NOD lijst 1 t/m 8 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jennifer23, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Nou dames. Nu breekt werkelijk mijn klomp. (Of was het mijn hak?).. Hadden het laatst over het een ander gunnen, waarbij ik mijn nicht benoemde als hoogte punt?
    Nou. Mijn nicht Appte mijn eergisteren. Of ik een geheimpje kon bewaren. Nou ja eh, dan zegt je gevoel al gelijk.. die is (Eindelijk) zwanger. Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nou hartstikke fijn voor haar uiteraard. Dus nu maar hopen dat ze psychisch dit ook aan kan zonder alle medicijnen tegen depressie e.d.

Anyway. Ik ben al de hele dag misselijk. Maar ik durf nu echt niet meer te roepen dat ik denk zwanger te zijn. Vorige maand hield mijn lichaam mij ook voor de gek.

In zit enorm te twijfelen of ik op mijn NOD ga testen, dit ivm de bruiloft die wij die hele (snikhete!) dag hebben. Of dat ik tot de zaterdag er na wacht.

Lastig weer! Komt steeds dichterbij weer.

Al dames aan het testen?

Wordt een flink warme week. Succes dames! Ik zit gelukkig in de airco op mijn werk.

X!

2. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Wauw. Wat een goed nieuws.
    En wat zou het leuk zijn als je positief test.

Tja lastig he wanneer je moet testen. Hoelanger je wacht hoe groter de kans op een duidelijke test.
    Ik heb weekend feestje. Zit nog te dubben of ik vrijdag test doe. Omdat mijn lichaam ook gek heeft gedaan.
    Wie weet word ik voor vrijdag ongesteld.
    Dan is de keuze makkelijker.

Idd heerlijk weer.

3. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik denk dat ik er woensdag een testje tegenaan ga gooien... Dan zit ik op dag 32 en mocht het raak zijn moet het dan welmpositief zijn toch?

4. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @wefly welkom terug. Zou inderdaad innesteling kunnen zijn spannend hoor.

Ooeh word wel spannend hoor 1 juli komt al dichterbij

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    He meiden, ik test pas na nod, vind witte testen erg vervelend en kost geld. Ik ben nooit later dan 1 dag na nod ongi geworden dus dat goud ik aan. 2e dag na nod ga ik evt testen.

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wij hebben zaterdag ook een trouwfeest, zullen elkaar daar toch niet tegen komen zeker ;)
    Ik drink sowieso geen alcohol...maar zou het zonde vinden moest ik net dan mijn menstruatie doorkrijgen! Ik ben dus aan het twijfelen om vrijdagochtend een testje te wagen, gewoon om te weten of ik me van maandverband en tampons moet voorzien!

7. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Als iemand de lijst gaat updaten, mag ik er dan ook bij?
    NonnieMa, 34 jaar, 1e kindje, 2e ronde. NOD is 2 juli.

Leuk om zoveel meiden in dezelfde situatie te zien en succes allemaal!

8. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Goeie morgen dames,
    Ik ga vanavond even de tijd nemen om eens een paar pagina's terug te bladeren zodat ik wat bijgelezen raak en het terug mee wat kan opvolgen.

Ik heb vanmorgen weer getest met een Kv. Vorige kv was van zondag.
    Ik vind dat hij alvast aan het oplopen is maar hoor ook graag jullie mening:)
    Screen Shot 2015-06-30 at 06.26.19.jpg

Vandaag weer werken dus perfecte afleiding!

9. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Loopt mooi op hoor Kath!

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Jaa die loopt mooi op :)

11. Pisam

Pisam Niet meer actief

Mooi kat, overduidelijk, gefeliciteerd!! :)

Guilty, vanmorgen getest... :) Ik lijk een heel vaag streepje te zien, maar zo vaag dat ik er bijna koppijn van krijg, zo moet ik turen. :p Ik beschouw het maar als niets, voel me ook alsof m'n menstruatie over een dag of twee doorkomt en daar kan ik in berusten. Was mooi geweest in de eerste ronde, maar was er niet van uit gegaan, later mag ook. ;)

12. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik ben vandaag 10 dpo, dat is mijn NOD (hooguit 11 dpo). Dus ik mocht testen van mezelf. Nou echt een mini tuurstreep. Reken nog maar nergens op...hopen dat de menstruatie wegblijft!

Bijgevoegde bestanden:

13. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Lopen mooi op kat van harte gefeliciteerd😘

14. Pisam

Pisam Niet meer actief

15. Pisam

Pisam Niet meer actief

Zo zo, het lukte. ;)

Ik zie m jozefien, hopelijk loopt het mooi op!

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Kat: Loopt mooi op meid! Super!

@Jozefien: Ik zie hem ook! Hopelijk wordt die ook mooi donkerder de komende dagen!

17. annenas87

annenas87 Lid

29 mei 2015
    63
    0
    0
    Brabant
    Grote faal hier vanmorgen. Lag heel vroeg wakker en ineens de drang te gaan testen. Vier dagen voor nod.
    had alleen nog predictor Early liggen. Die was eerst heel vlekkerig roze maar opgedroogd spier wit.
    Nu maar hopen dat menstruatie snel komt zodat we aan de volgende ronde kunnen beginnen..

Gefeliciteerd voor alle roze streepjes! 😚

18. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    @kat, wauw gefeliciteerd! Hij loopt heel mooi op!

@jozefien, ik zie het ook. Hoop voor jou ook dat hij op gaat lopen!

@annenas, heel vervelend zeg 😔 ik ken het gevoel. Inderdaadaar snel ongi zodat je ook weer snel opnieuw kunt beginnen.

Hier hele erge drang om te testen maar ik weet dat als ik het doe en de test is wit, ik ongelooflijk teleurgesteld zal zijn. Dat veranderd trouwens niet als ik straks op mijn nod gewoon ongi wordt. Pff beetje verdrietig want ik heb helemaal geen symptomen en ik ben er haast van overtuigd dat het ons weer niet is gelukt deze keer.

19. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Goedenmorgen allemaal.

Mooie test die ik voor bij zie komen. Gefeliciteerd hoor dames.
    Annenas 4 dagen voor nod getest zeg je en geen streep.
    Dat zegt nog niets hoor meis.
    Ik had bij mijn middelste dochter een vette negatief en week later positief... Testen voor nod is zo per vrouw verschillend ivm met je hcg wat bij de 1 snel oploopt en andere niet.

Hier zat ik me te bedenken dat ik aankomende zondag nod is en ik eigen veel minder kwaaltjes heb dan vorige maand qua aankoop diging.
    Enige wat ik nu heb is steekjes in rechter lies
    Veel minder afscheiding
    Op de een of andere manier rustig in stress situaties waar ik normaal helemaal anders ben.
    Zou het dan toch....

Wachtend tot zondag maandag om te testen...

Gr

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zie het streepje niet (is ook wel van ver getrokken en de kwaliteit is dikwijls heel slecht bij upgeloade foto's)...
    Maar ik hoop dat je gelijk hebt en de test de komende dagen oploopt!
    Zou even goed kunnen van ronde 1 hoor!

Deel Deze Pagina