NOD lijst 1 t/m 8 juli

Discussion in 'NOD forum' started by Jennifer23, May 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Hoi, hier een hele, hele late reactie... zal zo even alles teruglezen! Ik denk dat ik een vervroegde eisprong heb gehad gisteren... dat ben ik echt niet gewend! En dat ondanks alle stress die ik 1,5 week geleden heb gehad! Hoop dat we goed hebben kunnen 'klussen'. We hebben het op dag 11 gezellig gemaakt en vanmorgen, maar toen was de afscheiding al wat witter en korreliger... hoop niet dat we te laat waren! Sorry voor de vieze details trouwens. :)

Hoe is het verder met jullie? :)

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Besjes: Ben gisteren bij haar langs geweest, maar haar ouders waren er ook, dus hebben niet 'open' kunnen spreken, haar ouders weten niet dat wij bezig zijn en dat wil ik graag zo houden. Vanavond vertrekt ze op vakantie, dus zal pas voor volgende week zijn!

@Hadassa: Wat gewoonlijk wel kan helpen is dat de vrouw klaarkomt na de man, door de samentrekkingen van de baarmoeder worden de zaadjes ook in de juiste richting geduwd.

@Luminus: Ik hoop dat je er tijdig bij was... Maar de rust heeft je eitje en jou misschien wel heel erg deugd gedaan!

3. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Ik sluit me hier ook maar weer aan! Zie wat bekende namen! 'Leuk' meiden om jullie weer in dezelfde groep te zien, aan de andere kan ook weer helaas.... hoe gaat het nu? Hier weer begonnen met de ovulatietesten......

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Welkom suus. Hoop dat je je ei snel vindt :)

5. Jackelien

Jackelien Actief lid

Dec 1, 2008
    112
    0
    0
    apothekersassistente
    friesland
    Ga morgen weer beginnen met ovulatietesten.
    En tegen manlief gezegd dat hij (wij) weer aan de bak moet.
    Haha

6. Jackelien

Jackelien Actief lid

Dec 1, 2008
    112
    0
    0
    apothekersassistente
    friesland
    Hoop voor je dat het raak is, ondanks dat je ei onverwacht
    Vroeg is gesprongen.
    En vieze details mogen hier...

7. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Ik hoop het ook, Dora! Niet dat ik er nog heel veel vertrouwen in heb na deze maand, maar we zien wel wat ervan komt. :) We hebben het op dag 11 in ieder geval ook gezellig gemaakt. Maar ja, dan komen mijn twijfels weer... het was 2 dagen voor de eisprong. Is dat goed genoeg? Misschien waren er dan al veel zaadjes dood. We zullen zien.

Trouwens, als ik mijn ei echt op dag 13 heb gehad, dan hoor ik hier niet meer 'thuis'. Ik weet voor 99% zeker dat hij gisteren was. Dan zou mijn NOD al op de 26e zijn. Mag ik hier toch blijven? :p Hier ken ik al heel veel meiden.

@ Suus: welkom! Er zijn hier inderdaad veel bekende namen. Heel veel succes. Ik hoop dat je je ei gauw opspoort!

@ Laura: hoe is het verder met jou? Al een spoor gevonden van een aankomende eisprong? ;)

8. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Dankjewel! :) Ik hoop voor jou dat het deze ronde ook raak is! Gelukkig heb je nog even de tijd om goed je best te doen. :p

9. Nath91

Nath91 Bekend lid

Jun 2, 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Hallo Lady's!

Ik meld me ook weer aan.
    Nath91, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje.
    NOD verwacht op 6 Juli.

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi,

Wij hebben sperma onderzoek al laten doen in ronde 8, mocht gewoon van mijn huisarts. En ik mocht na een jaar terug komen en dat is nu 3-7. Dus zou naar andere huisarts gaan!

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Tuurlijk mag je hier blijven luminis! Vind het zelf ook altijd leuk om bekend volk te zien. Alhoewel het natuurlijk leuker zou zijn als we naar een zwangerschapstopic zouden kunnen doorgaan met zijn allen!

Hoop hier dat mijn ovutesten de komende dagen ook zullen oplopen, voorlopig nog weinig teken van een eitje. Vriendlief ziet het alweer goed zitten. Hij is wel blij dat hij nog wat kan 'oefenen'. :)

12. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @dora Ach dan komt het vast nog wel te spraken.

@luminis Nee weg wezen naar een andere groep jij :p hopelijk toch mazzel met die ene keer

@nath en suus welkom

Hier lopen de testen langzaam af hopelijk straks weer op :-D

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    @luminis, Ja ik vind het wel gezellig als je hier blijft mee kletsen!

Omdat ik deze maand geen ovulatietesten doe, heb ik het gevoel dat ik er wat relaxter onder ben. Probeer zoiezo wel om de dag te klussen en soms iedere dag
    Ik weet wel ongeveer wanneer ik me ei verwacht. Nu ik de ovulatietesten niet doe ben ik ook iets minder actief hier op het forum voor mijn gevoel. Maar ben iedere x ook druk met onverwachte maar gezellige uitjes! En binnen kort natuurlijk op vakantie. wanneer ik dan terug kom is het alweer bijna me nod. Voor mij gaat deze maand snel!

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Luminis lekker hier blijven!

Hier noggeen spoor van een ei. We maken het wel om de dag gezellig en ga maandag beginnen met de testen :) spannend weer hoor!

15. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    @debbel83 wat een rare reactie! Ik heb nog niet gebeld maar hoop niet dat ze zo reageert! Succes ermee hoor en misschien een andere ha zoeken inderdaad! Succes
    @laurazoey dank je wel! Ik hoop het ook! En succes met testen morgen!
    @jackelien hihi die mannen van ons hebben het maar 'zwaar' hihi
    @dora26 jaaaaa wanneer mogen we naar dat forum met z'n allen?
    @clarajilla fijn dat je er wat relaxter onder bent! Dat moet goed voelen! Ik ben wel weer met testen begonnen maar wel het idee dat ik wat rustiger ben! Succes deze ronde

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Dankje. Ik denk dat ik er ook rustiger onder ben nu ik weet dat er in ieder geval een eitje te vinden is :)daar maakte ik me wel zorgen om

17. Jennifer23

Aug 15, 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, voor mij gaat het deze ronde niet worden.... :(
    Gisteren terug gegaan naar de hap vanwege mijn nierbekkenontsteking.
    Heb nu andere antibiotica gehad en die is niet geschikt voor een zwangerschap. Er is mij zelfs aangeraden de komende dagen veilig te klussen...
    Ik ga dus maar door naar de volgende ronde...

Ik hoop voor alle dames hier wel heel veel roze!
    Succes allemaal!

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Oooh jeetje wat balen zeg! Heel veel sterke voor je

19. Suus123

Suus123 Fanatiek lid