Ik heb het 2 rondes geslikt, mijn cyclus werd toen ook 2 dagen langer. Afgelopen ronde niet geslikt en alles in eens in de war ineens een cyclus van 33 dagen. Hoop dat ik nu weer op de 27 of 29 dagen kom ( liever helemaal niet). Ik denk dat ik deze maand geen ovulatietesten ga gebruiken. Ga namelijk over 17 dagen op vakantie en wil daar geen ovulatietesten gaan doen
Ik lees hier ook mee ivm bekende namen, zit een nod groepje eerder... Dames niet leuk Ik heb met tarwekiemolie ook een langere cyclus gehad en ook nooit meer! Wij hebben gesprek gehwd bij ha en moeten bloedonderzoeken ondergaan en zaad wordt getest, gaan eerst op vakantie, dus hopen op deze ronde! Dames ik duim voor jullie, tot snel in een zwanger groepje,
Hallo dames! Ook ik kom me helaas hier weer melden... Wat veel bekende dames hier weer... Danielle 1987, 27jaar, ronde 6, 1e kindje, nod 8juli
Dank je wel Besjes☺️ Hoop ik ook idd. Danielle, ik las jet net al in ons vorige topic, jammer meid, was zo fijn geweest als het wel zo zou zijn hè. Maár kop op he, we gaan weer vrolijk verder...
Dora, ik las net jouw hele verhaal in het oude topic, reageer ff hier. Ben er stil van gewoon. Dit is niet normaal hoor. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Sterkte en laat je niet afschepen hoor. Hier voel ik me naast zwaar teleurgesteld dat mijn periode toch is doorgebroken, lichamelijk echt niet lekker. De klachten die ik kreeg na mijn ovulatie zijn behoorlijk pittig geweest en icm mijn diabetes die niet lekker loopt momenteel, ben ik het even zat. Heimwee naar mijn familie en vrienden in Nl doet me ook geen goed. Ik ben onbewust toch bang dat het me niet gaat lukken om zo der tussenkomst van een medisch traject, zwanger te worden. Dit is nog nooit gelukt.. Alleen had ik toen zelf praktisch geen cyclus, nu wel incl. eisprong. Maar die onbewuste angst en het teleurgestelde gevoel in mijn lichaam, maakt het er gewoon niet beter op. Ik klaag niet snel, maar vandaag heb ik echt een rotdag.
Hoop bekende namen weer in dit topic! @ Dora, Ja dat hoop ik ook, dat door de vakantie en geen ovulatietesten het toch een x raak moet zijn!
Ik ga deze maand ook niets gebruiken, geen temp, geen ovulatie. Ik wil de nadruk er niet specifiek op leggen. We vrijen altijd wl zeeeer regelmatig en we zijn nuchter ingesteld. We zien t wel. Ik zal daarom niet veel te vinden zijn op het forum hier, want hoe vaker ik hier kom, hoe meer druk ik voel zeg maar. Tegen de NoD aan, ben ik bendiuwd hoeveel meiden er dese maand de roze titel hebben behaald hihi.... Succes meiden! Op naar roze!
Dank je wel besje! Hopelijk deze maand roze Hadassa, ja het had zo leuk geweest. En soms word je even met een harde klap terug gegooit me bijde benen op de grond. Maar ja nu een nachtje geslapen en we gaan gewoon vol goede moed er weer tegen aan!
Super lieve tip, volgens de gynaecoloog heb ik de vorm waar weinig zelf tegen te doen is. Testosteron is ook prima het zijn die andere 2 hormonen die uit balans zijn (lh en fsh) ik heb dan ook geen uiterlijke symptomen. Ben zelfs slank, geen acne. Clomid reageer ik eigenlijk te goed op. Haha het is ook echt net even anders dan het standaard verhaal. Niet lachen ik gebruik ipv 50 mg per dag 12,5 mg per dag.
Dank je wel @besjes. Ik zag je reactie net pas..vergeet vaak te kijken op het forum.ik ga morgen een afspraak met de HA maken, en dan weet ik hopelijk deze week meer. Ik zag dat jou cyclus idd ook vrij lang geweest is, gelukkig valt het nu mee. Belangrijkste vind ik de regelmatigheid, dan weet je tenminste wanneer je eisprong ongeveer is. Vind het wel steeds lastiger worden hoor. Gisteren gehoord dat ik tante word van een nichtje..super leuk maar naast blijdschap voel ik toch van die nare jaloerse steken, heel vervelend maar kan er niks aan doen. las dat jij ook tante geworden bent. Gefeliciteerd! Geniet er van.
Hallo Dames.. Ik meld me hier ook aan.. mijn naam Bella28 - 28 jaar ronde 3..2e kindje. Mijn nod is 5 juli x
Besje nog proficiat met je tantezegertje. Welkom alle nieuwe meiden. De groep wordt steeds wat groter. Nu nog een hoop roze .... hoe mooi zou dat zijn. Maar zo ver ist nog niet, we moeten eerst eitjes zoeken. Na alles van afgelopen maanden is mn cyslus in de war. Ik temp elke dag om meer inzicht te krijgen en vanaf volgende week ook weer de ovu testen. Spannend allemaal. Koppie op meiden, we gaan er voor!
Nieuwe ronde nieuwe kansen! Maar weer met volle moed en plezier de nieuwe ronde in!. Ronde 2 2de kindje 27 jaar 6 juli nod. Heel veel succes dames.. xx
Jij mag heus ook wel eens een rotdag hebben... spui het hier gerust uit meid! Die onzekerheid moet idd wel moeilijk zijn, maar je hebt toch een mooie vooruitgang gemaakt met je cyclus dan...de moed nog niet opgeven hoor! Dikke knuf! Ik probeer morgen de afspraak van mijn moeder in te nemen bij de gyn en dan kan zij volgende week in mijn plaats. Ik hoop gewoon dat alles nog intact is vanbinnen, dan kan ik wat geruster zijn in de pijn. Ik hou jullie op de hoogte!
Dora ik hoop dat het lukt om de afspraak om te ruilen. Heel veel succes en sterkte. Ik hoop datver iets positiefs uitkomt
De afspraak is kunnen verwisseld worden, dus ik mag om 10 uur langs bij de gyn. Als ik straks thuis ben laat ik hier ook wel eens horen hoe het geweest is!