NOD lijst 1 t/m 8 juli

Discussion in 'NOD forum' started by Jennifer23, May 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Je hebt zeker nog kansen meid...nog niet panikeren!
    Wel jammer dat het zo'n slecht weer is voor hooikoorts!
    Misschien kan je hem verleiden ofzo ;)

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Haha ja ik hoop ook dat ik zwanger terug kom :p maar dat zien we dan wel weer, duurt nog ruim 2 weken!

Ik heb dat ook hoor dat ik veel zwangere, baby's en kinderen om me heen zie.. Maar hopelijk zijn wij snel zelf diegene ;)

@ Jackelien, vervelend dat je man zo'n last van hooikoorts heeft! Heb er zelf ook heel veel last van, constant niezen, bloedneuzen, jeukende ogen keel en neus. Gebruik er tabletten voor die jammer genoeg niet zo goed werken maarja. Ik hoop voor je dat als je ei komt het slecht weer is, dan heeft je man er minder last van!

3. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ballen Jennifer dat je deze ronde moet overslaan

Jackieline hij komt eraan :)

hihi als je zelf ergens mee bezig bent zie je het meestal veel om je heen, wat het overigens niet minder irritant maakt

vandaag weer bij mijn kleine nichtje geweest aaaaah zo lief zo een klein moppie

4. Jackelien

Jackelien Actief lid

Dec 1, 2008
    112
    0
    0
    apothekersassistente
    friesland
    Had alles uit de kast gehaald, maar hij bleek halverwege
    toch echt niet fit te zijn.
    Het gaat nu wel weer iets beter met hem, dus dan vanavond
    het maar weer gezellig maken.

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Jackelien wat balen! Mijn vriend heeft last van chronische allergieën. Ze weten na 30 jaar nog steeds niet wat de oorzaak is. Hij is er zelfs al eens aan geholpen via een neusoperatie dus ik kennhet gevoel. Gelukkig is het bij hem een gewenning dus hebben we er op het sex gebied niet heel veel hinder van. Meestal komt het na de tijd met een enorme aanval haha.
    Zou bij denken dattie allergisch voor mij is ;)

Ik vind het ook niet egoïstisch dat het een beetje steekt met al die zwangere vrouwen om je heen.
    Bij mij op t werk in het toerisme werken allemaal jonge vrouwen en elk moment is er wel 1 of meer zwanger.
    Op dit moment al 3 nieuwe zwangere meiden. Op facebook net ook weer een bekendmaking en waar je ook kijkt je ziet allemaal ronde buiken.

Tis wel zo dat je nu inbde leeftijdsfase zit waarop dat meer opvalt. Je bent er zelf mee bezig en het is "logisch" dat de mensen om je heen dat ook hebben. Ik troost me met de gedachten dat ik niet weet hoe lang zij erover hebben gedaan. Het kan voor diegene ook wel een heel lang traject zijn geweest dus dan ben ik ontzettend blij voor ze dat het gelukt is.
    Jaloezie hoort er een beetje bij vind ik.

Maar meiden.... onze tijd komt wel!

6. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Ooohh hier net zo! Gisteren op visite geweest bij vriendin die hoogzwanger is en een andere vriendin is 24 weken nu... het kan alleen maar daar over gaan en een hoop geklaag.. nu weet ik niet hoe ik ben als ik zwanger ben, maar heb nu echt iets van: hou op met klagen, je bent ten minste zwanger! ik niet... ik gun het ze echt hoor maar soms......:x

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    klopt hoor je weet het niet he? maar opmerkingen van een vriendin die al een zoontje heeft van 1,5: 'ik kijk wel even wanneer we weer beginnen, ik ben toch zo zwanger'... grrr ja daar kan ik nu even niet tegen..

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ja maar het zeggen wil natuurlijk niet betekenen dat het weer zo snel gaat. Das een beetje naïef van haar. En daar heb ik op zon moment altijd wel een antwoord op.

Ik denk alleen dat ik veel minder gelukkig zou zijn als ik me er druk om ga maken. Tuurlijk steekt het wel, maar het is voor iedereen bijzonder en het is voor iedereen spannend. Iemand die zwanger is kan ook de baby nog verliezen. Het blijft een heel slopend gebeuren als je alles bij elkaar optelt. Er zijn mensen die er te makkelijk over denken maar elke zwangerschap is anders. De eerste kan in ronde 20 komen en de tweede in ronde 1 en andersom.

Probeer het wel n beetje los te laten en iedereen te gunnen wat die heeft want anders levert het misschien stress of een soort depressie op en dat is echt niet ideaal om zwanger te raken.

9. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen testen die oplopen, toch als ik het uitreken zou over ong. 3 dagen eisprong er moeten zijn. ik ga morgen maar weer testen... oh begint het gedoe weer, ben er alweer veel te veel mee bezig..... ik ga er eigenlijk vanuit dat het weer niet lukt deze maand, maar toch...

10. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Nou dat kan der nog vies tegenvallen hoor suus

11. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    @ Jennifer: ik hoop het ook voor je! Word maar eerst beter en de rest komt daarna wel. Het komt vast helemaal goed!

@ Bella: ik heb precies hetzelfde als jij en ik vind het niet egoïstisch. Natuurlijk gun je het anderen ook, maar je gunt het ook jezelf. Soms is het gewoon moeilijk, omdat het anderen wel (snel) lukt en bij jou niet. Een collega van mij vertelde laatst vol trots dat ze zwanger is van haar tweede kindje en ik probeerde er echt een lachje uit te persen en enthousiast te klinken. Ik was ook oprecht blij voor haar, maar het stak me ook wel, omdat ik het zelf ook zo graag wil. Ik denk dat bijna iedereen hier last van heeft die (langer) bezig is met zwanger worden. Bij mij is momenteel ook iedereen zwanger, en van meer dan de helft van hen weet ik dat het in de 1e ronde raak was. Tja...

@ Jackelien: hier hetzelfde... onze droom lijkt zo ver weg! Het is dus goed om de spullen weg te stoppen... anders blijf je er maar aan denken. En het blijft je maar aanstaren. Gelukkig heb ik deze 2 weken wat meer rust kunnen vinden en ga ik er zo neutraal mogelijk weer in. :) Wat vervelend trouwens dat je man last van hooikoorts heeft en hij geen zin had om te klussen. Gelukkig heb je nog genoeg tijd om het gezellig te maken. Komt helemaal goed!

@ Vanesje: goed van je! Ik hoop dat je geduld gauw beloont wordt, dat moet gewoon! En inderdaad... die spullen lagen echt naar me te gluren... nu het verstopt is, heb ik er gelukkig geen last meer van. Ik snap trouwens dat je het vervelend vindt dat je elke keer op de laatste dag staat... jij moet voor je gevoel dan extra lang wachten... helaas kun je daar niet veel aan doen. Ik duim voor je dat het gauw raak is!

@ Laura: je hebt helemaal gelijk! :) Ik dacht er soms zoveel aan, dat ik echt down werd... vooral tijdens mijn menstruatie deze maand... maar downheid/depressies zijn helemaal niet goed voor zwanger worden, dus ik heb het maar losgelaten!

Een dikke knuffel voor jullie allemaal!

12. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

Apr 22, 2015
    545
    481
    63
    Female
    Tilburg
    Ik hoor hier wel niet meer thuis maar wilde iedereen toch even een digi knuff geven en laten weten dat ik nog steeds voor jullie duim en jullie stiekem gewoon blijf volgen! Ook jullie gaan geweldige mama's worden, hopelijk heel snel 🍀

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Wat lief Mariposa! Jij veel geluk en gezondheid gewenst met je zwangerschap

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Jij bent toch wel een énorme schat hé! Zorg ook goed voor jezelf en ik wens je een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby toe! Knuffel!

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier helaas ook nog geen oplopende testen... Moet vandaag nog wel testen, maar gisteren leken mijn streepjes helemaal verdwenen! Dat heb ik normaal pas na mijn eisprong :$ Hoop dat ik hem niet gemist heb!
    Hier normaal nog een 4-tal dagen tot de eisprong, hopelijk worden de testen de komende dagen wat duidelijker! Zal er dadelijk nog eens eentje gaan doen! :)

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ik ga vanmiddag beginnen met ovulatie testen :) ben benieuwd!

17. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Wat lief van je! Ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe en een heel lief, mooi en schattig baby'tje! :)

18. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    @ laurazoey: klopt hoor! ik ben ook echt en oprecht blij voor al mijn vriendinnen die op dit moment met een dikke buik lopen! niemand weet het van ons en dat maakt het soms wel moeilijk omdat wat ze niet weten kunnen ze ook geen rekening mee houden! maar ik ben heel erg blij voor ze, ben al druk aan het haken voor de baby's hihi\

@ besjes: ja dat dacht ik ook maar ja ik weet dan ook niet zo goed wat ik op dat moment moet zeggen omdat wij niet verteld hebben dan we ermee bezig zijn!

19. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    ach wat lief van je! jij een voorspoedige zwangerschap gewenst!!!!

20. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Ik vind het gek dat ik de enige (?) ben die al een eisprong heeft gehad, en dat op dag 13. Iedereen begint nu pas met testen. Ik ben het ook echt niet gewend van mezelf. Vaak kwam mijn eisprong pas op dag 19/20/21. Ik heb de eerste maanden dan ook behoorlijk wat stress te verduren gehad, misschien heeft het daarmee te maken. Succes meiden, ik hoop dat jullie je eitje gauw opsporen!

Share This Page