Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 2 juli: 3 juli: Lieflief, 31 jaar, ronde 2 (1e na v.mk.), 2e kindje 4 juli: 5 juli: 6 juli: 7 juli: 8 juli: 9 juli: 10 juli: 11 juli: 12 juli: 13 juli: 14 juli: 15 juli: Datumloos: Totaal (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) MMM (*) Twijfel-tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje * Pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIEREN! DAT WERKT NIET!
Hallo meiden Wil iemand mij op de lijst zetten? Ik ben nog niet zo actief op het forum maar lees wel al heel lang mee. Vind het wel leuk om een keer mee te kletsen. Ik ben 31 jaar en verwacht 8 juli mijn NOD. Heb een vrij lange cyclus, maar gelukkig sinds een paar maanden wel regelmatig. Houd het maar even op ronde 6. Ik tel geen rondes, maar ben sinds augustus 2014 gestopt met de pil. Sinds januari dit jaar serieus aan het 'klussen' vandaar ronde zes. Wij gaan voor ons eerste kindje. Ik hoop voor iedereen dat juni onze maand gaat worden.succes allemaal en bedankt voor het toevoegen .
Ik ben vandaag ongesteld geworden dus mag me ook aansluiten in dit nod lijstje. Al zal het n aardig lange worden want deze is voor n langere periode dan ik gewend ben. Laurazoey 27 jaar nod 3 jul voor 1e kindje
Wil iemand mij op de lijst zetten? Ik krijg dat zelf niet voor elkaar via mijn mobiel. Alvast bedankt. Hopen op een gezellige rose lijst Succes meiden
Ronde 4 zit ik in trouwens. Sorry voor de vele berichtjes achter elkaar maar kan mn eigen verstuurde berichtje niet wijzigen. Denk dat dat aan de instellingen voor dit bericht ligt.
Hai kat80. Dubbel gevoel om een bekende naam te zien in een nieuwe nod lijst. Leuk om toch een bekende tegen te komen en anderzijds jammer dat het voor ons niet gelukt was vorige ronde
Zo dat word en lange lijst voor twee weken. Ik mag me ook melden vandaag ongi geworden. Ik denk 5 juli Nod wil iemand mij op de lijst zetten besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje hopelijk deze ronde met geluk
Heej besjes. Bah wat balen he. Ik zou wel willen maar dat lukt me niet. Welkom hopelijk een betere uitkomst dan de vorige
♥ NOD lijst 1 t/m 15 juli 2015 ♥ 1: (4) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje 2: (0) 3: (3) Lieflief, 31 jaar, ronde 2 (1e na v.mk.), 2e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) 4: (0) 5: (1) besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje 6 : (0) 7: (0) 8: (1) debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 9: (0) 10: (0) 11: (0) 12: (0) 13: (0) 14: (0) 15: (0) Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 9 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel
ik zit toevallig achter de laptop! dus kon hem aanpassen op telefoon is het bijna niet te doen. Ik heb mezelf gelijk toegevoegd. mamalap, 32 jaar, 18 maanden bezig maar 8 eisprongen gehad. pcos dus mmm het zou zomaar kunnen dat er weer geen eisprong komt dan ga ik weer van de lijst. dat weten we over een dag of 10 tot die tijd kletst ik gezellig mee