Hey laurazoey: ja is echt leuke kleur, echt zomers. Ik vind het nageltopic niet direct meer terug eerlijk gezegd Ik hoop ook echt dat alles goed gaat verlopen dit keer maar wie zal het zeggen Ik verander men banner pas op men NOD. Ik ga het lot niet tarten
Neen eigenlijk niet. had 3 dagen geleden al eens getest maar die was wit. Gisteren deed ik een ovu test en die was echt wel heel duidelijk dat ik begon te twijfelen. Ik had gevraagd aan mijn vriend om men testen te verstoppen maar heb er deze morgen dan toch 1tje gekregen en heb ze nu wel bij de hand zodat ik tussendoor nog eens kan testen (niet te vaak natuurlijk). Als ik echt denk aan eventuele signalen is het vooral mijn versterkte reukzin van de afgelopen week en de slopende moeheid (wat ik ook had bij mijn vorige zs/mk in februari). Verder niets speciaals
BEn idd redelijk zenuwachtig maar vooral bang voor opnieuw een miskraam te krijgen. Ik denk nu 11 dpo te zitten. Deze ronde geen ovu testen gedaan maar ik voel telkens mijn ei. Daarop afgaande😊
Oh Kat! Die zie ik ook duidelijk hoor, helemaal geen tuurstreepje! Ik wens je al voorzichtig proficiat en duim voor je dat ze mooi gaan oplopen!
Hallo dames, Wat een zalig weertje. Kat je heb super mooie test, ik duim voor jouw dat de baby blijft plakken. En dat er vele dames op roze kunnen. ik weet nog niet of ik ga testen als ik eind van de week nog niet ongesteld ben geworden. omdat ik toch een week lang wat bruin ben verloren. (vooral met afvegen)
Ik weet eigenlijk niet hoe het in Nederland zit, maar ik denk dat het niet veel verschilt van België. Ik had graag ook zo'n zwangerschapshormoon gekregen, maar ja, ik vrees dat ik het (eerst) zonder zwangerschapshormoon moet proberen. Verder hoop ik ook dat mijn menstruatie uitblijft. Heb wel last van menstruatiekrampen. De ene keer worden ze erger en dan zwakken ze weer even af vooral gisteravond was het erg. Ik denk echt dat ik het bij het verkeerde eind had en mijn eisprong niet op dag 13 plaatsvond. We wachten 'geduldig' af Hoe is het nu met jou? Heb je gisteravond nog met je vriend gesproken?
Kat, wat zie ik nou Voorzichtig gefeliciteerd! Wat een duidelijke test! Ik hoop dat ze mooi gaan oplopen de aankomende dagen!
Nee, hebben het er gisteren niet meer over gehad... Dat is dan ook typisch hem, als ik er zelf niet over begin, zal hij dat ook niet doen... Als het maar niet praten is! Heb hem er net over aangesproken en vanavond heeft hij nog even tijd. Is ook wel een druk weekend voor hem en gisteren waren we een terrasje gaan doen met de hond en redelijk laat thuis. Hopelijk kan het straks wel. Want het is ook niet omdat het nu even beter gaat, dat ik me al helemaal terug happy voel. Deze namiddag of avond ook nog langs mijn vriendin, als ik daarvan thuis kom zal ik me wel weer wat minder voelen waarschijnlijk. Je eisprong zal dan idd toch wat later geweest zijn... Hopelijk blijven de menstruatiepijntjes weg, of willen ze net het tegenovergestelde zeggen! Dat had mijn vriendin ook
Wat jammer, hopelijk kunnen jullie er straks wel over praten. Lijkt me toch heel fijn als jij je hart bij hem kan luchten en hij je wat meer zal begrijpen. Ik herken het trouwens van mijn vriend. Als ik ergens met mijn vriend over wilde praten en ik er zelf niet over begon, dan voerden we gewoon geen gesprek. Inmiddels heb ik hem wat meer 'getraind' en komt het wat meer uit hemzelf. Misschien ook een optie voor jou? Mijn vriendin had trouwens ook hele erge menstruatiekrampen en dacht dat ze ieder moment ongesteld zou worden alleen kwam het niet. Ben benieuwd. Heb nog steeds geen hoop. Een hele dikke knuffel en succes straks!
Kennen jullie dat gevoel, dat je het idee hebt dat je ongesteld aan het worden bent en bijna niet naar de toilet durft....? Slaat natuurlijk nergens op, want als het zo is, dan is het zo, kan je er weinig aan veranderen! Ik heb nu wel enorme grote tepels gekregen, is mij bij vorige keer niet opgevallen in ieder geval. Verder geen pijnlijke of gevoelige borsten. Voor de volgende keer heb ik ustrogan gekregen om mijn LF te verlengen. Een stapje dichterbij de MMM en dat vind ik emotioneel moeilijk. Het romantische is er op deze manier steeds meer vanaf....is een drempel die ik over moet vrees ik, of het moet deze keer raak zijn!
Het is inderdaad heerlijk weer. Ik heb vandaag de fiets gepakt naar het werk en het was toen al heerlijk weer. Hier wat lage rugpijn en ontzettend veel puistjes. Op mn gezicht, mijn hals, nek maar ook op mn rug. Zoo ontzettend veel!! Wordt helemaal naar hahaha. Maar ik denk dat het niet raak is helaas. Ik vrees voor een korte lf en binnenkort dus ongesteld....
Ja dat gevoel ken ik wel Hier ook wat grotere tepels. Ze zijn sneller stijf en kriebelen. Ook geen last van mn borsten verder. Ik hoop voor je dat het snel raak is.