Meissie als je er alles aan doet wat je kan, dan is de rest aan jouw lichaam. Helaas kunnen er telbaar redenen zijn dat een ei eerder of later komt. Stress is er zeker 1 van. Overbelasting en vermoeidheid ook. Als hij bij mij te vroeg is geweest, of heel laat gaat komen komt het door vermoeidheid in combinatie met gewicht verliezen. Het is heel lastig, maar geef je lichaam de rust die het nodig heeft en leef gezond. Dan komt dat eitje wel. Ondertussen de sex leuk blijven vinden. Ervan genieten samen en het geen verplichting maken. Onbewust is iedereen er mee bezig, dat weet ik best maar het kan absoluut een verkeerde invloed hebben op je hormonen. Succes meis. Ik hoop dat je ei snel komt. En als je inderdaad voldoende sex hebt gehad heb je hem niet kunnen missen. Dat stelt mij ook gerust. Omdat het geen verplichting is voor ons. En ee het normaal elke dag wel kunnen maar nu om de dag doen, weet ik zeker dat ik hem niet mis. Wij stoppen eigenlijk alleen met sex als ik in mn menstruatie weekje zit. Het is geen baby maken, het is ons moment samen. Alleen met zn 2en en geen andere dingen aan het hoofd.
Zo gaat het hier ook hoor... Het is altijd 'leuk', gewoon wat tijd voor ons met 2... Wij skippen hier eigenlijk ook enkel de week van mijn menstruatie, tot ik me weer lekker 'fris' voel. Daarnet nog getest en eindelijk toch wat vooruitgang lijkt me... Streepje is duidelijk zichtbaar, maar helemaal nog niet donker genoeg. Ik denk vanavond nog eens te testen en morgenochtend. Zal toch wel voor één van de komende dagen zijn denk ik. Het is gewoon zo druk alleen op het werk, dat ik er inderdaad helemaal moe en gestresseerd bij loop, het minste kan me wel doen huilen, gewoon omdat het zo druk is en mijn hoofd vol zit. Ik krijg het werk alleen niet gedaan, gelukkig komt volgende week de stagiaire terug uit haar examens, kan ik die nog wat taken meegeven Morgen nog een dagje en dan weer weekend, gelukkig! Alhoewel dat ook goed vol zit, maar dan met leuke dingen; bbq met de buren en een playdate voor onze labrador met de hond van vrienden... Lekker ontspannen! Komt wel goed met ons, afwachten maar!
Heey meiden na een tijdje afwezig te zijn geweest ben ik er weer. Deels bijgelezen... kletsen wat af.. Hier nog geen ei gevonden. Al wel 3 dagen vreselijke buikpijn. Steken en kramp. Deze pijn is er altijd rond eisprong. Ik heb hier last van gekregen na de keizersnee. Zelfs een Kijk operatie gehad vanwege de extreme pijnen. Geen verklaring voor de heftige pijn. En nee ik ben totaal niet kleinzerig. Ze vermoeden iets met zenuwen etc. Hopelijk binnenkort een positieve ovu test. Komende weken druk en daarna op vakantie. Verwacht dat we de volgende ronde gaan overslaan. Nu duimen dat het deze ronde raak zal zijn.
Nou dames. Volgens mij komt mijn vruchtbare periode er aan. Vergeten testen te kopen. Heb nu aardig last van slijm. Vriend vind het prettig. Was gisteren erg gezellig hahah
Hoi dames, graag zou ik hier mee kletsen. Ik heb tegen alle verwachtingen in vandaag opeens twee strepen op m'n ovulatietest! Dat betekent dat ik een cyclus van ongeveer 30 dagen zou hebben wat voor mij aan de korte kant is. Een vroeg ei bij mij dus... Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Alle dames die nog op zoek zijn naar hun eitje veel succes gewenst! Ik weet hoe lang het soms kan duren..
Welkom! Altijd fijn een vroeg ei als je het niet verwacht. Een kortere cyclus dan je gewend bent is natuurlijk nooit vervelend. Beter zo dan omgekeerd Succes
Nou, meiden... ik ben helemaal in de war. Ik had op dag 13 ineens pukkels en veel vruchtbaar slijmverlies. Was er voor 99% van overtuigd dat mijn eisprong was. Daarna werd het witter en korreliger. Op dag 15 weer slijmverlies, maar deze keer was het een stuk minder en was het na een halve dag alweer weg. En nu sinds gisteren enorm last van mijn borsten en weer vruchtbaar? slijmverlies... het slijmverlies is weg, maar mijn borsten doen nog steeds onwijs zeer... moet ze gewoon vasthouden! En heel veel pukkels. Leuk, zo'n cyclus! Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Sorry voor de vieze details. Ik ben ook wat minder aanwezig sinds de afgelopen dagen... omdat ik er wat minder aan wil denken, maar ook omdat ik in de war ben! @ Lieflief: welkom! Wat naar van je miskraam. Ik hoop dat je gauw meer geluk hebt. Heel veel succes deze ronde! @ Fiederelsje: welkom! Fijn dat je cyclus (onverwachts) korter is! @ Meiden met onduidelijke ovulatietesten en ovulatietesten die oplopen: hopelijk vinden jullie je eitje snel! @ Dora: mijn eitje kwam vaak wel wat later door de stress en vermoeidheid van werk. Mijn cyclus is sinds de vorige maand, nu ik wat meer rust heb, korter geworden. Hopelijk is dat deze ronde ook zo. Heb je binnenkort vrije dagen/vakantie?
Jee dames, wat kunnen jullie kletsen! Ik kan het niet allemaal bijhouden, sorry... Volgens de gemiddelden zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben, maar er is weinig dat daarop wijst eigenlijk. M'n slijm doet vreemd, steken heb ik af en aan, mijn borsten lijken wel gevoelloos. Ik heb geen idee, dus we seksen ons nog maar een tijdje een slag in de rondte.
@fiedetelsje welkom mooie knaller op naar het wachtbankje bijna @dora heb je iedere maand moeite met een piek vinden bij ovulatie testen?
Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met testen. Een licht tuurstreepje had ik vandaag. Dus we zullen zien. Ik ben erg benieuwd
Jeeeeeee de allereerste knaller van de groep is binnen! Hier nog steeds lichte streepjes, terwijl ik vol verwachting mijn testje deed. Dacht echt aan mijn slijm te zien dat het er vandaag aan kwam...niet dus!! We gaan vrolijk door!
Spannend hoor, iedereen zo druk bezig met het ei vinden, pasen is er niks bij 😉. Hoop dat t met zwangerschapstesten wat vlotter gaat voor ons allemaal. Mijn ei is ook goed verstopt , gister dacht ik lichte streepjes op testen te zien maar vandaag weer twee spier witte testen, snap echt niks van mijn lichaam. morgen maar weer verder op zoek. .
Ovulatietest vandaag licht positief, dus ik verwacht dat de test morgen helemaal positief is. Vandaag wel aan de gang gegaan voor de zekerheid, ook met het idee dat zaadjes tot 48 uur kunnen leven. Zateragochtend opnieuw voor de zekerheid haha. Een jaar geleden was ik in verwachting, helaas ging dat mis. En na al die mislukte pogingen in dat jaar, ben ik nu zo toe aan wat positiviteit... We hopen zo op een zwangerschap voor september. Als het dan nog niet raak is, gaan we de MMM in. Vooronderzoeken reeds allemaal gehad, daar is niks uitgekomen. Alls goed bij mij en mijn man. inmiddels aan de acupunctuur, aangezien het wetenschappelijk bewezen is dat dat helpt om de innesteling te bevorderen. Wie weet helpt het bij mij ook.... Wat doen jullie er allemaal aan om de bevruchting en innesteling te bevorderen?
Misschien is je eitje vorige keer toch niet gesprongen en doet het nu opnieuw een poging? Geen idee meid! Of misschien is het wel prijs...ik weet niet hoever je nu na je eisprong zit. Voorlopig geen vrije dagen, eerder voltijds werken ipv halftijds. Doordat mijn halftijdse collega 2 weken geleden ontslag genomen heeft, sta ik er alleen voor om de organisatie recht te houden; 55 vrijwilligers begeleiden, 20-tal bezoekers tevreden houden, dan nog externe contacten en vergaderingen, stages beoordelen, administratie bijhouden... Pfjoew! De eerste vrijdag van juli is gelukkig mijn laatste werkdag, dan normaal gezien 2 maanden vakantie met af en toe nog eens een werkdag tussendoor en de mail en post gaan checken... Aftellen dus en nog even doorbijten!
Haha Was het maar Pasen, dan liggen de eitjes voor het rapen! Wel vreemd dat iedereen precies zo lang naar hun eitje lijkt te zoeken in dit nod-topic! Hopelijk voorspelt het goed nieuws en gaat het met de zwangerschapstesten wat vlotter
Goh meid, wat een weg heb je al afgelegd! Ik hoop dat het je snel gegund is! Wat de bevruchting en innesteling betreft, ik doe eigenlijk niks speciaals. Ik neem foliumzuur en de vitamienen van kruidvat 'vitaal zwanger'. Geen idee of het al dan niet effect zal hebben. Mijn vriend heb ik ook aan de vitamienen gezet, hij vroeg er zelf naar. Hij neemt gewoon vit a-z van kruidvat en foliumzuur in een lichtere dosis dan mij Na de eisprong probeer ik altijd wat 'rustig' aan te doen, ookal hoef je daar eigenlijk geen rekening mee te houden... Het lijkt alsof ik dan mijn buik wat wil 'beschermen' en niet forceren. Ik duim voor je hoor!
Ik had vorige maand een laat ei, en vage ovulatietesten, dan waren ze weer heel duidelijk en dag erna weer bijna wit... Ik had toen uit het niets een knaller op cd 18 en 19. Terwijl normaal rond cd 15/16 was. Dus hoop voor jullie dat jullie je ei snel vinden! @ beertjes, mijn vriend laat ik sinds een paar dagen ook vit a-z van kruidvat innemen( hij wilde het zelf ook ), die had ik hier nog in de kast staan. Ik zelf slik nu folium zuur en vitamine B12. @luminis, vervelend dat je lichaam van die zelfde symptomen geeft! Deed je wel of geen ovulatietesten? Anders kon je daaraan zien of er een eisprong aankwam of niet. Anders zit ik ook te denken dat je ei de vorige x niet gesprongen is en nu weer probeert
@bella top meid hopelijk deze maand lekker raak @beestjes Ik gebruik niks speciaals voor de innesteling oid wel spannend meid hopelijk voor september raak @luminis gek meid misschien toch later je ei. Of heb ook wel eens gehoord dat je twee eitjes kan hebben hihi dat gebeurd volgens mij bijna nooit maar wie weet. Vervelend Hoe je lijf je voor de gek kan houden Gek inderdaad dat alle eitjes wat laat zijn. Ik had afgelopen twee cyclussen vandaag of morgen een knal test. Ik wacht af, of zal toch die test in het begin de knaller zijn geweest, neeeh