NOD lijst 1 t/m 8 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jennifer23, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier zie ik ze beiden niet. Ik ben geen tuurder haha.
    Maar aan de reacties van de rest te zien is er 1 wel en de ander niet zichtbaar. Even afwachten dames

2. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik denk misschien heel ver weg iets te zien Pisam..maar de foto is wel van heel ver weg genomen. Ik duim voor je!
    Ik wens iedereen een roze maand toe!

3. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Haha zo wat een testen deze ochtend hihi.
    @kat hij loopt mooi op meid ga zo Door hihi

@pisam en jozefien sorry ik zie niks maar ben ook een slechte tuurder

morgen officieel eerste nog dag spannend

4. Jozefien85

Ben ook geen goede tuurder hoor en snap het goed als jullie er niks op zien. In het echt goed te zien en binnen de tijd, maar ben op 1 of andere manier bang voor een voorgedrukte streep. Is een test van testpoint die gebruik ik eigenlijk nooit.

5. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    @ jozefien kun je niet nog een test doen??

Ik ga morgenvroeg testen!!! Spannend...

Hopelijk veel roze 😊😊😊

6. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ja duidelijk!

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    goedemiddag dames! wat spannend, de eerste testen, ik zie helaas nog geen streepjes maar ik ben daar ook niet echt een ster in! dus neem me dat niet kwalijk :)
    Ik heb me weer in kunnen houden, dus nog niet getest! uitgerekend dat wanneer eisprong rond de 17e is geweest nod dan morgen is (is toch altijd 14 dagen na eisprong?)

'Kwaaltjes' zijn er nog steeds, borsten doen zeer aan de zijkant, geur is beter, gerommel in mijn buik, kan doorgaan als menstruatiekrampen maar die heb ik normaal alleen als ik ook echt ongesteld ben, daarnaast erg moe maar slaap ik als een blok en daaronder is het allemaal wat gevoeliger. plas best veel nu en na een paar keer doet het gewoon wat zeer.. wat dat nu weer is!

dames succes allemaal met je inhouden met testen of juist met het testen! hoop dat de lijst snel roze wordt!!!

8. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Dames al enig idee wanneer jullie gaan testen???

Spannend hoor... ik heb symptomen die ook Door kunnen gaan als mentruatie klachten... het enige wat anders lijkt dan anders is dat het al een aantal dagen licht zeurt... maar dat kan ook omdat ik het nu goed in de gate houdt...

Morgenvroeg weet ik meer😀😀😀 succes allen en hopen op een roze lijst!!!!

Groetjes

9. Jozefien85

Nu roze verlies...ben bang dat het toch ongesteld worden gaat worden
    Heb geen testen meer in huis, dus vanavond of morgenvroeg nogmaals als de menstruatie niet doorzet

10. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Kan ook een innesteling bloeding zijn maar dat zou dan wel een late zijn aangezien je de 17e je eisprong denkt te hebben gehad....

Hopelijk zet het niet door en Is het een goed teken....

Ik heb trouwens nog nooit eerst bruin of roze verlies gehad... als ik ongesteld wordt Is het altijd meteen knalrood... zal per persoon dus wel verschillen☺

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik ga echt pas laat testen. Eerst bevestigd overtijd zijn voor ik me eraan waag.

Ik was net helemaal in shock. Een zwangere collega kwam in de brandende zon een sigaret roken. Ze heeft al eens een miskraam gehad. Echt onbegrijpelijk...

12. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    dit heb ik ook! het komt ineens, geen waarschuwing niets haha... ik heb ook al de hele week gezeur, maar er komt gelukkig nog niets. normaal heb ik daar pas last van als het er is dus we zien het wel! wanneer ga jij testen?

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oja ik verwacht 5 juli mijn nod.. maar das een gokje :)

14. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik kon het niet meer voor me houden en heb een collega in vertrouwen genomen. Lucht zo op om het er over te hebben! zij is net zwanger van de 2e en was helemaal blij om te horen dat wij er mee bezig zijn! En ze ging voor me duimen, toen ik wegliep: 'en we gaan niet op rood' hahah. gek mens, maar doet me goed!!! duimen dat het vannacht niet komt!

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb ook meteen rode vloed.

Van Ons weten het echt veel mensen. Maar ze zijn allemaal zo subtiel dat ze weten dat ze er niet om moeten zeuren. Mn vriendin is ook gestopt met de pil. Van haar eerste ging het na een mk vrij vlot dus ik ben heel benieuwd hoe het dit keer gaat.
    Met haar kan ik er natuurlijk veel over praten want we zitten in hetzelfde schuitje

16. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @nenp spannend morgen testen ben benieuwd

@suus fijn dat je het et met iemand over kan hebben is toch wel fijn hihi. Bij het pijn bij het plassen ff in de gaten houden hè kan blaasontsteking zijn

hier eigenlijk geen symptomen Maaargoed dat verwacht ik ook niet zo had Ik bij mijn dochter ook niet. Ja achteraf bedacht ik dat ik vaak moest plassen en best moe was. Nu ook vaak plassen maarja drink ook veel met dit warme weer

17. WeFly

WeFly Lid

4 mei 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik gisteren nog roze afscheiding, vandaag (dag 27 in cyclus) een bruine veeg na het plassen. Ik voel steekjes in mijn lies en onderin mijn buik. Volgens mij heb ik laag mijn ei gehad, 16 ipv 14 dgn. Net weer een bruin veegje. Vanochtend een test gedaan, omo wit! Dat zou sowieso kunnen heb nu 2 x 24 uur last van die steekjes. Dus hoop dat het doorzet en anders mag het ook wegblijven en dat ik op een later moment alsnog positief test. Ik haat dit. :(

18. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry pisam ik zie hem ook niet.
    Hoop alsnog op n mooie test voor je..x

19. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier niks geen klachten of voortekenen.. had ik bij mijn zoontje ook niet.
    Ik heb nog steeds geduld!! Haha

20. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Ik zie hem ook!!! Spannend hoor!

Deel Deze Pagina