♥ NOD lijst 1 t/m 8 juli 2015 ♥ 1: (7) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje Lucy16, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, ronde 8, 1e kindje 2: (3) Jackelien, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 3: (5) Lieflief, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) Leiff, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Veela, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje 4: (3) Dora26, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Annenas, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje 5: (6) Besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Pebbels78, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Sop86, 28jaar, ronde 2, 1e kindje 6 : (2) Biootje, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 7: (2) Lindaatje 33 jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 8: (4) Debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Hadassa, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Danielle, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Trijn87, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (1) WeFly, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 33 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Balen Luminis, dikke knuffel meid! Jammer zomer, hopelijk heb je er snel regelmaat in. Of helemaal niet natuurlijk, nog beter. Succes! Meiden met knallers, have fun! En maar wachten, wachten en wachten.
hihi... die zwemmers... Ik kan me het ook niet voorstellen dat ik ooit een positieve test in handen heb.. ga er gewoon vanuit dat ongi volgende week weer komt... hebben er deze keer echt alles aan gedaan! dus fingers crossed.. maar ja dan heb je weer een eisprong en rare testen die geen duidelijkheid geven! waarom gaat er niet gewoon een lampje branden: 'als je gezellig gaat maken raak je zwanger'! Mijn man slikt al tijden foliumzuur voor waarden in zijn bloed.. ik slik zelf sinds ik gestopt met de pil (op aanraden van ha) mama tabletten van Davitamon (dacht ik).. met extra foliumzuur.. dus daar zou het bij ons eigenlijk niet aan kunnen liggen! Hoop zou dat wij nu een keer aan de beurt zijn!!!
Ik heb ook iets van 5 kilo overgewicht, begin dit jaar er 6 afgekregen maar nu wil het even niet meer.. ook gestopt met roken dus ja dan ga je wel eten... zou wel leuk zijn een extra vaderdagcadeautje hihi.. wij waren dit weekend op de camping in de caravan, bedachten we ons ook, als het nu raak is, dan is het hier verwekt haha.. leuk verhaal voor schoonouders (van wie de caravan is) hihih...
Mag ik er ook bij? Jozefien85 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje, nod 1 juli Hier zaterdag of zondag eisprong gehad, maar vrijdagochtend voor het laatst het gezellig gemaakt omdat we het weekend niet samen waren. Ben dus bang dat ik weer een ronde doorschuif! Al weet ik ook dat het genoeg kan zijn.
ohh jammer Zomer... weet je zeker dat menstruatie is? veel? anders kan het misschien ook nog iets anders zijn? innestelling?
Haha ja ik slik ook foliumzuur maar wij wisten niet dat het voor mannen zoveel verschil kon maken. Toen ik ernaar vroeg kreeg ik alleen deze tip voor de vrouw. Ik gun iedereen een baby maar zou het wel leuk vinden om de dames die al wat langer bezig zijn op rose te zien komen. Ik zit on ronde 4 en vind dat nog niet zo lang duren, maar toch stiekem zou ik het geweldig vinden. Nog leuker om dan samen naar een zwangere lijst te gaan. Dan heb je 9 maanden de tijd om elkaar wat te leren kennen en tips en advies te delen. Een compleet rose lijst zou leuk zijn maar helaas isbdat wel heel onwaarschijnlijk dus verwacht helaas toch een teleurstelling. Weet niet waarom. We zullen zien over een dag of 14
ja allemaal op roze!!!! hihihi laten we het hopen en dan inderdaad gezellig doorkletsen over onze zwangere kwaaltjes hihi
Mijn vriend staat ook op foliumzuur sinds de laatste 1.5 maand. Ik neem nu al ongeveer 9 maanden foliumzuur en mijn vriend begon zich af te vragen of hij niks kon doen opdat het wat sneller zou gaan... Ben ik gaan googelen en hij neemt nu vit a-z en foliumzuur Zou op termijn beter zijn voor de vruchtbaarheid en kwaliteit van de zaadcellen (maar daar moet je het zeker langer dan 1.5 maand voor nemen!). Het is de gedachte die telt en wie weet...
Die van mij slikt ook sinds vorige maand foliumzuur. Ik hoop dat het helpt omdat bij hem subfertiliteit is geconstateerd. Hij slikt ook al zink en selenium van bioseleen. Dus ben benieuwd
Al onze mannen aan de foliumzuur en wijzelf ook! dat moet toch op positieve testen uitkomen! Ik duim voor ons!
Mijn nod mag van 5 naar 7 iemand op een computer die het aan kan passen? Hopelijk Veel roze deze maand. Zijn bijna alle eitjes al gevonden?
♥ NOD lijst 1 t/m 8 juli 2015 ♥ 1: (9) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje Lucy16, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, ronde 8, 1e kindje Jozefien85 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Suus 123, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje 2: (3) Jackelien, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 3: (5) Lieflief, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) Leiff, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Veela, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje 4: (3) Dora26, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Annenas, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje 5: (5) Clarajilla, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Pebbels78, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Sop86, 28jaar, ronde 2, 1e kindje 6 : (2) Biootje, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 7: (3) Lindaatje 33 jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje 8: (4) Debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Hadassa, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Danielle, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Trijn87, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (1) WeFly, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 35 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Het is echt wel n beetje sneu voor mn vriend dat ik het hier plaats maar hij heeft een vrij kleine balzak. Hierdoor maakt hij zich echt soms wel eens ongerust of hij de rede is dat het niet zou kunnen lukken. Kan er niet zo heel veel over vinden dus k weet t zelf ook echtniet. Dat is voor hem wel de rede dat hij is gaan zoeken naar dingen om de vruchtbaarheid te verbeteren aan zijn kant. Aan mijn kant doe ik mijn deel al haha
Volgens mij zijn er al heel wat dames waar de ei geweest is.. Nu begint het laatste klussen en afwachten.. Wel slin idd manlief ook foliumzuur laten nemen! begreep net van een vriendin dat je dat dan zeker 70 dagen vol moet houden, maar hopelijk is iedereen al zwanger voor die tijd Succes met de laatste eitjes!
Als het alsnog een goede hoeveelheid is en ze zwemmen is het niets om ongerust over te maken denk ik. Bij ons zijn het aantal zwemmers minder dan normaal dus het is afwachten of het voor een jaar nog gaat lukken..