@ suus, Ja lekker 8 dagen naar het buitenland! Vandaag eerst nog vaderdag, koffers wat inpakken en morgen laatste dingen doen. Vorig jaar zijn wij ook niet op vakantie geweest, en heb ik ook geen vakantie gehad. Wij gingen vorig jaar net samen wonen en ik wisselde in de zomer van baan, dus vakantie opnemen kon toen niet. Daarom dit jaar extra genieten haha! En dankje wel ik hoop ook dat ik zwanger terug kom! En dan hoop ik dat ik hier ook al de eerste zwangeren zie!
Hier ook een ei te melden. Gisteren een hele lichte test maar vandaag meteen een knaller! We kunnen aan het klussen dus! @clarajilla fijne vakantie, geniet er van! @debbel83 knuffel voor jou! Hoop dat je het weer even van je af kan zetten maar snap dat het moeilijk is. Kom op meid! Alle andere veel plezier met klussen en/of succes als er nog eieren gevonden moeten worden!
Begrijp ik wel hoor, ik weet ook liever wanneer mijn eitje net geweest is, dan kan je gaan tellen hé... Ik duim voor je hoor!
@clara wat lekker geniet van je vakantie wat gaat het vliegtuig heen? @trijn welkom @laura hopelijk een knaller straks @dora ja inderdaad dan weet ik het maar hihi ga vanmiddag ff naar de kruidvat testen halen haha @cins Veel plezier vandaag hihi
@ Dora, dankjewel! Ik hoop het ook! @besjes, dankjewel. We gaan naar Macedonië. Ongeveer 2 uurtjes vliegen vliegen, het ligt boven Griekenland. Ben er nog nooit geweest maar hoor er goede verhalen over dus ik ben benieuwd.
Jeeeeej meiden! Ik heb een smiley!!! Dag 18 ipv dag 13. 5 dagen langer dan gebruikelijk dus.. nu hopen dat mn lf niet ook langer is dit keer.
@clara klinkt goed ben er zelf ook nog nooit geweest maar wel over gehoord @laura fijn een knaller Ik had ook naar me gevoel kunnen luister net kruidvat test gedaan, normaal moet je die minuten wachten hij knalde al voor de minuut voorbij was hihi meestal 16 dagen na de knaller ongi dus nod van mij mag Op 7 juli nog mooi binnen de lijst. Heb de testen even bijgevoegd
Joepie! Nog meer eitjes in aantocht! Ik kan al stilletjesaan plaatsnemen op het wachtbankje. Veel succes en plezier gewenst meiden!
Fijn dat er al meer eitjes zijn (geweest)! Heel veel plezier (en succes) allemaal! @ Trijn: welkom en succes! Hier is nog steeds onduidelijkheid. Ik heb nu al 5 dagen pijnlijke borsten, alhoewel het vandaag iets minder is als de dagen hiervoor... toen moest ik ze constant vasthouden tijdens het lopen, nu kan het wel zonder... weet dus niet wat ik moet verwachten. Doordat mijn lichaam zo raar doet ben ik er de laatste week weer veel teveel mee bezig... ik had het zo goed losgelaten! En nu denk ik er weer constant aan. Iemand die me kan helpen om het opnieuw los te laten???
Owjeee! Ik dacht gister een knaller maar nu ik het bekijk denk ik vandaag.... Nu hebben we afgelopen nacht rond middennacht geklust.. Vandaag 3 ovu gedaan. 1 om 8.00 2 om 12.00 3 om 20.00 Helaas komen we niet aan klussen toe vanavond. Maar is afgelopen nacht niet te vroeg? Bedoel als je van 12 uur vandaag uit gaat dan is de eisprong zelf morgen of overmorgen en ben je dus al 36-48 uur verder.... grrrr twijfel twijfel....
@luminis niet teveel aan denken meid komt zoals het komt. Goed dat je het de Laatste tijd kon loslaten probeer te doen wat je toen ook deed. Het helpt mij om vooral te denken dat het vanzelf wel een keertje gaat lukken @doetie mooie knaller balen dat je het vanavond niet gezellig kan maken hopelijk was vannacht genoeg misschien morgen nog? Meiden met de knallers Veel plezier vanavond hihi Ik ben benieuwd of mijn test morgen nog meer knalt of alweer afloopt. Bijna op het wachtbankje ben benieuwd of ik dit keer mijn nod kan afwachten
Het hoeft niet te vroeg te zijn. Je ei kan binnen 48 uur na positieve test springen. Ik zou het morgen gewoon nog gezellig maken Hou je lichaam in de gaten, buikpijn? Klussen! Hihi Evt je slijm ook bekijken, of het helder wordt?
Goh meid, ik begrijp dat je er nu weer veel mee in je hoofd zit, zeker aangezien je toch al even wat klachten hebt. Ik heb helaas geen oplossing om je op andere gedachten te brengen, ik zou zeggen; gewoon afleiding en bezigheid zoeken en je niet te hard fixeren op wat je lichamelijk voelt (ookal begrijp ik dat je begint te hopen ed). Ik duim ook voor jou hoor!
De 2de test is naar mijn idee écht een knaller! Ik zou ook proberen het morgen nog eens gezellig te maken. Je eitje springt tussen 12 en 48 uur en vanaf dan is het ook nog 12 uur vruchtbaar... Ik denk zeker niet dat je je kansen voor deze ronde gemist hebt! Ik duim!