Hi @Laurazoey, zeker jammer. Maar t leven gaat door en op naar de volgende kans! Mijn nod is 2 juli. Lekker aan het begin van de lijst .
@mamalap mooi dat ze er bij een tweede bij mag zijn lijkt me een hele ervaring @ laurazoey hier ook heerlijk aan het genieten van het prachtige weer
Bedankt voor de lieve felicitaties. Vandaag naar het dierenpark emmen geweest. Morgen is het feest met familie. Nu huis poetse en versieren. Heerlijk weekend zo....
Gefeliciteerd doetie!! Al babynieuws besjes? Spannend hoor! Welkom wefly en leiff! Vandaag gewerkt en weinig van het warme weer meegekregen. Fijn weekend allen!
Ja ik had het ook zo gehoopt! Maar weer niet raak.. Heb ook nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Voor mij nooit meer tarwekiemolie! Hoop dat het deze maand wel raak zou zijn. Ronde 8 klinkt en voelt voor mij al zo lang. Komt steeds dichterbij het jaar..
♥ NOD lijst 1 t/m 8 juli 2015 ♥ 1: (5) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje 2: (3) Jackelien, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje Pisam, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Doetie, 29 jaar, 7e ronde, 2e kindje 3: (4) Lieflief, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) Leiff, 35 jaar, ronde 2, 3de kindje 4: (2) Dora26, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Annenas, 27 jaar, ronde 1, tweede kindje 5: (2) besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 6 : (0) 7: (0) 8: (1) debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Datumloos: (1) WeFly, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 18 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Heb de tarwekiemolie na 1 cyclus ook gelaten, cyclus duurde meteen 2 dagen langer! Ik hoop met je mee dat het deze rond goed zit meid... Kan begrijpen dat ronde 8 al lang wordt klinken! Voor mij is ronde 6 ondertussen al lang aan het worden, dus ik gun het je deze keer ook echt wel!
@pisam leeg dat je het vraagt. Gister 18.59 is ze geboren met een keizersnede mama en kind maken het gelukkig goed! @clara ook jammer jou hier te zien @leiff ook welkom
Gefeliciteerd besjes!! Hier inmiddels geen rood meer te bespeuren nog iets minder dan 2 weken en dan verwacht ik mijn ei. Ik ga echt hard duimen voor deze ronde meiden!
Dank je Laura fijn geen rood meer hier dieet Het meestal 6! Dagen Ik denk wel dat mijn cyclus wat korter zal zijn deze keer. Dit word de eerste ronde waarbij ik helemaal geen borstvoeding meer geef
Gefeliciteerd besjes!! Hier vanmorgen inderdaad mijn menstruatie, hoe voorspelbaar. Nu dus officieel de eerste ronde in, let's go!
♥ NOD lijst 1 t/m 8 juli 2015 ♥ 1: (5) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje 2: (3) Jackelien, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje Pisam, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Doetie, 29 jaar, 7e ronde, 2e kindje 3: (4) Lieflief, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) Leiff, 35 jaar, ronde 2, 3de kindje 4: (2) Dora26, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Annenas, 27 jaar, ronde 1, tweede kindje 5: (2) besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 6 : (0) 7: (1) Lindaatje 33 jaar, ronde 3 na mk, 3ekindje 8: (1) debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Datumloos: (1) WeFly, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 19 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hi, wilde even snel reageren. Ik heb ook PCO, als tip voor een betere cyclus, ga letten op je koolhydraat inname. Als ik kh arm eet, krijg ik een betere cyclus. Clomid werkte bij mij ook nooit. Nu proberen op natuurlijke manier omdat mijn cyclus terug komt met regelmaat. Als ik dit eerder had geweten...😢 Succes!!
Hoi meiden, ook ik ben vandaag ongesteld geworden. Zou graag op de lijst willen. Hadassa, 37 jaar, 4de kindje, nod 8 juli 2e ronde. Thxs! Hoop dat het voor velen van ons mag lukken deze maand. Spannend iig. Succes allemaal.