Suus en Ennas; gefeliciteerd! Super! Balen Dora en Laura, volgende ronde hopelijk meer geluk! Hier nog steeds grote twijfel, symptomen nemen af lijkt het; licht pijnlijke tepels, iets donkere randen rondom maar dat laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen. Niet misselijk vanmorgen. Gevoelsmatig is het ook een niet zwanger. Wacht tot na de laatst mogelijke NOD datum, as woensdag. Dacht zo rond de 17e een ei te hebben gehad. Maar aangezien er geen touw is vast te knopen aan mijn cyclus kan ik het goed mis hebben. Blijf hopen!
Hahahah ben wc geweest niet ongi jah.... Altijd als ik wakker ben was ik het altijd. Mijn hcg loopt altijd langzaam op wanneer zal ik cb testen.. vandaag nog maar 2 v5 doen of morgen hahahaha Me vriend is 80% overtuigd
@blackbird en laura balen meiden de wie test @hadassa wat vervelend meid Nog steeds geen ei. Zijn jullie nu in Nederland? Waar zitten jullie? Geniet je wel een beetje ondanks deze domper @aness jeee gefeliciteerd @suis dankje jouwe zie er ook mooi uit hihi hier mijn test van Gister en vandaag Ik ben super blij
Ik mag op rood... 😞😞😞😞 vanmorgen ongesteld geworden... Dames op roze gefeliciteerd en dames die nog moeten testen heel veel succes en hopelijk een mooie roze lijst! Ik houdt t forum nog wl even in de gate💋💋💋
Geniet ervan meiden met al die mooie testen!! de tijd van de rest komt (hopelijk snel) ook nog! Ik hoop wel dat mijn cyclus snel begint.. kan ik weer verder.. niet dat ik nu nog een week moet zitten wachten ofzo
Pff ja ken het gevoel. Mn cyclus duurt al zo lang nu dus dan moet ik niet overtijd zijn zonder zwanger te zijn. Ik verwacht dat het morgen doorbreekt
Suus, ennas, kat en besjes, gefeliciteerd mooie testen! Hadassa, vervelend dat je je ei nog niet gevonden hebt, hoop dat je je ei snel vind! Ik heb gister mijn ovulatietesten weer binnen gekregen, heb er 50 besteld dus kan er zeker 3 tot 4 maanden weer tegen aan ( hoop alleen niet dat het.nog zo lang duurt)
Proficiat ennass! @Hadassa: Pfff meid, moet wel lastig zijn zo helemaal in de war... Hoop dat je snel ergens een 'aanknopingspunt' vind en dat je volgende ronde verder kan! @Clarajilla: Herkenbaar, helaas Hier ook een kast vol ovulatietesten, maar hopelijk hebben we die na de volgende ronde niet meer nodig! @Dames die nog moeten testen: Veel succes gewenst! Ik blijf hier ook nog wat meelezen! Hopelijk kleurt de lijst nog wat mee roze, is echt weinig deze ronde Alhoewel ik wel superblij ben voor de dames die nu roze getest hebben! 't Is jullie allemaal super gegund, zeker omdat jullie toch ook al een tijdje bezig zijn! Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby Hier gisteren een warme, maar fijne dag gehad! Waren deze nacht pas om 4.30 uur thuis, dus zullen het vandaag wat rustig aan doen denk ik
1: (11) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien (kat80),31j, ronde 11, 1e kindje Lucy16, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje Repeltje, 20 jaar, ronde 8, 1e kindje Jozefien85 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Suus 123, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Roosje35, 34 jaar, ronde 7 na mk, 1e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje 2: (4) Jackelien, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje (O) 25-6-15 Pisam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje lisaslaman, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 3: (4) Mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) Leiff, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Veela, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Fiederelsje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Ennas, 27 jaar, ronde 3, eerste kindje 4: (3) Dora26, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Annenas, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Puppy28, 30 jaar. ronde 6, 1e kindje 5: (8) Clarajilla, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Pebbels78, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Sop86, 28jaar, ronde 2, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde veel, 4de kindje Goldsword, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Blackbird, 30 jaar, 2e ronde, 3e kindje 6 : (4) Biootje, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Cins, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje 7: (7) Lindaatje 33 jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Greenie, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Vanesje34, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje dalk, 33 jaar, ronde 11, 1e kindje 8: (4) Debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Hadassa, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Danielle, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Trijn87, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos: (2) WeFly, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 48 Zwanger (6), Ongesteld (17), MMM (1*), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/QUOTE] ...
Had even heel veel pagina's terug te lezen. Fijn dat er toch nog aantal dames op roze mochten. Gefeliciteerd! Dames op rood. Hup op naar de volgende ronde. Laat jullie niet gek maken. We kunnen dit!! Wij hadden afgelopen vrijdag de hele dag bruiloft. Was fantastisch. Maar o wat warm. Pff! Zweet liep aan alle kanten naar beneden. 's Avonds was er een bbq buffet. Ik werd ontzettend misselijk van de geur. Pf! Maar goed, na zo'n plakdag lagen we eindelijk om 2 uur in bed. Hoe moe we ook waren, 3 uur sliepen we nog niet. Kort nachtje dus. Gisteren dan ook al vroeg alle boodschappen in huis gehaald en verder de hele middag in m'n zwembad geluierd! Heerlijk. Had gisteren middag wel aardig wat krampen. Dus ik was er bang voor dat m'n menstruatie zich al aan diende. We zijn nu ruim een dag verder en nog steeds niks rood te zien. Ook geen testen meer in huis. Dus we wachten gewoon verder. Fijne dag nog dames.
Ik wacht op dit moment op mijn eerste ongesteldheid sinds ik ben gestopt met de pil. Morgen zou dat 28 dagen zijn Maar ik weet dat het ook veel langer kan duren, dus ik wacht het nog allemaal af...
Huer ontzettend veel last van mn rug en mn buik. Denk echt dat het elk moment kan vloeien maar tot nu toe elke keer nog niks. Heb in ieder geval de hoop opgegeven deze ronde Denk dat ik me ga aansluiten in het nod lijstje waar helaas al veel anderen uit deze lijst zijn heen geschoven
@Nenp: oh wat balen zeg, dikke knuffel! @blackbird: hoop inderdaad ook dat hij dan maar snel kan komen, kan je door voor de volgende maand... @hadassa: wat vervelend dat je je ei nog steeds niet hebt gevonden! heb je hem misschien dan toch gemist? @clarajilla: jeetje, ja dan kan je wel even weer vooruit! hoop niet datje er zoveel nodig hebt! @dora: dank je wel hoor, ik weet hoe moeilijk het is en hoe het kan 'steken'...ik weet zeker dat er ook voor alle dames die nu helaas weer op dat stomme rood moeten, een positieve test inzit! @laura: welk lijstje zitten jullie nu helaas? dan ga ik jullie blijven volgen!
Iedereen die al op roze staat, gefeliciteerd! Hopen op een mooie zwangerschap. En voor de meiden op rood, op naar de volgende ronde! Ik ga morgen denk ik weer testen, ow ik kan mezelf altijd zo moeilijk bedwingen als ik hier te vaak lees! Maar ik denk dat ik een witte test teleurstellender vind dan de rode monsters ....