@besjes: zou het zoveel verschil maken als je 1 dag voor of op nod test? Het hcg zou even hoog kunnen zijn, aangezien het pas om de 2-3 dagen verdubbelt, niet? En ze zeggen toch ook dat je vanaf je nod eigenlijk de hele dag door positief zou moeten kunnen testen en niet enkel met ochtendurine...maar dat hangt natuurlijk ook weer van de hoeveelheid hcg af. Ik bekijk het morgenvroeg, weet het nog niet goed
Clara en luminis en natuurlijk iedereen die bezig is en het lang vind duren of bang is dat het niet goed zit. Ik begrijp het helemaal, nu ronde 11. half Juli, bij een aankomend ei, ben ik 12 maanden bezig. Morgen naar de fertiliteits polie en kijken wat zij zeggen. Het kan natuurlijk nog dat ik nu wel zwanger ben, maar heb er niet zoveel hoop op. Heb ook al gisteren en vandaag bijna de hele dag lichte krampjes. Das wellicht een teken van ongi. Al moet ik dat volgens berekeningen maandag of dinsdag pas worden.
Vanesje, Ja jij bent ook al lang aan het wachten! Ik hoop dat het goede tekenen zijn en je wel zwanger bent! Ik heb net gtst terug gekeken van vandaag. Had ik het nou maar niet gedaan. Daar waarschijnlijk ook 1 zwanger. Voel me nu alsof we iets of iemand overleden is en ik uren heb zitten huilen.. Terwijl dat helemaal nket het geval is
@dora ooooh Nee een dag voor nod zal het wel niet uitmaken sorry dacht dat je nod Nog ff duurde @vanesje spannend meid de mmm in. Laten we gewoon hopen dat het raak is deze ronde dat zou een leuke stunt zijn Wie ga er morgen testen? ?? Hier morgen 4 dagen voor nod altijd moeilijk om mee in te houden dan hihi
Succes dames die morgen gaan testen! Ik test zondag nog een keer mocht de ongi dan nog niet aangebroken zijn,,, maar lijkt me sterk dat hij van Omo wit naar positief gaat.... Ben blijkbaar teveel ermee bezig geweest wat dan toch op de een of andere manier stress veroorzaakt al voel ik het zelf niet als stress.... Miss volgende maand wat minder actief zijn op dit forum... Want kijk er meerdere malen per dag op om te zien of er al nieuwe positieve testen zijn... Het houdt me toch bezig... Nogmaals succes voor de testers en hopelijk een mooie roze lijst Sterkte venesje... Hopelijk is het deze ronde raak... Ik ga voor je duimen! Slaap lekker iedereen alvast morgen weer een dagje werken en dan weekend!
Herkenbaar hoor nenp. Ik ben er erg weinig maar eigenlijk meer om mezelf te vlbeschermen tegen de focus. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn dan gewoon weten dat ik zwanger kan raken omdat er niets gebruiken. Ik weet m'n NoD en vruchtbare dagen en thats enough. Maar t is soms wel zwaar. Zeker zo na mijn MK in januari. Heb het wel achter mij gelaten, maar je kan het niet wegstoppen. Raak ik wel weer zwanger? Lukt t gewoon niet? Ach..ik moet t loslaten, maar das zo moeilijk soms. Gelukkig bijna vakantie en anders eventueel de volgende vruchtbare periode tijdens onze vakantie 😄
Hier denk ik dat ik een deze dagen ongesteld word. Ik ben wat zwaarder en dat is toch vaak een slecht teken. Maar goed we wachten even af nog Ik ben benieuwd of er nog mensen testen vandaag
Volgens mij vindt bijna niemand het na een paar maanden meer leuk. Elke keer de spanning of het gelukt is. En dan is het eindelijk raak en heb je de spanning of het allemaal wel goed zal gaan.
Goeiemorgen dames, Hier net dan toch een testje gewaagd, maar helaas... Niet veel op te bespeuren! Ik 'denk' dat ik een lichte schaduw zie, maar als ik op 13dpo zit en morgen nod, zou ik toch wel wat meer moeten zien als het raak moest zijn hé! Ik ga er gewoon maar vanuit dat ik het me inbeeld. Voel nochtans nog niet dat ik ongesteld ga worden. De puistjes komen toch niet echt meer door, heb verschrikkelijke hoofdpijn sinds gisteren en nog niet geconstipeerd, dus dat is positief. Gisterenavond eigenlijk ook énorm misselijk uit de douche gekomen, maar dat zegt helaas niets. Op 13dpo, dag voor nod had ik sowieso meer moeten zien als het 'prijs' was! Maar afwachten dan... Moest ik nu zondag nog niet ongesteld worden, dat ik misschien maandag nog eens probeer om te testen... Afwachten maar! Morgen ben ik ook bijna een hele dag van huis voor een trouw, dus hopelijk breekt het dan niet door met dit warme weer Hopelijk zijn er nog meer dames met een mooie rose test! Mag wel wat meer rose krijgen deze lijst
Dora nog niet getreurd! Er zijn genoeg dames die pas na hun NOD (of zelfs veel later) pas positief testen. Snap dat je graag een positieve test in handen hebt maar houdt moed, zo lang de ongi niet doorgebroken is, is er hoop!!! Hier vanmorgen nog een hoge temp (37,0) dus nog hoop. Zit op 11 DPO en meestal zakt rond 10/11 DPO mijn temp. Even heel spannend dus! Als mijn temp zondag nog hoog is (13DPO) ga ik testen denk ik....
Spannend meid! Hopelijk is dat een goed teken! Ik temperatuur eigenlijk niet constant genoeg om er iets van te kunnen zeggen, maar gisteren toch even gemeten en was 37.24 dus dat geeft me ook nog wel een beetje moed Ik heb normaal altijd een erg lage temperatuur. Afwachten dan maar! Succes aan degenen die nog gaan testen!
Lieve mama's die op roze staan; gefeliciteerd! Ik mag helaas op rood. Nod morgen maar gisteren al ongesteld geworden. 1e ronde voor de tweede en ben er veel te veel mee bezig geweest in mn hoofd, helemaal niet leuk.. Nu proberen een wat rustigere tweede ronde te krijgen. . Hopelijk komt er nog wat meer roze bij ipv al dat rood hier op de lijst..
Oh nee weer een op rood? Gaan er nog meer meiden op rose? Ik was net aan het tellen maar zit gewoon al op cyclus dag 31 mn rondes worden echt steeds langer. Vind het niet leuk meer. Eerst was hrt netjes 26 dagen maar zo mis je in een jaar al gauw 1 extra kans. Bleg
Sterkte! Hier nog geen ongi....😓 heb liever dat hij nu doorbreekt des te sneller kunnen we aan ronde twee beginnen... Dames die nog moeten testen succes👍🏼👍🏼👍🏼
@Vanesje: succes hoor, hoop dat je een positieve test hebt! @Clarajilla: jeetje meid, wat vervelend! ik kan me het goed voorstellen hoor, het is elke keer weer een 'klap in je gezicht' als je hoort dat iemand anders zwanger is! dikke knuffel, komt voor jou ook echt hoor! ben ik van overtuigd! @besjes: oh spannend.. ik had mezelf voorgenomen dat ik alleen met ochtendurine mocht testen en ging dan snel plassen, oh nu alweer te laat hahaha.. jezelf een beetje voor de gek houden heet dat maar het werkte wel om wat langer te wachten! succes hoor! @nenp: succes hoor, kan natuurlijk wel dat je zondag een streep hebt, hoeft niet gelijk een knal te zijn! ik duim voor je! @laura: ik hoop het niet voor je!!!!!! @dora: he getsie wat irritant die onzekerheid! maar het kan zijn dat je pas na je nod positief test he? ik ga duimen! en in ieder geval al veel plezier gewenst morgen, wordt een mooie maar warme dag! @annenas: wat balen zeg... succes hoor de komende ronde! @pisam: nog niet weer getest?
Hoi hoi dames, Ja ja ik kon het niet laten om een kv 2v5 te doen. Ga morgen na den Haag en dacht wil zeker weten of ik kan drinken. Ik heb er twee gedaan en allebij een licht rose streep echt turen niet nodig maar springt er ook niet boem uit. Weet dat mijn hcg laag is in begin. Bij dochters pas na bijna een week een duidelijke test. Ben beetje klein beetje happy...hopelijk blijft het uit. Ben ook heel anders deze maand. Vorige maand heel veel kwalen nu weinig. Vorige week verkouden Een x zuurbranden Moe Raar he die twijfel bij ons dames steeds.