En als we nou met zn allen elkaar helpen niet voor nod te testen? Dus bij testdrang even een berichtje sturen dan helpen we elkaar er doorheen... ik test zoiezo pas als ik overtijd ben. En heb er absoluut geen moeite mee maar kan me voorstellen dat als de testjes voorbij komen dat het lastiger word. Misschien dat het makkelijker is als we allemaal pas na nod testen.
Spannend van je vriendin dora! Lijkt me idd wel even dubbel. Testen.. Ik neem me altijd voor om te wachten maar ben zo ongeduldig hahaha dus meestal gooi ik er wel ééntje tegenaan een paar dagen voor mijn nod
Haha ja ik hoop het ook voor ons!! Het zou zo leuk zijn als we een hele roze lijst hebben he! Man lief en ik zijn vandaag een jaar getrouwd dus reden tot een klein feestje😄 Dankje dora ik blijf gewoon gezellig hier mee kletsen
Hoi allemaal... Ik ben weer terug van weg geweest. Heerlijk weekendje scheveningen geweest. Wat een hoop berichtje. ..ga ze nog even op gemak allemaal lezen. Heb al wel wat gelezen maar nog niet alles. Gene die rood heeft wat shit. Hopelijk de volgende ronde een happy face. Qua testen voor nod...Oooh wat heb ik daar ook moeite mee om me in te houden. Maar wil dit keer echt pas 5 of 6 juli resten niet eerder.. Gister mega zeurende pijn in liezen en onderbuik bah en nu nergens last van vaag..... Had ook ineens last van puistjes in me gezicht. Ik hoop zo dat er voor iedereen of voor velen deze maand raak is. Gr
Het zal vandaag wel even spannend en bang afwachten zijn ivm die vriendin. En als ze idd zwanger is, gaat dat wel even moeilijk zijn, we zien wel vanavond. Ik ben een hele namiddag en avond op het werk; organisatie van een BBQ voor 75 man Hopelijk komt dat goed, maar ik heb dus wel wat dingen om mijn gedachten te verzetten. Vanmorgen toch ook weer niet lekker opgestaan... Ik hoop dat het niet van vermoeidheid is, maar zwangerschapsklachten Maar dat valt nog een goede week af te wachten! We zien wel! Het idee om elkaar te ondersteunen om niet te vroeg te testen vind ik wel een goed plan. Ik doe graag mee! Kan me ook altijd moeilijk inhouden enkele dagen voor nod, maar is inderdaad wel serieus geld besparend! Suus, wat jammer meid... Hopelijk test je alsnog positief!
Ik doe ook graag mee met het niet testen voor NOD!! Ik ben altijd zo zwak daarin. Gelukkig nu niet thuis een paar dagen en geen testen bij me, dus dat is makkelijk. Ik heb 0 klachten die ik de vorige maanden ook niet had, dus denk dat het niet gelukt is deze keer.
@ Suus: wat jammer! Ik hoop echt dat je te vroeg was! @ Laura: spannend hoor! Ik duim voor je! Goed idee trouwens, misschien komen we dan niet in de verleiding om veel te vroeg te testen... @ Dora: daarom wacht ik er ook mee, alhoewel ik hoop dat deze cyclus ook weer wat korter is. Ik denk toch echt dat het niet raak is... Vanmorgen was het bloederige geurtje wel heel erg aanwezig. Ik denk dat het ronde 7 wordt... Verder heb ik af en toe lichte krampen in mijn buik. Jij inmiddels alweer 7 dpo! Ik hoop echt dat het raak is en dat hij goed blijft zitten! Ronde 7 is gewoon echt niet leuk om in te belanden... Vooral omdat 70% in het eerste half jaar zwanger wordt en maar 10% in het tweede half jaar... Spannend van je vriendin. Ik zit hier (ook) met plaatsvervangende spanning. Ik hoop dat je je niet al te rot voelt als ze inderdaad zwanger is... Een hele dikke knuffel in ieder geval! Het is een iets ander verhaal als bij mijn vriendin, maar ik had er toen wel moeite mee... Nu af en toe nog steeds. Ze is inmiddels bijna op de helft van haar zwangerschap. @ Besjes: als ik van een lange cyclus uit ga, dan zou mijn NOD 3 juli kunnen zijn. Ik denk zelf dat mijn cyclus weer wat korter duurt, aangezien ik al symptomen heb van een aankomende menstruatie... helaas! Hoe gaat het met jou? @ Danielle: eindelijk! Heel veel plezier en zet hem op! @ Nath91: fijn dat je weer opgeknapt bent! Alleen jammer van de spierpijn, maar dat trekt vast snel weer weg! Ik voel me inmiddels ook weer wat beter! @ Greenie: welkom!
@Luminis: Ik heb ook niet echt het idee dat het deze ronde raak is hoor, heb ook al het gevoel dat ik mee naar ronde 7 zal gaan, maar we zien wel. Geen bloed is nog altijd moed zeggen ze toch! Ronde 7 klinkt voor mij ook al wel heel lang, dan ga je echt al richting het jaar. Ik hoop voor jou toch ook op goed nieuws hoor! Wat mijn vriendin betreft, ze houdt me ook wel mee in spanning... Dat is ook moeilijk, ergens vind ik het spannend, maar anderzijds ga ik zeker teleurgesteld zijn als het straks bevestigd wordt. Ze heeft me net laten weten dat ze deze morgen ook nog positief testte en ze had net bloed laten trekken bij haar fertiliteitsarts. Die had er ook een goed oog in door de positieve testen... Volgens hem zit pregnyl maar 5 dagen in je lijf, vind ik wel straf, want van de meesten hoor je hier 10-14 dagen, maar bon. Straks na 19.00 uur wordt ze gebeld met de uitslag. Ik weet niet of ik meteen blij ga kunnen zijn, maar dat weet ze wel. Nu gaat het nog, maar als het straks definitief en bevestigd is door haar arts, zal het net iets moeilijker liggen denk ik. Afwachten maar! Haar temperatuur zit ook hoog, dus ik ga er wel van uit dat het goed zit bij haar... Pfff
Het is ook gewoon moeilijk allemaal. En ronde 7 gaat inderdaad alweer richting het jaar... Ik had zo graag zwanger willen zijn! Toen we in december begonnen vond ik het allemaal spannend en had ik er zin in, nu ben ik er helemaal klaar mee! Die onzekerheid waar je constant in zit, je geduld dat op de proef wordt gesteld, die teleurstellingen elke keer... Ik heb nu ook lichte krampen in mijn buik, bah! Ik duim trouwens voor jou dat je gevoel geen gelijk heeft en je gewoon zwanger bent! Ik heb trouwens ook veel gelezen dat het 10 tot 14 dagen in je lijf zit. Het lijkt me raar dat het bij haar dan al 5 dagen uit haar lijf is... Misschien ligt het ook aan de dosis, ik heb geen idee. Hoe laat hoort ze de uitslag? Sterkte en een hele dikke knuffel. Ik snap dat je het moeilijk vindt. Sorry voor mijn gezeur trouwens...
Hallo lady's!! Was even radiostilte hier aangezien mijn cyclus vrij onregelmatig is en ik mijn eisprong maar niet kon vinden maar volgens mij komt ie eraan!! Wat denken jullie ( zie foto) is ie helder genoeg? Nu hoor ik waarschijnlijk wel niet meer bij deze NOD groep... Denk dat alles nu verplaatst is naar 9/10 juli? Toch 14 dagen na eisprong is NOD? Graag jullie reactie! Groetjes
Ik ken deze testen als rechts de controle streep is dan zou ik van 23 juni uitgaan van de piek 25 juni ei en dan 9 juli nod ongeveer. Kan ook 8-12 juli zijn afhankelijk van je lutualefase Maar als links de controle streep is dan heb je je piek nig niet gehad
Links is de controle streep en recht de teststreep! Dus dan moet ie er nog aankomen maar wel snel zo te zien. De 2 strepen zijn bijna even donker ( foto is minder duidelijk dan in echt). Drankje!
*breekt even in* Ik zie hier heel veel dames vanuit eerdere NOD groepjes en wil jullie veel succes wensen deze keer. Ik hoop dat jullie nu ook (weer) op roze mogen. Ik ga voor jullie duimen meiden.. Liefs.. *breekt weer uit*
@laurazoey: graag! Ik kon me niet beheersen maar wil het wel! Dus als we elkaar hier kunnen helpen!!! @luminis: vervelend he dat gevoel dat je richting het jaar gaat! Ik kan ook niet wachten totdat het eindelijk zover is en dan ervan genieten! @dora26: succes hoor, spannend zulk nieuws voor een dierbare! @Sop86: ik heb deze keer geen knalstreep gehad hij liep wel op maar dag erna vager! Wanneer je 1 keer per dag test zou het kunnen dat je hem mist heb ik weleens gehoord. ... hoop natuurlijk dat je hem nog vindt! Ik snap er even niets meer van. Vanochtend felle steken in buik, uurtje ofzo en nu weer weg. Gerommel in mijn buik is ook minder, maar nu beetje raar op de maag.... zou dit innesteling kunnen zijn geweest? Dat ik toch laat eitje heb gehad? Pfffff nou ja volgende week afwachten.... eerst maandag voorbij zijn als eisprong wel op tijd was...
Yeah samen staan we sterk meiden!! Hoeraa voor testen na je nod Welkom niewe dames! Ik kan jullie er helaas niet opzetten. Ik zit op mijn mobiel en dat werkt niet optimaal