NOD lijst 1 t/m 8 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jennifer23, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    De onderste is wel duidelijker dan die erboven.
    Helaas afwachten. Het stijgt per 48 uur dus kans dat die morgen pas oploopt is groot

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Dora: jeetje wat een rotsituatie... lief van je dat je iets voor haar gekocht hebt, dat moet toch wel aangeven dat je blij voor haar bent! ik praat niets goed hoor, maar draai de situatie eens om? als jij nu in haar schoenen stond en zij vertelde dat het wat langer duurt om zwanger te worden dan in eerste instantie gedacht (dat weet ze toch van je?) en jij was binnen een maand zwanger, dan zou je haar ook wel enigszins wat ontzien denk ik.... maar helemaal niet meer zien is gelijk wel erg extreem.. ik zou het gewoon even laten rusten en je kan je verhaal dan later (als je weer wat rustiger bent) alsnog wel vertellen! als jullie zulke goede vriendinnen zijn dan komt ze ook wel weer naar jou toe! succes hoor en dikke knuffel!

@Laura: ja inderdaad... die teleurstelling wil ik ook voorkomen!

@Molensteen: over een paar dagen even weer testen! waarschijnlijk ben je nog te vroeg! succes hoor!

@Debbel: oh getsie.... dat is balen.. duim voor je voor volgende maand! dikke knuffel

@Luminis: ik hoop het ook!

3. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee dat hopen we ook niet, maar even afwachten.. heb nog niet veel positieve testen voorbij zien komen maar ja het is ook nog geen 1 juli! we blijven elkaar vast wel volgen hier!

4. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    vervelend he die onzekerheid? ik ga elke keer naar de wc, kijken oef gelukkig nog niets... succes hoor!

5. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn Dora dat alles uitgesproken is! lUcht op he? Nu hopen dat alles goed gaat met je vriendin en dat jij straks haar ook goed nieuws kan vertellen!!!!

Ik hoop het niet voor je Molensteen! De krampen en 'druk' beginnen ook te komen dus ben bang dat ongi eraan komt.. Ik duim voor ons dat het wegblijft!

En Besjes ik wil heel graag testen, maar heb hier iets belooft hahah.. nee hoor wil echt even wachten tot donderdag! NOD bij 25 dagen is vandaag en er is gelukkig nog niets, maar vorige maand ik 28 dagen en dan is het donderdag! dus we wachten rustig (ahum) af....

6. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Hai dames...

Hier ook steekjes in rechterlies. Gister ineens beetje misselijk.
    Maar ga volhouden ga niet testen. 5 Julie is me nod dus spannend

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    spannend! succes met niet testen! :)

8. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Het gaat ons lukken.

Zelf ben ik nog druk met alles terug te lezen.
    Echt een gezellig clubbie.

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier ook krampjes ter hoogte van mn baarmoeder. Gister men vriend me laten ophalen van het werk ondat ik hele erg last had van mn rug en ik was n beetje misselijk.
    Vandaag toch maar weer gaan fietsen.
    Ik ben nu 7 of 8 dpo. Weet echt niet wat het kan betekenen. Alsnhet nu al een menstruatie is die zich voorbereid is mn lf wel erg kort deze maand. En als mn menstruatie echt nog een week op zoch laat wachten betekend het dat ik dus al erg vroeg last heb van pms :( grrr

Dames hou vol met niet testen. De eerste witte testjes zijn alweer gespot. Daardoor weet ik weer dat ik echt niet voor nod wil testen.

10. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hier nog niet getest..wat een wonder is. Ik voel ontzettend mijn menstruatie aankomen, dus verwacht door te schuiven naar de volgende ronde. To be continued!

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hou vol meid. Als je menstruatie doorzet en je zou een witte test hebben ben je teleurgesteld en is zonde van het geld.
    We steunen je. Hou ons op de hoogte!
    Laten we duimen dat het wegblijft en dat je na je nod alsnog kan testen met een knaller :)

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @kat zie wel weer duidelijke een streep maar wat, weet niet meer wie, ook zei hcg verdubbelt ongeveer om de twee dagen hopelijk loopt hij mooi op

goed bezig meiden met niet testen Ik vind het knap

13. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    @besjes: yep, hcg moet idd verdubbelen om de 2 dagen dus ik hoop ook dat het dat gaat doen. Net naar de kv gegaan om nog wat testjes te kopen. ik hoop dat het goed zit maar dat onbehaaglijke gevoel dat het niet goed is blijft...hatelijk :(

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hé Kat,
    Ik begrijp je angst wel na wat je hebt meegemaakt...
    Heb je nu 2 dagen na elkaar getest? Of zat er een dag tussen?
    Op de 2de test zie ik ook duidelijk een streepje hoor! En je zit nog niet op je nod dacht ik hé?
    Ik zou proberen de tests van om de 2 dagen naast elkaar te leggen, dan zou je duidelijk een verschil moeten zien. Ik hoop met je mee dat het goed zit!

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik ben inderdaad héél blij dat alles is uitgesproken met mijn vriendin, voel me echt pakken beter dan gisteren!

Hier heb ik sinds gisterenavond al menstruatiepijntjes in mijn buik... Zit nu ongeveer 8-9dpo... Dus hopelijk is dat nog geen teken van mijn menstruatie die op komst is. Vroeger had ik altijd een 5-tal dagen voor nod serieus klachten, zou nu wel wat vroeg zijn, maar je weet nooit met je lichaam!

Wat ik nu ook sinds gisterenavond heb, is dat ik mijn bh niet kan uitstaan... Zit precies constant in de weg en is echt pijnlijk, gisterenavond thuis heb ik hem gewoon uitgezwierd. Heb ik nog nooit voor gehad eigenlijk. Hopelijk een ander goed teken, maar het is afwachten!
    Het is nog te vroeg om te testen, maar het begint eigenlijk toch wel serieus te kriebelen nu! Maar ik hou mee vol! Ben ook trots dat er hier nog zoveel dames kunnen wachten!

16. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hey Dora,
    Deze testen zijn idd na 24u van mekaar. ik ga nu proberen op woensdag en vrijdag te testen om het verschil te kunnen bekijken en ik hoop dat ze mooi zijn opgelopen. De kunst voor mij is nu vooral om te ontspannen en rustig te blijven:)
    Thanks voor duimen!!

17. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

@kath: ik vind die onderste wel echt donkerder dan die daarboven hoor

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ben het eens met Jozefien, de 2de is ook duidelijker naar mijn idee.
    Nu proberen je rustig te houden en niet te testen, hoe moeilijk dat ook is! Probeer wat afleiding te zoeken meid! Desnoods van huis gaan of met je werk ofzo... Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het ;)

19. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Had vandaag dagje verlof :) Vanaf morgen weer volle pees erop bij het werk :) is idd een goede afleiding :) Nogmaals bedankt dames voor het meekijken!

20. Pisam

Pisam Niet meer actief

#900 Pisam, 29 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2015
    Wat spannend kat, ik duim voor je!!

Hier nog niet getest, wel af en toe de neiging, maar ik voel me niet anders dan anders voordat mijn menstruatie door moet komen. Ben altijd ontzettend chagrijnig 2-4 dagen voordat ik ongesteld wordt (tijdens gek genoeg niet), nu dus ook, gewoon een flink pesthumeur. :)

Deel Deze Pagina