De angst voor teleurstelling neemt hier toch ook met de minuut toe... Normaal zou ik morgenochtend gaan testen, maar word ineens weer heel bang voor een witte test... zaterdag hele dag van huis voor een trouwer, misschien toch maar pas zaterdagochtend testen indien geen rood. Anderzijds is de onzekerheid ook weer 'killing', maar heb echt geen zin in een negatieve test of een streepje dat ik 'denk' te zien... zucht
Ha nightshade, wat jammer Veel succes in de volgende ronde alvast!! Hier heb ik me heel de dag druk gemaakt om niets Na mijn lichtere test vanmorgen (gisteravond veel gedronken) was ik zo onzeker maar de onderste is van net. En nu stop ik echt met testen! volgende week nog mijn digitale en bloednames en dan is het wel goed geweest Rode dames: koppie op en vol goede moed naar volgende ronde! Mede roze dames: gefeliciteerd!
1: (11) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien (kat80),31j, ronde 11, 1e kindje Lucy16, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, ronde 8, 1e kindje Jozefien85 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Suus 123, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Roosje35, 34 jaar, ronde 7 na mk, 1e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje 2: (4) Jackelien, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje (O) 25-6-15 Pisam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje lisaslaman, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 3: (4) Mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) Leiff, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Veela, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje 4: (3) Dora26, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Annenas, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Puppy28, 30 jaar. ronde 6, 1e kindje 5: (8) Clarajilla, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Pebbels78, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Sop86, 28jaar, ronde 2, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde veel, 4de kindje Goldsword, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Blackbird, 30 jaar, 2e ronde, 3e kindje 6 : (4) Biootje, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Cins, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje 7: (7) Lindaatje 33 jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Greenie, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Vanesje34, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje dalk, 33 jaar, ronde 11, 1e kindje 8: (4) Debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Hadassa, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Danielle, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Trijn87, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (2) WeFly, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 47 Zwanger (2), Ongesteld (5), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
NOD stond nog verkeerd, even verplaatst naar de 6e. Wil niet te vroeg gaan testen en het probleem sauna (stond gepland voor a.s. zaterdag) heeft zich ook opgelost want geen hond wil met dit weer in de sauna gaan zitten! En mijn vriendinnen dus ook niet, komt dat even goed uit! Nu alleen dus de uitdaging om niet alsnog te gaan testen....
Oh dat scheelt weer hihi sommige problemen lossen zichzelf op he? Spannend hoor nog paar dagen wachten!
Waauw meiden! Die testen zien er echt super-roos uit Ben aan het twijfelen als ik morgen ga testen, dewelke ik best ga doen... Heb zowat alles in huis; action, kv2v5, clearblue met wekenindicator of aanduiding zwanger-niet zwanger... Is het werkelijk zo dat alle testen van clearblue meer hcg nodig hebben om positief te zijn? Dat ze voor nod misschien sowieso negatief aangeven? Heb echt geen zin om te gaan turen of ik al dan niet een streepje zie, want dat wil ik gewoon te graag zien
Hier een compleet mysterie...dinsdagavond een bloeding gehad. Start van menstruatie dacht ik, maar vervolgens niets meer dan een piepklein beetje bruinverlies of rose constant tot op heden. Het zet dus niet door. Net nog een testje gedaan maar die is negatief. Als ik toch zwanger zou zijn zou die nu wel moeten kleuren toch? Dit weekend zit ik 2 weken na eisprong. Mijn NOD was dinsdag of woensdag (korte LF). Niet alles teruggelezen, want had een beetje afstand genomen, omdat ik erg teleurgesteld was over mijn menstruatie.
@Jozefien, misschien op maandag of dinsdag een nieuw testje wagen?! Ik weet hoe zwaar de teleurstellingen op je wegen uit eigen ervaring. het is altijd weer een harde noot om te kraken als er een witte test is of de duivels doorbreken Kop op meid! ook al is het nu even moeilijker
Zou dat kunnen zo laat nog een innestelingsbloeding? Ik zou ook nog even afwachten of je opnieuw bloedverlies krijgt en eventueel na het weekend nog eens proberen te testen! Ik duim!
Wil iemand mij ook nog op rood zetten? Stond op 5 juli. 3 dagen te vroeg ongesteld geworden.. Op naar alweer ronde 9... Was er vanmorgen wel echt verdrietig van voor de eerste x. Duurt nu allemaal zo lang x.
Pff spannend hoor dames! En gefeliciteerd voor de roze ben jaloers...😐 hier nog geen ongi te bekennen 😓 wordt er moe van... Twee dagen overtijd en een witte test is niet leuk... Hopelijk snel duidelijkheid... @ jozefien... Idd erg vreemd en je zou verwachten idd een streepje te moeten zien... Miss morgen nog een testje? Of geduld...😪
Geduld gaat het worden. Dank voor de steun en lieve woorden. Ben nog maar 4 maanden dus heb eigenlijk geen recht om te klagen, maar voel toch telkens de teleurstelling. De dames op roze had ik al gefeliciteerd. Dames op rood: sterkte voor nu en op naar een succesvolle volgende ronde. Dames die nog wachten: toi toi toi. Ik duim voor jullie!
Hoi meiden, wat kletsen jullie veel! Ik houd het bijna niet meer bij. Maar dat komt ook omdat ik momenteel een hele drukke werkweek heb. Morgen nog een dagje en dan heb ik lekker weekend! Meiden op rood: balen! Hopelijk wordt de volgende ronde beter! @ Laura: bedankt voor je reactie! Ik bedacht me net dat ik Davitamon mama compleet ben vergeten te halen. Morgen in de pauze maar even langs de winkel gaan. Ik heb trouwens al een keer eerder tarwekiemolie geslikt, ook een maand. Daarna ben ik ermee gestopt. Mijn cyclus werd een paar dagen langer van. Ik hoop dat het door de combinatie met teunisbloem olie normaal blijft of iets korter wordt. Bedankt trouwens, dat vind ik lief van je. Mijn duimen draaien voor je! Ik hoop dat de krampen en rugpijn niks (negatiefs) betekenen! @ Kat: je testen lopen mooi op hoor! Je bent hartstikke (goed) zwanger! Misschien ben jij wel een middag/avondtester. @ Nath: hopelijk kom je lekker tot rust in het weekend! @ Suus: bedankt voor je lieve reactie! Jij zorgt ervoor dat ik wat meer hoop krijg. Ik hoop dat ik binnenkort net zulk geluk als jou beleef! Ik ben echt heel blij voor je! De testen lopen trouwens heel mooi op. Ik denk dat een CB nu al positief wordt. @ Clara: wat vervelend voor je! Herkenbaar gevoel, ook al zitten wij pas de zevende ronde. Het is gewoon vervelend dat het elke maand niet lukt. Ik word er zo onzeker van. Ik probeer er dan ook, net als jij, zo min mogelijk aan te denken alleen lukt dat niet altijd. Hele dikke knuffel! Ik heb er vertrouwen in dat het jullie gaat lukken! @ Repeltje: nee, hè?! Dat is balen! Sterkte! Ik hoop dat je het geluk snel zal meemaken! @ Blackbird: wat vervelend! Sterkte met je kleine meisje!
Ik zou een kv of action doen... ik wacht ook nog paar dagen met cb omdat die volgend mij mee nodig heeft! Misschien wordt je dan onnodig teleurgesteld.... succes hoor!
@jozefien: wat raar! Ik zou na dit weekend gewin even weer testen als ongi er nog niet is! Ik duim voor je! @clarajilla: getsie wat vervelend. ..... erg balen hoor! Maar hou moed, hopelijk is het volgende ronde raak! Dikke knuffel @nenp: irritant he die onzekerheid..... over paar dagen even weer testen als ongi wegblijft! Succes hoor! ik wil iedereen hier even een dikke knuffel geven! Dat verdienen jullie allemaal! De een omdat ze helaas weer op rood mag, of juist op roze en de rest van de dames die nog in spanning zitten! Verder vind ik het erg fijn dat hier een ander waar gegund wordt! Hoe verdrietig iemand ook is en felicitatie komt altijd! Echt heel lief! Dikke knuffel dames en ik hoop voor ons dat we deze maand of volgende maand allemaal roze zijn!