Hey meiden. Ik zal binnenkort de lijst maken. Welkom! Hier zojuist ongesteld geworden. Erg? Nee. Anders was ik uitgerekend net na de verjaardag van mijn oudste. En had de bruidsjurk in september iets minder strak gepast 😄😄
Ooooo juni alweer!! In juni stop ik met de pil... Spannend! Dames succes deze ronde. Ik hoop dat ik gauw in de lijst mag staan
Ik meld me ook alvast. Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Denk 3juni ongv NOD is. Ik weet niet of ik heel actief zal zijn. Wij gaan tussendoor lekker 8 dagen naar Lanzarote
Ik meld me ook alvast ook vandaag op rood besjes 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Nod is denk Ik 3 juni maar heb nog een onregelmatige cyclus
Hoi hoi, mag ik mee kletsen/wachten ^^ Coekie, 27, 1e ronde, 2e kindje. Nod weet ik nu niet meer zeker, was eigenlijk 31 mei. Ben nl overtijd nu (maar negatief getest) dus ik wacht ongeduldig op mn menstrautie , zodat we kunnen beginnen
Ik meld me ook weer! Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje. Hopelijk deze ronde veel positieve testen 😃
Nod rond 2 juni als cyclus nu weer gewoon is. We nemen het klussen maar extra ruim deze maand zodat we niet kunnen missen hihi ☺️
♥ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥ 1: 2: (1) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje. 3: (1) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje 4: (1) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF 5: 6 : 7: 8: Datumloos: (2) Coekie, 27, 1e ronde, 2e kindje. Lindaatje, 33, 2e ronde na MK, 3e kindje Buiten de lijst: Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel
Jullie staan erbij...alleen mijn ongie bleek geen ongie te zijn....zo vaag! Dus ik wacht even geduldig of deze er nog aankomt, haha!
ja, vorige week...maar was toen te licht voor echt zekerheid. En afgelopen donderdagavond en die was zo goed als wit. Ik heb teveel "vage" "positieve" testen gehad en toch ongesteld geworden. En nadat ik na de MK de testen af heb moeten zien lopen om het HCG in de gaten te houden, merk ik dat ik een vette streep nodig heb, haha we wachten wel af
♥ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥ 1: 2: (1) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje. 3: (2) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje 4: (1) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF 5: 6 : 7: 8: Datumloos: (2) Coekie, 27, 1e ronde, 2e kindje. Lindaatje, 33, 2e ronde na MK, 3e kindje Buiten de lijst: Totaal: 6 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel
Jeee een lijst hihi heb mezelf er ook ff bij gezet. @linda spannend hoor gek dat het niet doorzetten de rest Veel succes deze ronde!
Hallo Dames ik meld me ook graag aan voor deze groep, om gezellig mee te kletsen. Ik 33 jaar, 2e ronde, 3e kindje, NOD 6 juni Nadat ik 7 april mijn Mirena spiraal heb laten verwijderen zijn wij ook aan het klussen voor een 3e wondertje. Afgelopen vrijdag ongesteld geworden... Dus nu positief naar de 2e ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
♥ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥ 1: 2: (1) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje. 3: (2) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje 4: (1) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF 5: 6 : Jackelien, 33jaar, 2e ronde,3e kindje 7: 8: Datumloos: (2) Coekie, 27, 1e ronde, 2e kindje. Lindaatje, 33, 2e ronde na MK, 3e kindje Buiten de lijst: Totaal: 7 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel