NOD lijst 1 t/m 8 juli

Discussion in 'NOD forum' started by Jennifer23, May 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Kan geen kwaad natuurlijk even weer gezellig maken hihi....

Denk dan inderdaad 1 juli nod. .. raar he dat het soms ineens veranderd? Ik had wel redelijk een knaller maar normaal 2 dagen piekvruchtbaarheid! Nu niet of gemist..... vreemd hoor die lichamen

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Denk dat wij het vanavond ook nog even weer gezellig maken voor de zekerheid. Heb sinds einde van de ochtend weer steken aan de linkerkant en baarmoeder voelt zacht en 'open'... normaal na eisprong wordt hij weer 'hard' ... dat is het dus nog niet... testen geven geen streepje meer dus weet het even niet meer....

3. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @dora fijn dat je een positievetest hebt

@jozefien Ik heb ook een keer met kruidvat getest had daar twee dagen en behoorlijke knal streep op

Hier net weer getest weer een lichte streep. Ga bijna denken dat hij toch 9 dagen terug positief was...hmmm Ik weet het niet Nog maar ff Door testen

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    @ luminis, owja dat was waar ook! Lees hier zoveel verhalen dat ik het niet allemaal meer kan onthouden wie wat had gezegt!

5. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Nu natuurlijk een knaltest! Net nu we elkaar pas zondagavond weer zien. Ben bang dat we deze ronde dus niet kunnen gebruiken. Wel vanmorgen gezellig gehad en voor de zekerheid zondagavond zeker ook nog...maar denk dat ik morgen mijn eisprong heb dus de beste dag lopen we dan mis. Jammer!!!

6. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Spermacellen kunnen 2-3 dagen overleven heb ik wel eens gehoord dus dan is het misschien niet zo erg!

7. Jozefien85

Iedereen veel succes met de eitjes zoektocht! Dora fijn dat je 'm gevonden hebt!!!

Ik moet van mezelf echt tot NOD wachten met testen dit keer..dus dat worden lange weken. Gelukkig veel afleiding en een ontspannen gevoel.

8. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Even een succeswens voor alle eitjes!
    Ik lees wel mee zo af en toe, maar heb het druk en wil deze maand de focus niet zo hierop leggen meer. We zien t wel. Ei moet nog komen bij mij. Er is geen ovulatietest en geen zwangerschapstest te vinden hier: ik ga m'n NoD gewoon afwachten!

Maar ik wens jullie heel verl succes met t nauwkeurig speuren hihi...
    Op naar roze meiden!

Verders goed hier. Met tijdelijks 3 banen waarvan 2 in t onderwijs aan t eind van t schooljaar is t best afzien soms 😉

9. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Net ff foto gemaakt maar daar lijkt degene die ik donker vond ook niet heel donker gewoon maar afwachten denk Ik heb de foto ff toegevoegd :)

Attached Files:

10. Jozefien85

Jammer Besjes zie nog geen positieve inderdaad!

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Hier ook nog geen verandering :(
    Bleg wat vervelend. Stiekem hoop ik dat ik hem dan al heb gehad want anders duurt het ontzettend lang dit keer.
    We gaan iig om de dag verder... voor het geval die nog komt

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Blijkbaar kan het inderdaad dat een eitje rijpt, maar toch niet springt... Dan valt het wel eens voor dat het eitje later nog eens een poging doet en dan wel springt, zou best kunnen...

Voorlopig wordt er geen vervanger gezocht, hij wordt nog uitbetaald tot eind september (massa aan overuren die hij nu heeft opgenomen). Pas vanaf 1 oktober zou er verandering komen in de situatie. Maar gelukkig is het gedurende de zomermaanden gesloten. 't Gaat om een vzw die moet rond komen met subsidies, giften en sponsors...Dus nog een kracht bij aannemen kunnen ze niet betalen! De komende 2 weken heb ik nog hulp van een stagiaire en gelukkig zijn er onder de vrijwilligers ook wel mensen die wat draagkracht hebben en me zoveel mogelijk proberen bij te staan, maar voor hen is het geen betaalde job en sommigen zijn daar meer aanwezig dan ik met mijn 19 uurtjes... In oktober zou het kunnen dat ze ofwel mijn uren uitbreiden naar een voltijdse of een andere halftijdse bijnemen, maar dat is nog niet duidelijk. Ik blijf ook liever gewoon halftijds werken en halftijds huismoeder... We zien wel!
    In augustus gaan wij een weekje naar zee, daar kom ik altijd tot rust! Dit weekend ook barbecue met de straat hier en zondag ravotten met onze labrador en met een bevriend koppel met een weimaraner. Dat is toch ook wat ontspannen :D Zal blij zijn als we 2 weken verder zijn toch!

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Jozefien: Hier helaas ook geen ervaring met de kruidvattesten, maar lijkt zeker bijna goed te zitten. Oh, je hebt 'm dan toch gevonden... Waarom morgenavond niet nog even gezellig maken? Dan zitten er 'bijna' 2 dagen tussen... Ik zou me ook moeten inhouden tot nod deze keer, maar ken mezelf ondertussen al wel. Misschien moeten we elkaar wat van het testen houden ;)

@Molensteen: Een keertje extra kan geen kwaad hé! Wij proberen hier na de eisprong toch ook nog enkele keren om de 2 dagen te vrijen, gewoon voor de zekerheid dat er geen later eitje is. :)

@Besjes: Die zijn inderdaad nog redelijk licht, hopelijk morgen ineens ook een knaltest!

@Laurazoey: Daar kan je inderdaad weinig mis mee doen ;) Go for it girl!

Hier vanavond nog steeds een knaller... Morgen toch ook nog maar eens checken voor de zekerheid... Heb ik nog nooit voorgehad op deze manier. Maar wel blij mee natuurlijk ;)

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    He meiden, druk met eitjes zoeken en sommige al gevonden zie ik.
    Ik had afgelopen nacht veel steken en krampen, tevens slijm en de pukkeltjes beginnen ook. Denk dat mijn ei aan het rijpen is want heb hem nog niet voelen springen. Hij staat in de berekeningen op as maandag. Dus lekker heel weekend om relaxed te klussen! Succes allemaal! Wachtbankje komt in zicht voor ons!

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83

Beetle late reactie... Sorry. Idd ik vind die testen ook erg fijn. Vooral omdat ik gewoon niet weet of ik wel een ovulatie krijg. Sinds vandaag knippert tie bij mij ook. Zo blij mee! Ga snel verder lezen, kom je wel weer tegen denk ik haha... Ennuh, ik hoop zo dat je het volgende maand niet meer nodig hebt...

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Ja inderdaad. Als er een progesteron toename gemeten wordt en een lichte stijging (dacht ik) van het LH hormoon, dan krijg je een knipperende smiley. Dit betekend dat je verhoogd vruchtbaar bent idd. Zodra je LH explosief stijgt, betekend dit dat je eisprong eraan komt. Hiervoor moet het LH hormoon stijgen omdat dit nodig is om de eisprong te krijgen. Dan verschijnt het vaststaande smiley gezichtje, deze blijft twee dagen zichtbaar op je test... Dan mag je echt 'los' met plezier maken hahaha!

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Zoo duur in Nederland??? WoW... Ja, ze zijn wel duur in vergelijking met andere testen, maar niet zoveel hier gelukkig. Ik heb een pak waar dacht ik 20 testen inzitten. Ook zijn er navullingen verkrijgbaar. Ga ze toch maar en inslaan voor als ik over twee weken naar NL komt voor 8 weken... Hoewel ik natuurlijk hoop ze niet meer nodig te hebben...

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Jaaaaaaaa, happy voor jou, weer wat spanning weg en een nieuwe uitziende verwachtingsvolle spanning erbij haha! Succes meid!

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Natuurlijk blijven! En dat lijkt me zo vervelend als je het niet zeker weet. Hopelijk is het toch nog gelukt idd. Nu afwachten, hoewel ik misschien nog en paar dagen door zou testen.

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Spannend Jozefien... Ik hoop het ook voor je, zou leuk zijn hè!
    Bij mijn vorige zwangerschap zat ik in de mmm. Ik moest pregnyl spuiten terwijl mijn man in het buitenland zat, Duitsland, München. Mijn arts zei, laat deze ronde maar voorbij gaan joh... Ik nee, echt niet, hij komt maar terug haha. Had altijd best pittige hormoonbehandelingen nl. Mijn man heeft gewerkt die dag, erna in de auto gesprongen, ruim 6 uur naar huis gereden, klein uurtje thuis voor zijn bijdrage en toen weer terug. Kon nog net een uurtje zich opfrissen en wat dutten en toen weer aan het werk! Maar, Caitlyn is nu een mooi meisje van ruim twee en half jaar oud😄

Share This Page