@Fiederelsje, van harte!! Mooie test! @Dora, balen zeg... op naar de volgende ronde.... Hier vanmorgen een temp dip, van 37,0 gisteren naar 36,8 vanmorgen. Wil nog niet alles zeggen maar heb er een hard hoofd in. NOD is maandag en begin ook wat krampjes al te krijgen. Gaat 'm denk ik niet worden deze ronde......
Hoi hoi, lees graag met jullie mee. Veel rood al op de lijst, balen! We zijn bezig voor ons tweede kindje. Heb geen NOD dag omdat mijn cyclus erg onvoorspelbaar is en heel lang! Zo ben ik vorig jaar 3x ongesteld geweest en nu dit jaar al 3 x. Vorige week negatief getest, heb het gevoel dat ik rond de 17e mijn ei had omdat ik toen erg veel draderige afscheiding had. Dus kan zijn dat ik te vroeg heb getest. Wel symptomen; pijn in tepels, donkere buitenrand hoven, sinds gisteren vlagen van misselijkheid. Maar kan ook wishfull thinking zijn. Durf niet te hopen!
@fiedetelsje gefeliciteerd mooie test @dora balen meid! Hopelijk volgende ronde voor jou! Ik heb vanmorgen niet getest ben super trots op mezelf :-D
Balen dora Spannend guusje Hier weer misselijk vanmorgen maar dochter ziek en hitte... dus dat kan bij mij ook wel parten spelen.
Puuuu ik word gek. Moet zo veel plassen en uit het niets ineens zo nodig en zodra ik klaar ben heb ik het idee dat ik bijna weer kan. Ik vind het nu wel spannend worden. Nog maar weinig meiden die aan t afwachten zijn vind ik... Spannend! !
Goed dat je nog niet hebt getest besjes, is toch best lastig. Zit mezelf ook in te houden! Blackbird, ook spannend dan. Ga je morgen testen of wacht je nog?
Bedankt voor de felicitaties! @laurazoey; ik heb alleen het gevoel dat er in m'n onderbuik wat in de weg zit, een soort 'bal' en heb af en toe wat kramp 's avonds. Verder juist geen hoofdpijn terwijl ik dat normaal wel heb rond menstruatie
Jammer bella! Hopen op de volgende ronde! Zelf even zitten rekenen ivm onregelmatige cyclus, ga pas de 6e testen. Dan zou er iets te zien moeten zijn, of anders niet zwanger. Dan blijven er geen twijfels meer over, heb echt goede hoop maar zit niet te wachten op de teleurstelling. Net als allemaal natuurlijk. Uitblijven ongi zegt bij mij echt niks.
Ik ga mij even niet meer bezig houden met 'zwanger worden'. Gelet op korte LF (8dpo-10dpo) had ik afgelopen woensdag ongi moeten worden (en dat gebeurde ook de afgelopen 2 jaar), en nu op 14dpo nog steeds niet ongi, met alle zwangerschapssymptonen maar een negatieve test! Omo wit, met alle wil zie ik er niets in. Mijn lichaam weet het blijkbaar niet meer, dus ik zal afstand moeten nemen. Heel veel succes (& genieten) voor alle zwangere mamma's, alle rode mamma's veel liefde toegewenst voor de volgende ronde!
@bella balen meid! Vanmorgen hield ik me nog netjes in Maar net toch stiekem getest. OMG OMG OMG OMFG kijk De fotoo whaaaaaaa
Oh dames wat is hier aan de hand? Ben 1 dag niet geweest en bijna de hele lijst is rood! Wat ontzettend balen zeg. .. Dikke knuffel voor jullie allemaal! Ik ga jullie wel blijven volgen hoor! !
Besjes ik zie m!! Kleur de lijst rose meid!! Dames ik ga morgen testen. Das 1 dag voor nod. Mn vader komt morgen en dan gaan we uit eten en heb hem al niet gezien sinds begin december. Dat betekend als ik zwanger zou zijn en ik zie hem pas weer met kerst, dat ik het morgen persoonlijk zou kunnen vertellen en dat zou ik zoooo leuk vinden dat ik voor 1x mn principes overboord gooi en voor nod ga testen als ik niet ongesteld word. Gelukkig maar 2 dag voor nod