Hoi dames Hierbij meld ik me ook aan bij dit groepje. Vandaag licht ongi geworden. Moet dus 5 julli weer afwachten. 11 mei spiraal verwijderd Ben 37 jaar ronde twee en mama van drie prinsesjes
♥ NOD lijst 1 t/m 8 juli 2015 ♥ 1: (5) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje 2: (3) Jackelien, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 3: (4) Lieflief, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) Leiff, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 4: (3) Dora26, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Annenas, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje 5: (4) Besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Pebbels78, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje 6 : (1) Biootje, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 7: (1) Lindaatje 33 jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje 8: (3) Debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Hadassa, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Danielle, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Datumloos: (1) WeFly, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 25 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik meld me hier ook even. Heb meteen maar even de lijst bijgewerkt (volgens mij, mocht je jezelf missen, gooi het dan even opnieuw in de groep). Hier 5e ronde. Net lichtelijk ongi geworden (wat oud bloedverlies) maar heb sinds het stoppen met de pil nog geen echte normale menstruatie gehad. Daar ga ik nu dus nog even eerst op hopen en dan hopelijk rond 21 mijn ei. We gaan er weer tegen aan!
Geen dank. Jij nog gefeliciteerd! Zag dat je in de vorige NOD groep (we zaten in dezelfde) nog 36 was.
Thanks... Klopt It's my birtday. Zie het inderdaad zaten in het zelfde groepje. Hopelijk hebben we meer geluk deze maand. Ben zo vaag ongesteld snap er geen hol van. Hahahaha
Hoi allemaal! Wil mij ook weer aanmelden Veela 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje. Hoop voor ons allemaal op een knalroze lijst!
Dag dames, Ik kopieer hier even mijn verhaal vanuit het vorige nod-forum, kunnen jullie hier ook gewoon lezen hoe het gegaan is... Ben thuis en toch wat gerust gesteld... De gyn heeft nog eens al mijn klachten mee overlopen en had al gezien dat ik op spoed was geweest. Hij sprak me er zelf al over aan toen ik binnenkwam. Om een lang verhaal kort te maken: - Alles zag er normaal uit, rechtse eierstok wat groter dan de linkse, maar nog perfect normaal eigenlijk, ook baarmoeder zag er goed uit, geen bloed in de buik, enkele follikels die aan het rijpen waren, 10/10 zei hij! - Momenteel ben ik niet zwanger (had ik ook al door ondertussen), maar het is mogelijk wel zo geweest, dat kon hij helaas niet zien. - De cystes die ze op spoed hadden gezien met de uitwendige echo zouden normaal zijn, vanaf de menopauze zouden die pas verdwijnen, dus ook niks om me zorgen over te maken. - De pijn blijft, ook als hij inwendig onderzoek deed... Maar zou normaal moeten wegebben. Alles was momenteel dus in orde, ik mag ook gewoon verder gaan om zwanger te worden. Het bloeden is vanmorgen zo goed als gestopt, enkel nog heel licht bruinverlies. De pijn zou dus moeten wegtrekken, is dat niet het geval moet ik toch nog contact opnemen met mijn huisarts en raadt hij een kijkoperatie aan. Voorlopig gewoon afwachten dus. Dit was wel even wat ik nodig had. Gewoon even weten dat alles vanbinnen nog naar behoren werkt. Nu kan ik ook weer verder denk ik. En nu weet ik ook dat zwanger worden zeker wel kan lukken, dat gaf de gyn me trouwens ook als 'positief nieuws'. Nadien meteen mijn vriend gesmst, hij was ook wel blij dat alles in orde was en vroeg of we dan meteen konden gaan verder oefenen Mannen toch! Ik probeer eerst nog wat af te wachten hoe het met de pijn verder gaat en dan zien we wel. Ergens ben ik héél blij dat alles er gewoon goed uitziet, het enige dat nu nog moet stoppen is die pijn. Anderzijds ook wel een beetje teleurgesteld dat het mis is gegaan... Misschien moet ik ook maar gewoon niet meer voor nod testen... Nadien ook nog even binnen gesprongen bij een goede vriendin die vorige week bevallen was, knappe en brave zoon, amaj! Dan nog even iets gaan kopen van haar geboortelijst. De mama was mee en wou nog een paar winkels doen, dus heb ik me ook maar een nieuwe outfit aangekocht... Ben weer wat gerust, dat is het voornaamste op dit moment! Gewoon héééééél blij dat er niks aan de hand is vanbinnen.
Wat fijn meid. Hopelijk stopt met het bloeden ook de pijn. Ja testen voor nod doe ik zoiezo niet om teleurstelling te voorkomen. Welkom nieuwe meiden. We gaan voor knalrose!!!
Fijn dat alles er goed uitziet dora, hopelijk ben je ook snel van de pijn af! Gefeliciteerd pebbles! Nieuwe dames welkom!
Dora@ wat fijn dat alles er verder goed uitziet, hopen dat de pijn snel wegebt. Ik test ook niet meer voor mijn NOD zo'n teleurstelling als het dan toch nog mis gaat.... Welkom nieuwe dames, ik zie hier ook weer dames van de vorige rondes. we gaan deze ronde voor roze!!!
♥ NOD lijst 1 t/m 8 juli 2015 ♥ 1: (5) Jennifer23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Beertje1987, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zomer15, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Katrien, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje 2: (3) Jackelien, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 3: (4) Lieflief, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Laurazoey 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje (*) Leiff, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje 4: (3) Dora26, 27 jaar, ronde 6, 1ste kindje Annenas, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje 5: (4) Besjes, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Bella28, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Pebbels78, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje 6 : (2) Biootje, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 7: (1) Lindaatje 33 jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje 8: (3) Debbel83, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje Hadassa, 37 jaar, ronde 2, 4e kindje Danielle, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Datumloos: (1) WeFly, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 26 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hey meiden, Ronde 3 here we come voor ons 1ste kindje. Nod 1 juli, ben 32 jaar! Hopelijk deze keer raak. Nog een paar daagjes en dan kunnen we weer aan de slag. Verwacht ei rond de 14e/? Ik gebruik geen ovulatie testen misschien deze maand proberen? Maar heb het idee dat ik het goed merk wanneer het zover is. Check vocht en heb in die periode heel veel zin hihi Alle dames succes toegewenst!! Hele rose lijst he!! Zet 'm op �� Liefs♡
Zo heel druk weekend gehad. Maar weer aanwezig. Hihi. veel nieuwe dames, gezellig! Welkom. dora fijn dat het er allemaal normaal uitzag. Geeft toch een fijne bevestiging! Ik test zelf wel voor nod, ik wil het gewoon weten. Ben gelukkig vrij nuchter eronder. Nou ik heb morgen om 9 uur alweer 1e follikel meting. Meestal is er nog niks te zien bij mij op cd 10 dus zal morgen ook wel zo zijn.
Haha, heb jij dat ook? Heb ook altijd meer zin tijdens de vruchtbare periode... Gek hé, lijkt wel alsof we dieren zijn, soort van instinct
Inderdaad fijn te weten dat alles in orde is! Ik neem me ook altijd voor om niet voor nod te testen, maar ik ben het ook nog niet dikwijls nagekomen hoor Vorige ronde had ik ook gewoon het gevoel dat het goed zat, vandaar. Hou me maar in toom als het weer zover is! Alhoewel, als ik weer zoiets voel als de voorbije periode, denk ik niet dat ik me zal kunnen inhouden. Ik hoop dat er morgen misschien toch iets kleins te zien is Een vriendin van me is nu bezig met haar 1ste IUI om BAM te worden en op dag 10 waren bij haar de follikels blijkbaar al mooi gegroeid. Afgelopen zondag was ze opnieuw geweest en blijkbaar moest ze nu toch pregnyl bijspuiten, donderdag moet ze weer gaan en haar eisprong zou normaal voor zaterdag zijn. Best wel spannend, want zondag vertrekt ze op reis! Ik duim!
Jeetje Dora dit was me voor jou wel een weekje.. Gelukkig heeft de gyn je wat gerust kunnen stellen en zelfs wat positief nieuws kunnen geven.. Nu op naar een hoop ik positieve maand voor je..