Denk bij jou wel een lijntje te zien josefien! Mss de tuurtest in negatief op de foto zetten? Wil soms wel eens helpen in zichtbaarheid van t lijntje. Dom dom. Ik dacht gisteren te testen omdat ik korte lf heb maar bedacht vandaag dat dat natuurlijk onzin is.. hcg wordt niet sneller hoger ofzo... dus mss toch nog een kans?? Lijk vandaag wel " kwaaltjes" zoals last van mijn bekken.. oef toch weer spannend nu haha
Ben ook niet zo'n tuurder, maar duim voor mooie testjes! Kat, ze lopen zeker mooi op! Hier al wat ongikramp, verder geen symptomen dus denk dat ik morgen of donderdag mijn menstruatie krijg.
Hoi meiden, Ik heb even wat afstand genomen van het forum. Mede doordat ik erg druk was en het hier al een paar weken vakantie is, ook om voor te bereiden voor NL. Vandaag vliegen we naar 'huis' voor 8 weken. Maar vooral omdat ik steeds knipperende smileys bleef houden op mijn cb digitale ovu testen. Tot op vandaag blijven ze knipperen,maat betekend hoog vruchtbaar maar nog geen eisprong... In mijn geval waarschijnlijk helemaal niet vruchtbaar omdat mijn hormonen in de war zij. door de pcos die ik heb. Dus geen ovulatie.... Ik hoopte naar NL te gaan op het wachtbankje gezeten te zijn en daar verder af te wachten. Dus niet, ik ben er zo teleurgesteld door... Kat, wat gaaf voor je zeg, spannend is het, dat snap ik heel goed. Dora, fijn voor je vriendin dat het zo snel gelukt is, ik snap jou ook hoor. Hopelijk mag het voor jullie ook snel positief zijn. Suus, doet goed je soms er lekker over te kunnen praten. Met een vrouw is dat toch anders als een man... Succes! Verder zag ik nog 2 tuurtesten... Hoop dat deze snel oplopen en er geweldige zwangerschappen mogen volgen. Trots op iedereen die sterk blijft en niet test! Super goed. Een witte test hebben vind ik ook vreselijk! Ga even douchen, laatste dingetjes doen en over een kleine drie uurtjes naar de AirPort! Tot in Nederland 😉
Ik heb echt al dagen steekjes. Ze verdwijnen af en toe en komen heel spontaan weer terug. Ik kan het niet helemaal plaatsen maar het is toch wel n ander gevoel van de ontzettend herkenbare menstruatie krampen. Geen idee wat het kan zijn. Het grappige is dat mn borsten ook vervelend doen op het moment dat ik de krampjes opmerk... vaag toch?
Ik denk doordat je er zo mee bezig bent je alles opmerkt wat je normaal gesproken niet zou doen. Het kan helaas beide kanten op gaan en ik hoop de roze kant voor je. Sterkte met afwachten!
Ik kan mezelf niet beheersen toen ik net thuis kwam en een actiontest gedaan! Binnen 2 min dit resultaat! Heel voorzichtig een: YEAAAHHH!!!
Super Suus! Mocht wel eens gaan komen hé meid! @Suus en Jozefien: Waren jullie dat trouwens ook die na de eisprong toch nog zoveel afscheiding hadden? Hoop dat ik me dan toch bij jullie testjes kan aansluiten
dank jullie wel! Ik had de 15e en 16e een redelijk positieve ovulatietest en denk dat toen dus ergens eisprong is geweest dus ik hou aldoor de 17e aan dus dan is nod morgen! @dora: nee ik had daar geen last van, eigenlijk juist heel weinig voor mijn doen, ik heb daar altijd al wat meer last van, ik draag dan ook bijvoorbeeld elke dag inlegkruisjes..... hoop echt dat je een mooie test in handen hebt over een paar dagen! ik ga morgenochtend weer testen en dan hopen dat hij oploopt!
oh suus wat tof!! dan lopen we ongeveer gelijk!!! Ik kom dadelijk weer meepraten dames en nog ff testje spammen (sorry kan t ni laten ) Eerst ff huisje aan kant zetten! Tot zo dadelijk!
@suus duidelijk hoor gefeliciteerd hopelijk ook voor jou en mooie plak baby @hadassa fijne vlucht! Ik heb gelukkig nog niet echt test drang al dacht ik wel om een och test te doen haha naar dat heeft ook geen zin
ja leuk! ik hoop natuurlijk dat ze bij mij nog op gaan lopen, ik wil me nog niet helemaal te blij maken, al loop ik wel met een bigsmile op mijn gezicht want ook al is het streepje nog wat vaag, hij is er wel en die heb ik de afgelopen 8 maanden nog nooit gehad!!! wanneer was jou laatste ongi dan? mijne 4 juni