Welkom nieuwe meiden! @ Sop: ik denk dat je eisprong eraan komt of dat hij net is geweest. Hij is namelijk bijna positief. Ik zou vanavond voor de zekerheid nog een keer testen. Veel plezier de aankomende dagen! @ cdvg: dankjewel! Ik hoop dat de duimen zullen helpen, alhoewel ik weer symptomen heb van een aanstaande menstruatie. Ik zie dat jij alweer bijna 11 weken zwanger bent, wat gaat de tijd snel! Fijn dat dit kleintje wel is blijven zitten. Gefeliciteerd! @ Suus: dat gevoel is inderdaad vervelend. Ik snap dat jij ook niet kan wachten. Ik hoop voor ons dat het niet lang meer zal duren! Ons geduld mag beloond worden. Nu kan ik alleen nog maar dromen van zo'n mooie positieve test... Nu nog echt eentje! Ik heb trouwens geen idee wat het geweest zou kunnen zijn... Ik hoop dat het iets positiefs is!
♥ NOD lijst 1 t/m 8 juli 2015 ♥ 1: (10) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Lucy16, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, ronde 8, 1e kindje Jozefien85 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Suus 123, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Roosje35, 34 jaar, 7e ronde na mk, 1e kindje nenp, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje 2: (4) Jackelien, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje (O) 25-6-15 Pisam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje lisaslaman, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje 3: (4) Mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) Leiff, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Veela, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje 4: (4) Dora26, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Annenas, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje Puppy28, 30 jaar. ronde 6, 1e kindje 5: (5) Clarajilla, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Pebbels78, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Sop86, 28jaar, ronde 2, 1e kindje 6 : (2) Biootje, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 7: (7) Lindaatje 33 jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Greenie, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje Vanesje34, 35 jaar, 11e ronde, 1e kindje dalk, 33 jaar, 11e ronde, 1e kindje 8: (4) Debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Hadassa, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Danielle, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Trijn87, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (2) WeFly, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 42 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Trouwens, als mijn eisprong inderdaad op dag 13 was, dan is vandaag mijn NOD... Het is jammer dat ik het niet 100% zeker weet, anders had ik wel getest.
Jammer we geen duidelijk seintje krijgen he? Lampje dat gaat branden ofzo hihi dan weer je tenminste wanneer je kan testen!
@luminis spannend hoor meid! Zou mooi zijn als vandaag je nod was @cd wat fijn meid dat je een plakker hebt!
Spannend meiden Ik heb steeds een kippenvel/tintelend gevoel als ik mijn borsten aanraak Het doet me normaal niks als ik ze zelf aanraak.... Pfff vanmiddag voor het eerst gedacht, ik kan zondag evt al testen... Neee! Niet doen.... Wachten tot 3 juli!
Dank jullie Besje en Luminis. Ik ben enorm dankbaat dat het dit keer wel lijkt goed te gaan.. Succes meiden....!! Ik gun het jullie ook zo... X
Welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd met jullie trouwdag Danielle! Al iets gehoord van je vriendin dora? Spannend allemaal hoor. Hopelijk veel dames op roze! Zelf eigenlijk niks te melden, voel weinig bijzonders. Druk gehad op het werk, dus nu lekker met de beentjes omhoog. Fijn weekend meiden!
@ Suus: dat is wel jammer inderdaad. Het zou ook handig zijn als er een lampje ging branden als je zwanger was. Hoef je niet zo moeilijk te doen de tijd ervoor. @ Besjes: dat zou inderdaad mooi zijn! Alhoewel er al wel helaas lichte menstruatiekrampen zijn, die beetje bij beetje sterker worden, dus het zal wel niks worden deze ronde... Ik geef mezelf 0,01% kans op een zwangerschap. @ Molensteen: dat is wel gek. Ik hoop dat het op iets positiefs duidt, je weet het maar nooit. En ik zou inderdaad even wachten met testen, want dan test je wel heel vroeg voor je NOD... Dan ben je straks teleurgesteld om niks! @ cdvg: dankjewel! Ik hoop dat wij gauw mogen volgen! En dat begrijp ik. Er is niets mooiers dan zo'n lief kleintje in je buik te mogen hebben! @ Dora: ik ben ook nieuwsgierig of je al iets van je vriendin hebt gehoord!
Luminis Ik kan morgen testen, maar ws toch veels te vroeg Zondag niet ivm logee, maandag en dinsdag zou kunnen maar dan is Vl in buitenland woensdag donderdag werk Vrijdag kan maar als Vl thuis is moet ik werken, zaterdag werken dus zondag 5 juli kan! 4 dagen na nod.... Best goede planning zo hihiih
Ik heb, buitenom de afscheiding echt helemaal geen kwalen eigenlijk.. toen ik zwanger was van mijn dochter had ik dat wel dus ik vrees ervoor.. maar goed ronde 2.. Wel handig om zo te "moeten" wachten molensteen Eigenlijk zo grappig, 4 jaar geleden naja nog iets langer, zat ik hier ook op t forum toen in de mmm voor mijn eerste.. als ik toen toch eens wist wat ik nu weet! Dus meiden waar t lang duurt, het kan zomaar ineens zo ver zijn! elke ronde een kans
Blackbird Zo raar is het 3 jaar terug wel in de eerste ronde zwanger geworden, maar wist ik toen van ovulatie? Dat eisprong 14 dagen voor nod kwam? Nee helemaal niet... En nu testen we, houden we temp bij... Van alles! Eigenlijk is de onwetendheid beter
@Pisam: fijn weekend! @luminis: ja echt wel! Hoop niet dat je ongi doorzet! Ik duim voor je! @molensteen: wat handig zo! Ik zou bijna mijn man een weekend weg sturen! haha hopelijk heb je dan een mooie positieve test en kun je het samen vieren! @blackbird: geen zwangerschap is gelijk he? Ik hoop dat het voor de meiden waar het waar langer duurt ook snel raak is! We gaan voor een roze lijst. ,
Ik zie dat ik niet meer op de lijst sta, wil iemand mij hier op zetten? Miley1, 21 jaar, 2e ronde, 1ste kindje. Ik vind het ook ontzettend moeilijk om niet te testen, misschien dat ik het morgenvroeg toch maar eens een testje waag...
Daar ben ik het wel mee eens... maar ja er is nu geen weg meer terug, je kan nu niet meer doen alsof je van niets weet.....