NOD lijst 1 t/m 8 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jennifer23, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Besjes: Inderdaad we zien wel... Afwachten maar! Je kan er geen pijl op trekken ons lichaam hé ;) Hopelijk gewoon snel raak voor ons allemaal!

@Blackbird: Inderdaad, ik hoop ook op het beste voor haar! Ik hoop dat ze zichzelf zal kunnen aanpassen aan de kleine, want andersom zou het voor geen meter werken. Ze zal dat wel leren zeker!

@Luminis: Sorry meid! Had nog niet ver genoeg gelezen!

@alle dames: bedankt voor de troostende en steunende woorden! Op het moment gaat het alweer wat beter dan deze nacht. Zal wel wat met ups en downs gaan de komende dagen en zeker tegen nod. Heb vandaag mijn gedachten wat kunnen verzetten door eens op mijn eentje te gaan shoppen :D

Wat testen betreft, mijn kast ligt vol van verschillende soorten! Heb een voorraad ingeslagen de laatste maanden, omdat het toch blijft duren! Moest ik nu zwanger zijn, kan ik gewoon uitverkoop doen wat zwangerschapstesten en ovulatietesten betreft ;)

2. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Inderdaad geen pijl op te trekken dora fijn om te lezen dat je vandaag een beetje afleiding hebt gevonden. Wanneer is jou nod ook alweer?

@roosje dat is inderdaad wel heel kort! Goed dat je niet getest hebt wel spannend

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Nog een week te gaan, 4 juli!
    Ik hoop ergens niet ongesteld te worden, gewoon omdat we dan een trouwfeest hebben, ik een hele dag met een kort kleedje ga moeten rondlopen en het blijkbaar goed warm gaat worden...
    Zwanger zijn zou natuurlijk ook wel fijn zijn ;)

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Niet zo heel actief meer geweest hier. Heb vorige rondes mijn vriend mijn zs testen laten verbergen. Maar niet mijn ovu testjes dus had er daarstraks eentje gedaan. ik weet ook dat er altijd een streepje staat op een ovu test maar vond hem best wel duidelijk. Het worden nog spannende tijden tot woensdag. Deze ronde ook geen ovu testen gebruikt om ei op te sporen. We waren op vakantie en wil het vanaf nu zo natuurlijk mogelijk houden en het 'loslaten'. Hoe korter tot NOD, hoe spannender toch wel :)

5. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Dat vind ik dus ook zorgelijk, het feit dat het geen tijd heeft om in te nestelen. Maar de meningen hierover zijn nogal uiteenlopend. Een deel zegt dat het niet uitmaakt, een deel dat het niet goed is. Voor de volgende ronde heb ik medicijnen gekregen om de LF te verlengen. Maar hopelijk is het niet nodig.

Helaas voor de rest weinig klachten hier, ik heb dan altijd het idee dat het niet raak is. Je zou namelijk toch iets qua klachten verwachten.

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja ik ben geen expert maar om eerlijk te zijn denk ik dat je de medicijnen niet voor niets krijgt.
    Het kan echt raak zijn als je niks merkt. Er zijn danes die elke ronde dacht dat het raak was. De ronde sat ze dachten dat het niet gekukt was omdat ze geen symptomen hadden was het juist raak.

7. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Dit is men ovu test btw (als zs test)😊 ik ga voorlopig nergens van uit maar bij mijn 1e zs in januari had ik ook zo een streepje en ging ik uit van een laat ei maar na paar dagen toch positief getest. Dinsdag of woensdag NOD dus ben benieuwd.
    image.jpg

8. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Lief dat je toch nog een kleinigheidje voor haar hebt gekocht. :) Het is en het blijft iets moeilijks. Soms vraag ik me af: waarom wordt de een in een keer zwanger terwijl een ander jaren moet wachten op een kindje? Dat vind ik soms zo oneerlijk. Maar goed, zo is het nu eenmaal. Maar ze krijgt dus zwangerschapshormonen om de kans op een miskraam te verkleinen? Geven ze dat alleen na een (mmm) behandeling? Dat zou ik namelijk ook wel willen. :) Heb natuurlijk al een keer eerder een miskraam gehad en dat wil ik niet weer meemaken!

Fijn dat je vriend er straks over wil praten met je. Ik hoop dat het een goed gesprek wordt en hij zal begrijpen waarom je je zo voelt. Mijn vriend is ook totaal geen prater, maar ik heb er toch een paar gesprekken over gevoerd met hem. Hij is en blijft een man, maar hij troost me en steunt me gelukkig wel!

Ik begrijp trouwens waarom je er geen vertrouwen in hebt. Het is misschien ook de beste gedachten om niet té teleurgesteld te raken. Toch heb ik nog stiekeme hoop voor je. Je weet het maar nooit, hè?

Met mij gaat het prima, alhoewel ik waarschijnlijk toch een latere eisprong heb gehad dan ik dacht. Anders had ik nu 15 dpo gezeten. Ik denk dat het morgen, overmorgen of de dag erna doorbreekt. Ik ga (en kan) in ieder geval niet testen tot woensdag. Op zich kan het morgen wel, maar dat doe ik niet, en de dagen erna moet ik werken. Prima afleiding dus. Ik heb ook helemaal geen symptomen van een zwangerschap, dus verwacht gewoon ongesteld te worden. Ik kan het me ook gewoon niet voorstellen dat ik ooit een test met een mooie streep zal krijgen. :) Ik weet niet waarom.

Dikke knuffel! Het komt goed!

9. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen

Deze is wel duidelijk! Ik ben benieuwd of het iets betekent! Mijn duimen draaien in ieder geval voor je!

10. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Dat dacht ik ook dat die duidelijk was! Had zo een streep niet verwacht eig.. Ik hou jullie iig geval op de hoogte
    Hoe zwaar het ook is dames, laat de moed niet zakken!

11. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Blackbird: Wat kan het soms toch gek lopen, hè? Moeder natuur is soms inderdaad raar! Maar bij jou wel op een hele fijne manier raar! Hopelijk lukt het deze keer weer snel! :)

@ Roosje: wat goed dat je je in hebt kunnen houden! Je hebt inderdaad een best korte LF. In principe zou het tot dag 11 na je eisprong prima kunnen, aangezien het eitje dan voldoende tijd heeft om zich in te nestelen, maar 8 dagen is wel heel vroeg. Ik hoop dat je deze keer weer een langere cyclus hebt.

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @ kat die is wel vrij duidelijk inderdaad ben benieuwd

13. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @ kat: spannend!!! Wel een erg mooie streep:D

Wat testen betreft.... die kan je best bewaren hoor.. tenzij er niet nog meer kindjes komen. Ik gebruik nog altijd de ovulatie testen die ik over had van 4 jaar terug :p

Waar kopen jullie trouwens (goedkope) ovulatie testen? Mocht t deze ronde niet lukken... mijn voorraad is op en mijn ei blijkt toch lastiger te vinden dan gedacht.

14. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Zeker eens op marktplaats kijken voor testjes! Ik kon er daar altijd op de kop tikken voor mooi prijsje 😊

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hopelijk heeft de vakantie en rust goed nieuws bij volgende week! Maar probeer zeker niet teveel verder te gaan op die ovulatietest, al is het maar om teleurstelling te voorkomen.

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Nu begin ik toch ook te twijfelen, is echt wel een duidelijk streepje! Hoop met je mee op goed nieuws!

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Komt wel goed met ons, daar blijf ik ook wel in geloven!
    Mijn vriendin is bam, dus eigenlijk geen problemen wat betreft vruchtbaarheid, ze moest de iui wel hetzelfde doen als mensen die in de mmm zitten. Alle hormonen, clomid, pregnyl, progesteron...gewoon om de slaagkans zo hoog mogelijk te maken.
    Wij zijn van belgie, ze is in gent geweest, heb geen idee of het in nederland hetzelfde is! Ik vind dat zwangerscapshormoon ook best goed klinken, zou de innesteling bevorderen en de kans op een miskraam verkleinen... maar aangezien het hormonen zijn, zullen artsen het niet meteen voorschrijven veronderstel ik!

Ik hoop toch dat het de komende dagen uitblijft en dat je een mooie positieve test in handen krijgt!

18. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    image.jpg
    Oh wat ben ik nu bang 😓
    NOD 1 juli...

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik zie een duidelijke tweede streep kat!! Absoluut geen Tuur!

20. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Dank je vaness!! Nu hij opgedroogd is, is ie nog duidelijker eigenlijk.
    Ben maar heel voorzichtig blij maar vooral bang na mijn mk in februari... Hopen dat dit wel bij ons blijft!

Deel Deze Pagina