oh getsie, hoop dat je moet spugen door zwangerschapsmisselijkheid!!! teste je normaal ook 's ochtends? ik zie dat mijn ochtendtesten lichter zijn dan einde van de middagtesten! ik duim voor je!!!!
Ja door stress kan je menstruatie uitblijven. Ik heb helaas elke maand een langere cyclus lijkt het maar ben overtuigd dat het niet komt door er te veel mee bezig zijn. Ik ben in 2010 begonnen aan de prikpil dus een hele tijd niet ongesteld geweest. En dan duurt het even voor alles goed verloopt. Oke ik schaam me bijna dit te typen.. Ik ging boodschappen doen en voor ik wegging nog even maar de wc. Liep ik in de gele supermarkt en zo uit het niets weer ontzettend nodig naar de wc. Kon het amper ophouden en geen wc te bekennen!! Dit ke ik echt niet... dat was echt kort op elkaar...
@wefly balen meid hopelijk volgende ronde! @pebbels je kan het meid! Ik wacht met je mee! Al krijg ik stiekem ook wat test drang hihi @ suus ja die 1t/m 16 zijn dpo maar in het schema van doetie zie je wel mooi hoeveel verschil er in kan zitten! Dus zegt vrij weinig
Ik ben net ongesteld geworden. dus mag op rood. Alle roze gefeliciteerd! En alle rood balen volgende ronde beter! En de afwachtenden ik duim voor jullie!
Ik ben idd een ochtendtester maar mijn knaller had ik gedaan na dat ik thuis kwam van het werk. Nu is alles weer rustig. Ik ga vnv ff me time nemen denk ik. Mezelf ff lekker verwenne met badje enz. Ik voel me niet ziek dus ik veronderstel dat het idd ovhtendmisselijkheid is. Ben gewoon zo rotonzeker😔😔
Repeltje. .das balen..hopelijk ook snel voor jou een rosé test. Besjes pffff hahahahaha eigenlijk best raar... normaal wachten we ook geduldig tot nod en nu mak3n we ons alleen maar gek. Hopelijk zien we snel veel rosé testen
Kat80 word dat een warm bad of juist een verkoelend bad? Ik dacht namelijk te hebben gelezen dat een warm bad niet wordt aangeraden tijdens zwangerschap.
@pebbels ja haha en de testen hier werken ook niet echt positief mee aan mijn geduld haha @laura warm bad kan wel hoor heet bad word dacht ik wel afgeraden
@Laura: wat vervelend!!! geen idee wat het kan zijn, als je zwanger bent dan kan het wel zijn dat je vaker naar de wc moet, maar weet niet of dat ook in het begin zo is (alhoewel ik daar wel last van heb) @Repeltje: getsie wat vervelend... veel succes in de volgende ronde! @Kat: vervelend he die onzekerheid? hier is hij ook zeker aanwezig! knuffel en hopelijk voel je je snel weer beter!
dit zijn mijn testen tot vanmorgen.. vanmiddag maar weer testen en hopen dat lijntje nog wat donkerder is geworden! de 2e foto (action en kv test van 1-7 waren ook om 6 uur 's ochtends). als ik die dan vergelijk met die van 2-7 dan is het streepje wel donkerder... toch?
Lopen erg mooi op suus. Ik zit hier met een meisje van 1,5 met 40 graden koorts zo zielig. .. het is al zo warm. ... Meer plassen kan zowiso aan t begin ivm hormonen, maar kan ook omdat je Mss veel drinkt met dit weer?
jawel he? wil het zelf zo graag zien, maar ja ik ben ontzettend bevooroordeelt hahah... beterschap met je meisje! zo vervelend en vooral met dit weer!
Suus mooie testen gefeliciteerd hoor. BlackBerry sterkte met je meiske. hopelijk snel beter Hier aan genieten van kinder fantasie wat ze hebben in het water hahahaha
Hier nog steeds die krampjes in mn onderbuik en wat rugpijn. Ben ook echt vochtig daar beneden.. Ik zou zo graag willen hopen maar ik durf bijna niet.
kat80;18765069]1: (11) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien (kat80),31j, ronde 11, 1e kindje Lucy16, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, ronde 8, 1e kindje Jozefien85 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Suus 123, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Roosje35, 34 jaar, ronde 7 na mk, 1e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje 2: (4) Jackelien, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje (O) 25-6-15 Pisam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje lisaslaman, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 3: (4) Mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) Leiff, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Veela, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje 4: (4) Dora26, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Annenas, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje Puppy28, 30 jaar. ronde 6, 1e kindje 5: (8) Clarajilla, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Pebbels78, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Sop86, 28jaar, ronde 2, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde veel, 4de kindje Goldsword, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Blackbird, 30 jaar, 2e ronde, 3e kindje 6 : (2) Biootje, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 7: (7) Lindaatje 33 jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Greenie, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Vanesje34, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje dalk, 33 jaar, ronde 11, 1e kindje 8: (4) Debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Hadassa, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Danielle, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Trijn87, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (2) WeFly, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 46 Zwanger (2), Ongesteld (5), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/QUOTE]
Helaas hier eerder als verwacht 😞dus ik mag op rood dus maar weer door naar de volgende ronde hoop dat jullie de lijst toch nog mooi roze kleuren s6 duim voor jullie💋😘