@debbel wat super rot meid Ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen waarom hij zo reageert mijn man kijkt ook naar mijn ovulatie testen als hij een knaller ziet komt er vaak een opmerking over een verplicht nummertje maar dat bedoeld hij grappig. Hopelijk kunnen jullie er even over praten want dit is echt niet leuk voor jou! @vakantie met een newborn is best leuk hoor meiden haha wij zouden het gisteravond gezellig maken maar dochter lief gooide roet in het eten ach weer zoen wel Deze maand mag nu wel officieel op het wachtbankje
Vervelend zeg! Kom hier maar lekker spuien, wie weet helpt het wat. En inderdaad, wat de rest al heeft gezegd ... misschien nog eens uitleggen hoe het nou precies zit met zo'n cyclus. Ik zag dat ik vergeten was de datum erbij te zetten ... dus opnieuw graag op de lijst: Goldsword, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje, nod waarschijnlijk 5 juli
Je bent al lang bezig puppy28. Ben je al naar de fertiliteitspolie of gynaecoloog geweest? Debbel wat vervelend zeg! Hier is het rondom de eisprong ook iets minder spontaan hoor. We doen dan bijv niets aan oraal omdat speeksel de zaadcellen dood. En ik blijf lang liggen. De rest van de maand ga ik meteen douchen en doen we uitgebreidere en andere dingen.
@Debbel. Wat vervelend dat je partner het als plicht op het moment van dien ziet. Kun je er wel goed over praten? Ik weet uit ervaring dat mannen geen idee hebben hoe het allemaal precies in z'n werking gaat. En dat die dagen zo cruciaal kunnen zijn. Mijn vriend dacht echt dat vrouwen de hele maand vruchtbaar zijn. Erg rot zeg. Ik ben bij ons degene de er het vroegst uit moet voor werk, en uit eindelijk ook het laatst slaap. Ik hoop voor je dat je partner meer begrip voor je zo kan opbrengen.
Hey nee valt wel mee hoor gelukkig. Ik heb gewoon heel lang al mijn cyclus bij gehouden. Het zijn niet de rondes ofzo. Ik ben in totaal nu 6 maanden bezig en vorig jaar nog een aantal maanden geprobeerd met tussenpozes. Dus gelukkig valt het wel mee hihi
Wat een lieve berichtjes allemaal van jullie zeg! zoals altijd gaat het s ochtends weer een stuk beter en lijkt alles 'snachts in bed veel zwaarder. Ik heb hem gisteravond ook alles nog een keer verteld, hetzelfde wat ik in mijn berichtje hier getikt had. wat ik er voor doe, hoe een cyclus werkt, hoe weinig kansen ik heb etc. Ik denk dat ik inderdaad ook veel liever zwanger wil worden dan hij, hij wilt het wel maar als het pas over een jaar of twee jaar is vindt hij het ook prima, (wat niet gaat, gaat niet krijg je dan) maar hij weet dat we bezig zijn en was het overal mee eens. alleen hoopte ik dat ik het een beetje spontaan zou kunnen houden ( zo van noujaa wat een verassing ik ben zwanger) maar dat zit er niet in. Ben blij dat mijn test wel weer wit was, anders had ik nog gekker geworden. misschien heb ik al een eisprong gehad, en dan heb ik nog wel een kans want vorige week wel paar keer 'geoefend.' (spontaan zonder erom te hoeven vragen).. ik ga vanavond nog wel even rustig met hem praten, heb hem sinds gisteravond niet meer gesproken. maar ik voel me wel heel erg gesteund door jullie allemaal. Bedankt en sterkte iedereen op het wacht bankje. en voor de zieke..veel beterschap!
Hahaha ja misschien kan het wel met een newborn. Maar je zit mer voeden, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dan ook wel toe ben aan een beetje prettige temperaturen waarvoor je toch een stukje moet rijden. Wat zouden jullie doen? Als we deze maand raak hebben geschoten zou het maart zijn. Tegen de tijd dat het augustus /september is lukt het denk ik wel, maar stelnou dat de baby in mei of juni komt. Voor de baby er is ben je hoogzwanger en niet echt in een gezellige vakantie bui denk ik. En na de tijd, augustus ofzo is de baby nog zo klein. Klinkt gek maar ik denk er nu al aan haha
@Laurazoey: Ik denk daar ook wel eens over na hoor... Ik zou bijvoorbeeld echt niet graag hoogzwanger zijn in juli en augustus (of toch zeker niet met zo'n hitte). Wij gaan altijd gewoon naar de kust, dus lekker in Belgie en toch heerlijk om uit te waaien! (Heb ook een beetje vliegangst, nog nooit gedaan ) @Suus: Ziek ben ik toch niet, voel me doorheen de dag weer kiplekker. Misschien gewoon slaap tekort en te druk op het werk! Wat ik nu net wel voorhad... Toen mijn eitje kwam, had ik minder duidelijk last van het vruchtbaar slijm tov andere periodes. Vandaag en gisterenavond voelde ik al een hele tijd wat 'nattigheid'. Ga ik net naar het toilet en echt een grote witte vlek vocht (sorry voor de gore details)! Ik maar meteen een ovu-test gedaan, maar toch negatief. Vind het wel vreemd, want na mijn ei ben ik meestal enorm droog. Voor de zekerheid vanavond nog maar eens gezellig maken, you never know
Onze eerste is van juni. Zijn met hem op vakantie gegaan. Heel andere vakantie maar wel super fijn. Hij was toen 8 weken. Als het nu raak is gaam we volgend jaar aug op vakantie. Is de kleine 5 maand. Nou prima te doen lijkt mij. Gaan met de caravan ideaal dus. Vruchtbaarslijm komt ook na de eisprong nog wel een dag voor. Dus het kan wel. Ik had vorige ronde geen slijm en wast niet raak. Deze ronde wel dus hopen dat nu wel lukt. Bij mijn mk en bbz ook beide keren duidelijk slijm dus blijf positief. Sommige mannen snappen idd niks van de cyclus. Ga gewoon rustig samen er over praten. En maak er niet te veel big deal van. Geen verwijten, sommige mannen weten het niet en reageren daarom anders. Gelukkig weet mijn lief hoe en wat... dat is zo fijn. Begrip voor het moeten vrijen op sommige dagen. Ik heb nu een duidelijke stijging temp. Maar mijn lf is vaak kort dus laat mezelf op 2 juli staan al zou het wel eens iets later kunnen zijn gezien mijn ei het rustig aan deed en wat later kwam. Deze ronde wel heel erg buikpijn gehad van mn ei. Echt krom van de pijn soms. Zelfs 2 dagen na de ovutest en ook nu voel ik het nog wat zeuren. Naja nu maar afwachtem wat er komt. Over 3 weken gaan we op vakantie dus hoop voor de tijd een test te kunnen doen gezien ik na de bbz ook een vroege echo moet met 5 a 6 weken. En dat valt dan in onze vakantie.... naja en anders klussen we wel weer na de vakantie. In de vakantie gaan we ff op pauze... 😊
Zou je dan ver weg gaan doetie of blijf je daardoor welbdichterbij huis? Het lijkt me wat lastig met het voeden om de zoveel uur. Wij zouden een sta caravan of iets huren met wat luxe zodat er airco is alsbhet echt enorm warm is...
Hopelijk heeft het iets te betekenen! Ik zit nu nog maar 5dpo, dus nog redelijk vroeg om dingen te merken... Jij bent al iets verder gevorderd! Duimen maar!
Ik zit zelfs nog maar 4 dpo (heb een korte LF)! Zal dus inderdaad wel niks betekenen, maar vond het wel heel gek.
Wij zaten in NL op een camping. Op een uur rijden van ons huis. Ook dit jaar gaan we naar een camping op zelfs maar een uurtje terwijl de kleine nu al 3 jaar is. Het is maar wat je zelf wil.... en voeden ach ja dat ging als vanzelf.
Hey dames, ook hier gisteren rekbaar slijm! Typisch, vandaag wel gevoelige borsten trouwens. Vraag me af of ik me kan bedwingen, misschien zondag wel een testje wagen. Wat rot debbel, dikke knuffel voor je! Moet er ook niet aan denken Laurazoey, met een newborn op vakantie.
@vakantie tja met een kindje van 1a2 maanden zou ik niet snel op vakantie gaan denk Ik maar scheelt ook heel erg Hoe je kind is denk Ik. Wij gingen met onze dochter voor het eerst met ongeveer 3 maanden op vakantie in nl in een huisje was super leuk. Voeden gaat inderdaad vanzelf hihi
Ja ik vind vakantie in nederland zo zonde. Het is vaak hartstikke prijzig en je hebt echt geen garantie met het weer. Dus wij zouden zoiezo verder weg gaan. Ik zit dan voornamelijk na te denken over vorden onderweg. Maar denk dat wij dan liever thuis blijven. Hopelijk komt het kindje gauw, dan is hij of zij n paar maanden als het september is en dan is het te overwegen om weg te gaan
Dat is de reden dat wij momenteel in NL blijven en wij een caravan hebben. Campings vallen mee qua prijzen. Voeden was voor ons geen optie bij lange afstanden. We hadden een makkelijke baby de eerste maanden dus daarom viel het ons erg mee. Onze boef is nu 3 en heeft een hekel aan lange afstanden dus vandaar nog een jaartje NL. Wellicht volgend jaar naar Italie of Spanje. Hangt van een eventueel kindje af.... En daarbij krijg ik een keizersnee en dan ben je sowieso al beperkter. Ach eerst maar eens zwanger raken. Dan zie we wel weer verder.
Wij zijn toen ze 3 maanden was een weekje weg geweest in NL als afsluiting van mijn verlof. Buiten het seizoen is dat best betaalbaar. Dit jaar voor het eerst vliegen. Ze is dan ruim 1,5 jaar. Zag dat vorig jaar echt nog niet zitten.