NOD lijst 1 t/m 8 juli

Discussion in 'NOD forum' started by Jennifer23, May 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik heb ondertussen toch enkele mensen in mijn omgeving op de hoogte gebracht dat we al een half jaar bezig zijn... En om eerlijk te zijn, het doet me deugd om er met hen af en toe eens over te spreken. Mijn moeder, zus en haar vriend weten het. Daarnaast ook nog een bevriend koppel met 3 kindjes. Ze vragen nu uit zichzelf ook wel eens hoe het met me gaat en dat doet deugd. Ze weten dat het moeilijk is voor me en ik kan het er dus met hen over hebben. Misschien is dat ook nog een optie voor je? Dat je ook tegen iemand in je omgeving kan spuien als het nodig is? Misschien iemand van je vrienden met kinderen of familie?
    Bij ons kan je altijd terecht, ookal is het dan via internet hé ;)

2. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Nog 2 dagen wachten op NoD...zucht... En op meeeeeeer dan normaal spastische darmen sinds 1,5 week, verder geen bijzonderheden hier....

3. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Goed van je dora. Praten helpt. Heb ik ook gedaan na mijn mk in januari en krijg nog wel eens vragen hoe t mij vergaan us. Haal er steun en verwerking uit...

4. Biootje

Biootje Lid

May 31, 2015
    21
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dit maakt het wel even wat spannender hihi... Verder had ik deze maand ook geen gevoelige tepels rond de tijd dat ik ze normaal heb.. Word nu toch echt wel wat gespannen hihi.. Toen ik zwanger was van eerste kindje droom de ik dat ik over een test plaste en dat deze positief was. Die dag dus een test gedaan en gewoon knal test.. Maar nu durf ik er gewoon niet van uit te gaan. Bang voor een teleurstelling denk ik..

Voor jou ook spannen! Nog 3 dgn meis dan heb jij ook weer duidelijkheid..

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Hey luminis, hier gaat het goed verder, dank je. Heb nergens meer last van, de krampjes stopte 1 dag na mijn innestel periode. En nu alleen nog licht pijnlijke borsten. Ik heb niet teveel hoop eigenlijk. Het is na 11 maanden bijna een gewoonte of patroon dat je ongesteld word. Zal echt heeel verbaasd zijn als hij uit bleef, maar ook super blij!!

6. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Aaah Nee nog meer rood erbij balen meiden!

@ Luminis dankje meid hopelijk voor jou ook snel raak!

Wat zitten er nog veel in onzekerheid. Hopelijk snel zekerheid meiden!

7. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Ik heb dat precies zo, die angst voor teleurstelling. Zou bijna het testen uitstellen om nog even de hoop te mogen vast houden. Uiteindelijk wel heel nieuwsgierig natuurlijk.

Grappig dat jij er bij de eerste ook over droomde, goed teken voor nu dus! Ben benieuwd!

8. Biootje

Biootje Lid

May 31, 2015
    21
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou idd even de teleurstelling uitstellen.. Hihi ja en vaak nog testen en dan een uur later ongesteld worden hihi.. Heb met mezelf maar verboden om te testen tot ik overtijd ben.Geen makkelijke opgave:p.

9. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik merk veel spanning bij de dames die nog moeten testen. Heel herkenbaar.
    Ik ga zo lekker slapen, hoop ik, en als ik dan morgen wakker word, mag ik testen. Super spannend en ontzettend zenuwachtig.

10. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Spannend lieflief!! Hopen op een goede test!

11. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    @ Dora: fijn dat je er nu met een paar mensen over kan praten die dichtbij je staan! :) Dat had ik ook graag gewild. Ik heb zelfs een keer gedroomd dat ik mijn moeder vertelde dat ik bezig ben met zwanger worden. Helaas is dat hier onmogelijk. Ik houd het dus maar bij mijn vriend en zwangerschapspagina. :p

@ Vanesje: mooi om te horen! Wel spannend dat je NOD nu dichterbij komt! Ik snap dat je niet veel hoop hebt. Zo bescherm je jezelf ook tegen een nog grotere teleurstelling. Mijn duimen blijven voor je draaien. ;)

@ Biootje en Guusje: spannend hoor! En herkenbare gedachten, van die testen. Ik testte de eerste rondes vaak voor mijn NOD, maar inmiddels test ik niet eens meer als ik over tijd ben... heb toch elke keer weer een andere cyclus. Kan gewoon echt niet tegen die teleurstellingen. Hopelijk is het voor jullie raak!

Succes aan de meiden die nog moeten testen!

12. Sop86

Sop86 Actief lid

Jun 5, 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend, laat het ons weten!

13. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Noord Brabant
    Lieflief, spannend! Hopelijk goed nieuws morgen!

Luminis, ja precies. Die teleurstellingen zijn echt niet leuk. Zie er daarom ook tegenop enerzijds.

14. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Noord Brabant
    nee zeker niet makkelijk! Wanneer ben je van plan te testen? Ik zelf hou vast aan de woensdag, maar geen idee of ik dan overtijd ben eigenlijk :cool:

15. besjes

besjes Fanatiek lid

May 3, 2013
    2,001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @lieflief spannend meid hopelijk kleur je de lijst nog wat meer roze morgen

16. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    3,122
    2,821
    113
    Female
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Succes voor degene die morgen vroeg gaan testen! Hopelijk nog een paar roze erbij!

Slaap lekker dames💋

17. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Vanmorgen getest en heb een uber licht tuurlijntje. Mijns inziens veel te licht voor 13 dpo. Ook niet op de foto te krijgen. Dus ik denk dat het hem niet wordt deze ronde en de volgende ronde ook niet. Ik ben dan een week weg tijdens de vruchtbare dagen.... kan ik echt zo van balen.

18. pebbels78

pebbels78 Actief lid

May 26, 2015
    216
    0
    0
    Lief lief,

Een tuurstreepje op je nod zegt nog niet veel.
    Ik zou over twee a drie dagen weer testen. Misschien maak je in begin weinig hcg aan.

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Vandaag is mijn nod. Gister op 13 dpo waz mn test omo wit dus ik verwacht dat het vandaag ook daadwerkelijk komt.

En zo niet dan wacht ik heel geduldig want een witte test vind ik gewoon niet zo leuk ;)

20. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

Sep 26, 2014
    1,119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Ahhh balen lieflief. Dikke knuffel!

Share This Page