Ik heb wel getest maar (nog) omo. Niet gek natuurlijk maar ik ben echt nog aan het zoeken wat cyclus betreft en met een korte periode tussen ei en nod kon dat ook vandaag zijn.. Dit is slechts de 3e ronde sinds mijn bevalling van mijn dochter (16 maanden bv gegeven en daar door geen cyclus) Maar vanochtend misselijk en ik moest nieuwe hooikoorts medicijnen halen die niet mogen bij zwangerschap dus toch maar even een test. Maar omo dus denk dat ik ziek word ofzo Nu gewoon wachten tot bloed tenzij dat er over een dikke week ofzo niet is, dan test ik wel weer. Voor mij heeft t ook niet zoveel "haast" volgende ronde of over 3 rondes is ook prima. @kat: ik vind m duidelijker, ik blijf duimen voor je!
Kan goed zijn dat je nog veel te vroeg hebt getest ook hé! Verzorg jezelf goed, hopelijk niet ziek, maar gewoon zwanger
@kat adem in adem uit snap wel je angst hier ook een mk in februari kan me voorstellen dat ik bij een eventueel volgende positieve test het ook veel enger vind. Succes met wachten je kan het voor alsnog ziet het er goed uit @ blackbird jou menstruatie is lang uitgebleven zeg. Dit is mijn eerste ronde dat ik helemaal geen bv meer geef ik dacht word mijn cyclus wel korter is hij weer wat langer dan normaal is ook geen pijl op te trekken. Klopt jou banner? Want dan heb je wel vrij vroeg getest kan nog alle kanten op Ik hou mezelf voor om te wachten op mijn ongi Ik dacht 7 juli maar heb nog even gekeken en is toch 8 juli laatste maanden iedere keer 16 dagen na positieve ovulatie test ongesteld dus daar kan ik wel van uitgaan denk Ik.... spannend meiden Ik ga straks nog even werken en dan t/m vrijdag vrij dus lekker genieten van het mooie weer met de kleine
Ik weet dus niet of mijn banner klopt hahaha. Onregelmatige cyclus dus erg moeilijk in te schatten. Maar mijn redenatie was dat als de klachten komen van zwangerschap dan zou mijn hcg hoog genoeg moeten zijn om te testen vandaar En ja. Het is heel lang uitgebleven. Het lijkt bij mij zo te zijn dat zolang ik bv geef ik totaal geen cyclus heb. Best lastig als je je kindjes wel lang wil voedden maar toch ook graag niet teveel tijd tussen kindjes in wil
Ik heb 'maar' een halfjaar gevoed en werd toen pas 3 maanden na het stoppen weer ongesteld. Gek hoe dat kan werken he.
Half jaar is natuurlijk super goed!! En idd raar hóe dat verschilt idd. Aan de ene kant is t wel makkelijk hoor.. 2jaar niet ongesteld.. maar je gaat je toch afvragen of alles nog wel werkt
Waar is de laatste up to date lijst meiden? Ben me suf aan t bladeren, haha! Of zie ik m over t hoofd? Vind t leuk om bij te houden nu de NoD's dichterbij komen 😃 Spannend hier in dit topic! Bijna 1 juli....
Voelt goed, de stok achter de deur voor wat betreft het testen. Ik zit nu op 9 DPO, en heb afscheiding alsof ik elke keer een eisprong heb. Het enige wat voor mij op een zwangerschap kan duiden is het feit dat ik nu een keer geen migraine heb (heb ik namelijk altijd met mijn menstruatie). Goed teken dus! Spannend hoor ladies!
@jozefien en blackbird gek he zo verschillend Ik werd na zeven maanden weer ongesteld maar voedde Nog volop eerste cyclus was wel heel lang nu wisselt het een beetje
Zo, hier ook weer even bij gelezen! Jeetje wat kunnen jullie kletsen! @Dora, wat een verhaal. Fijn dat het uitgesproken is en jullie het weer samen kunnen vinden. Nu hopen dat jullie lekker samen zwanger kunnen zijn! @Kat, ietsiepietsie gefeliciteerd alvast!! Ik duim voor mooi oplopende streepjes! Ik mag zelf naar achter, NOD niet op 4 juli maar op 6.... Dat betekent nog een volle week wachten... gatver.... Was goed bezig vond ik zelf, niet te veel met mijn gedachten erbij (ook niet te veel hier aanwezig, no offense ) maar dat begint nu toch wel weer moeilijker te worden merk ik. Maar goed, ik ga ook niet testen voor mijn NOD, al heb ik a.s. zaterdag een sauna dag gepland en daar maak ik me wel een beetje zorgen om. Schijnt niet bevorderlijk te zijn? Iemand ervaring mee?
Hier 5 jaar niet ongesteld geweest. Niet vanwege borst voeding maar door de prikpil. Het is zon opluchting als alles dan weer werkt. Duurde hier wel bijna een jaar ontpillen.
Heb wel gehoord dat zonlicht, en warmte zoals bij een sauna niet goed zijn als je zwanger bent. Wordt echt afgeraden. Maar misschien een testje doen vooraf om een zwangerschap uit te stellen of vast te stellen
Ik heb inderdaad ook vernomen dat het niet goed is tijdens de zwangerschap. Misschien een goede reden om toch iets eerder te testen...?
Tijdens de eerste drie maanden, ofwel de eerste 12 weken van de zwangerschap, kan de lichaamstemperatuur enkele graden stijgen in de sauna. Dit hangt af van de hoogte van de temperatuur in de sauna en de tijdsduur van het verblijf in de sauna. Hoe langer, hoe hoger de temperatuurstijging kan worden. Let er wel op dat een hogere lichaamstemperatuur vroeg in de zwangerschap een iets hogere kans geeft op een aangeboren afwijking van de baby. Een oververhitting van de buik kan daarnaast leiden tot een miskraam. De Nederlandse Sauna Vereniging (NSV) geeft aan dat er geen gevallen bekend zijn van zwangere vrouwen waarbij het fout is gegaan door de sauna. Wij adviseren geen risico te nemen en in de eerste kritieke drie maanden de sauna niet te bezoeken. Ook artsen adviseren iedereen de eerste veertien weken van de zwangerschap, de sauna te vermijden. Dus waarom ook maar het kleinste risico te nemen?
Ben een tijd afwezig geweest, even afleiding zoeken om er niet teveel mee bezig te zijn. En dat lukt heel aardig! Donderdag 2 juli mijn nod (kan iemand dat op de lijst aanpassen?). Vanochtend had ik roze afscheiding, ik heb gelezen dat dat van de innesteling kan zijn, iemand hier ervaring mee? Ik ben echt nieuwsgierig nu... Hopelijk lukt het om niet te testen voor mijn nod.
Kan idd de innesteling zijn WeFly! Welkom terug 😉 en dit forum draagt er idd niet bij om er niet teveel mee bezig te zijn hahaha Hopelijk straks een positieve test voor jou!
Thanks ladies.... ja ik had ook al wat vergelijkbare info gelezen. Maar ja, die vriendinnen weten dus niet dat wij het aan het proberen zijn en ik probeer ook mijn leven er (nog) niet al te veel door te laten leiden. Als ik niet zwanger blijk te zijn is het ook weer zonde om af te zeggen.... Denk inderdaad toch maar even een testje zaterdagmorgen maar dan zit ik pas op 12 dpo. Vraag is dus of het dan, als de test negatief is, ook echt zo is.... Fijn, zulke gewetensvragen.....