zo, en bijgelezen. Spannend allemaal hoor, hoop op een mooie vruchtbare en positieve maand voor iedereen. Hier mijn eerste knipperende smi.ey gevonden vandaag. Spannend vind ik het. Op 30 juni vlieg ik naar NL. Mijn man komt bijna 3 weken later dus NOD zal in NL zijn... Zo spannend allemaal. Vandaag, gisteren voor jullie inmiddels ook weer tante geworden van een klein meisje. Mijn zusje is bevallen van haar dochtertje. Mijn andere zusje 4 weken geleden van een zoontje en 9 weken geleden mijn schoonzusje van een dochtertje! Dus ik kan gaan shoppen! Altijd leuk... Maar ohhhh het kriebelt zoooo enorm bij mij... Herkenbaar hè! Fijn weekend allemaal... Mijn man staat ook al in de springhouding haha... Ik tekst hem met een hartje en dan weet hij genoeg haha... Krijg ik terug; Mmmm😍
Haha geweldig! Je hebt wel ergens verteld maar waar woon je ook alweer? Ik zou dan inderdaad wat meenemen, maar hoop dat het niet meer nodig is! En ja shoppen voor anderen is altijd erg leuk maar hoop toch dat we zelf hier allemaal binnenkort mogen shoppen!
Ik snap er niks meer van. ... gisteren negatieve ovulatietesten, maar hele erge steken aan linkerkant... tevens voelde baarmoedermond zacht aan. .. dus gisteren gezellig gemaakt (op de camping hihi hoop niet dat de caravan teveel bewoog ). Nu voelt baarmoedermond weer 'hard' dus vruchtbare periode is nu echt om denk ik...... zaterdag, maandag, dinsdag en gisteren gezellig gemaakt dus hoop dat het gelukt is. .... vervelend zulke onzekere tijden.... Gisteren kregen we bericht van oude vrienden van ons dat zij hun 2e verwachten..... dus dat was weer even slikken....
Helaas kan ik het vnv niet gezellig maken omdat we elkaar niet zien, maar morgenavond zeker nogmaals voor de zekerheid! Ja fijn als we elkaar motiveren om niet te testen!! Wauw Hadassah wat een bijzonder verhaal. Maar goed dat je zo volhardend was en dat je man is teruggekomen toen!
Had je ovulatie testen met een knaller? Ik heb vanochtend niet getest. Ben er een beetje klaar mee. Die negatieve testen. Wacht het wel af of ik ongesteld raak en we doen het gewoon om de dag verder. Volgende ronde ga ik wel weer testen maar hoop dat die ronde niet meer nodig is natuurlijk
Whahaha.... Caravan teveel bewoog, zie het al helemaal voor me. Wij hebben ook een caravan op een camping staan in NL... Maar gelukkig redelijk privè haha.... Het is ook zo gehorig hè😱😂 Hoop dat het gelukt is voor je joh...! Snap dat slikken wel hoor.., is toch even moeilijk ook al gun je het ze wel. Ik woon in de VS, om je vraag even te beantwoorden.
Haha geweldig verhaal Hadassa! Wat leuk dat je man dat er allemaal voor over had. Ik weet zeker dat mijn vriend dat echt niet zal doen. Hij wil ook wel graag een kindje maar zoveel moeite zie ik hem niet doen. Vervelend suus123 ik voel me precies zo verward. Had nu net een redelijk positieve test, zo weer op pad voor nieuwe testen. Maar nu voel ik geen steken meer en heb ook nog geen vruchtbaar slijm gehad, totale verwarring. In mijn vrienden en kennissen kring begint ook iedereen al aan een tweede, kan ik soms echt verdrietig van raken, wij moeten nog beginnen..😨
Zo, dat was even geleden maar ik heb de afgelopen dagen (gelukkig) redelijk wat afleiding gehad. Afgelopen 2 maanden was ik thuis en daardoor enorm bezig met alles. Nu sinds een week ineens heel snel een baan aangenomen en aan de slag gegaan dus gelukkig veel afleiding. Zit nu op cd 12 en normaal komt mijn ei rond cd 12/14. Tot vandaag nog geen (tuur)streep te bekennen maar zojuist een erg lichte streep gehad. Denk dat mijn ei dus wat later komt deze ronde. Al zijn we het voor de zekerheid sinds een paar dagen wel al gezellig aan het maken... Maar dat doen we gelukkig vaker en vind ik ook helemaal niet erg! Zag al wat eitjes hier langs komen, spannend, al weer op het wachtbankje dus! Voor de andere zoekers: succes! Ik probeer af en toe mee te lezen maar vind het ook wel prima er wat minder mee bezig te zijn!
Ik zit conpleet onder de pukkels nu. Echt vreselijk. Maar hopelijk is dit een goed teken en komt dan eindelijk mn eitje!
Ik lees dat meerdere dames hun lichaam vreemd doen. En de testen niet overeen komen met kwaaltjes. Hier ook vreemd lichaam. Heb al dagen wat bloedverlies maar t is volgens mij geen menstruatie. Eind mei had ik dit flink. Ik denk dat mijn lichaam zoekend is na een bevalling en spiraal verder. (In deze periode nooit gemenstrueerd) Ik lees zo nu en dan mee maar geen idee of ik goed zit in dit forum. Gok dat ik naar 17 juli moet.
Hey allemaal! Lastig hè als je niet weet wat je lijf aan het doen is..! Ik was gisteren bij de action en dacht laat ik eens gek doen en een ovulatie test proberen ( nog nooit eerder gedaan). Het was eigenlijk net te laat in mijn cyclus ( dag 15) en ben nu benieuwd wat jullie ervaren blik zegt! Bovenste is dus van dag 15 en onderste van dag 16. Test van vandaag een stuk lichter dan die van gisteren. Meestal duurt mijn cyclus 29 tot 30 dagen..
@hadassa wat een leuk verhaal voor later hihi @laura hopelijk komt je ei eraan @ananasje Ik zou zeggen dat je ei dus inderdaad is geweest doe bovenste test is vrij donker Nog Ik ga zo weer testen hopelijk een knaller want het is de laatste test en ik moet zo werken dus eigenlijk geen tijd om te halen. Mijn ei is lekker laat normaal op dag 16/17 mooi dat schip is al voorbij. Pfff haat lange cyclus
We hebben het afgelopen week netjes om de dag gezellig gejad en gisteren een keer extra.. kans is dus heel klein dat ik hem echt gemist heb toch? @besjes zou mn ei gisteren geweest zijn dan? Hopelijk heb je vandaag een donkere test!!
Hahaha Suus, geen vreemde blikken gehad vandaag van je 'buren'? Mooi verhaal voor later inderdaad Hadassa, haha! Gefeliciteerd met je nieuwe baan Cins! Je ei kan best op dag 15 of 16 zijn gesprongen annenas, dan had je dag 14 bijvoorbeeld een knaller kunnen hebben. Je hebt hem vast niet gemist, spannend! Hier ga ik er maar vanuit dat mijn ei wel rond de 18de is geweest. Heb niet echt vruchtbaar slijm gehad, wel wat eiwit-achtig, maar niet echt rekbaar. Nu wel wat droger, dus zal toch wel zo geweest zijn. Nu maar wachten dan....
We bedoelen niet dat je je ei hebt gemist. Maar dat je hem miste met de test omdat die al geweest is. Als jij netjes om de dag sex hebt gehad dan kan je je ei onmogelijk missen. Ik denk overigens ook dat je te laat hebt getest. Hij is vrij donker maar niet positief en aangezien de dag erna wit is denk ik dat de dag ervoor zou hebben geknald. Dat betekend dat gister of vandaag je ei gesprongen is. Prima op tijd dus. Nu afwachten
@Laura: soms ben je er gewoon ineens klaar mee hè? En hopelijk zijn de pukkeltjes een goed teken! @Hadassa: ja hihi gelukkig waren de buren er niet en begon het hard te regenen hihi. ... ik gun iedereen het hoor maar onszelf ook zo! @debbel83: oh vervelend he? Hier ook de een na de ander of zwanger of bevallen. Ken er momenteel iets van 10 die zwanger zijn..... Hier zijn de steken ook weg, slijm dit keer niet echt gemerkt. .. ik snap er niets meer van. . Ik wacht maar gewoon het einde van de maand af/begin volgende maand dan zou nod moeten zijn! Succes hoor! Gelukkig kunnen we hier tegen elkaar klagen haha @Pisam: het begon gelukkig te regenen en onze directe buren zijn er niet hihi
Niet verdrietig zijn lieverd, je eerste kindje is zo bijzonder en spannend. Houdt hoop en moed schat, het komt goed. Normaal zou ik dat niet vragen van mijn man hoor, maar ik had net wekenlang mezelf volgespoten met hoge doseringen hormónen, twee tot drie keer per week inwendige echo's om het proces te volgen. Veel pijn en teleurstellingen... Toen het dan eindelijk zover was, was dit net minste wat hij kon doen. Hij deed het met liefde hoor en vond het ook heel normaal... Maar ja, ik heb ook een schat van een man😉
Idd lijkt het dat je ei is geweest. Hopelijk is er een mooi 'samenspel' gaande in je binnenste...😍 spannend hoor! Sterkte met afwachten.
Lastig is dat als je geen duidelijkheid hebt hè, ik hoop dat je dit snel weer mag terug krijgen. Sterkte!